... en daarna weer gewoon terug veranderen zodra je iets besteld? Maar ze hebben toch ook je CC gegevens, dus daar zien ze dan toch 2 verschillende adressen op?
Haha is er alweer een legendarisch 'FIFA 15 gespot' topic? Ga zelf morgen naar nachtrelease om daar de game te halen. (ps4)
Er staan nu gewoon 2 adressen in mijn Amazon account, een US adres voor PS4 codes en gewoon een NL adres
@ Hierboven Fifa 15 is echt onrealistisch ten top. Fifa 14 was tenminste gebalanceerd waar bijna alle spelers nuttig waren, bij 15 gaan we weer terug naar 09/10, lekker snelle en sterke spelers pakken dan scoor je wel. Keepers zijn abnormaal slecht, Een op een gaan er allemaal in, met een Agbonlahor ren je 90% langs een keeper die niet de moeite neemt om te duiken. Alle ballen die je vanaf de zijkant schiet richting eerste paal gaan er allemaal in ondat de keeper achterover valt op zijn positie. Er zijn nog meer belachelijke momenten in Fifa.
Dat is mooi, vind FIFA namelijk sinds 09/10 al niks meer aan . Toen was het nog een leuke arcade voetbalgame, zoals PES ook was/is. De laatste jaren willen ze wat mij betreft een veel te realistische game neerzetten, waardoor er veel teveel spel bedervende bugs in zitten. Als ik een voetbalgame speel wil ik het met weinig poespas, anders ga ik zelf wel voetballen.
Ik vond juist Fifa 14 belachelijk slecht, allemaal zaken die mis gingen omdat het 'realistisch' is. Ik ergerde me dood als bij Messi voor de 10e keer die avond een bal van de voet afsprong. Misschien is dat wel realistisch, maar ook zwaar irritant. Nee, doe mij maar lekker Arcade. Snel en sterk is leuk.
Klopt heb fifa 10 ook helemaal kapot gespeeld. 11 ook nog aardig maar werd sinds 12 echt hard minder.
Prachtige goals : Keepers reageren echt raar in Fifa 15, jammer want er zitten namelijk wel een hoop mooie animaties tussen. 2 goals die tegen me kreeg omdat er om mijn keeper heen werd heem gerend (eigen gewoon rechtdoor) heb ik niet opgenomen wegens rage
Had hem op voorhand gedownload via de UK store en dan mijn Local op US gezet, maar kan hem blijkbaar nog niet spelen. Is er een oplossing voor of zal het wachten worden tot vrijdag?