1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Komt 13 november.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb effe snel een openingspost gemaakt.. Kan iemand dit in #1 pleuren? @zino


    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox One/Xbox 360/Playstation 3/Playstation 4/PC
    Uitgever
    Konami
    Developer
    PES Productions
    Genre
    Sports
    Release datum
    13 november 2014

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG]

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
    appie21, zino, Saaslijer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb dit topic de laatste dagen niet echt bijgehouden.

    Maar de demo speelt echt fakkng lekker.

    Gisteren viel mijn internet verbinding even uit. Waardoor ik op de een of andere manier de PES 2015 demo niet kon opstarten. Fifa demo kon ik wel opstarten. Dus ik dacht speel even een paar potjes Fifa tot mijn internet is gefixt. En het voelde echt weird om na dagen lang PES weer even Fifa te spelen. Kan het niet echt beschrijven, maar ik vond het ineens niet meer lekker spelen. Terwijl ik die Fifa demo helemaal heb verkracht voordat die PES demo uitkwam.

    Bij PES heb je gewoon meer controle over wat je doet. De demo is zeker niet perfect. Keepers zijn nog steeds kut. Maar Fifa 15 voelt te scripted aan imo. En als ik ergens een hekel aan heb in footie games dan is het dat wel. Moet je maar eens dagen lang de PES 2015 demo spelen en dan voor de grap een potje Fifa 2015.

    Kan ook aan mij liggen....

    Ben er trouwens ook niet zo zeker van of ik PES 2015 ga halen. Er komen in okt en nov zoveel goede games uit. Dus Konami moet echt een aantal dingen gaan verbeteren voordat ik de volle pond betaal voor PES. Ik wacht sowieso eerst de full game even af en de reviews. PES gaat de goede kant op. Maar ik heb ook een aantal WTF momenten meegemaakt die ik echt niet in de retail versie wil zien.
     
  4. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    @ tyrant: done
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  5. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo is nu ook voor xbox 360 bezitters te downloaden op de eu marketplace. Ik ben benieuwd!

    Bevindingen post ik later!
     
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ff downloaden op de one
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zojuist twee potjes gespeeld als FIFA-liefhebber, met Real tegen Juventus en met Barcelona tegen Bilbao. Het verschil tussen Juevntus en Bilbao als tegenstander is enorm. Bilbao kon je dollen, Juventus was een stuk moeilijker te pakken.

    Met pas twee potjes in de benen kan ik geen grote review houden en alles is dus ook niet echt 'betrouwbaar', maar ik ben best verrast. Ik vind het best prima spelen. Ik vind het hele plaatje een stuk realistischer dan FIFA (wat meer cartoonesque lijkt), het gaat niet zo ontiegelijk snel, aannames zijn realistischer, het draait meer om aanvallen opbouwen dan om zo snel mogelijk van de ene goal bij de andere goal te komen. Natuurlijk, het speelt niet perfect. Soms wat stroef, schoten zijn apart (gewenning), keepers doen apart bij corners en niemand valt een type Messi aan als hij dribbelt zonder te rennen. Op een gegeven moment een goal gescoord na bijna een halve minuut ('echte tijd') te hebben gedribbeld en gekapt in de tegenstanders' zestien.

    Overall: speelt best leuk, maar moet nog wel getweakt worden. Heeft zeker potentie.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op welk level heb je gespeeld? Hij staat standaard op het makkelijkste level.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ééntje moeilijker, lastig zat voor een FIFA-speler. 8)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoewel ik nog steeds niet tevreden ben over PES, begin ik FIFA ook een beetje zat te worden. Ik vind FIFA an sich heerlijk spelen, maar de AI is zo verschrikkelijk kut om tegen te spelen dat ik nu al weet dat ik uiteindelijk toch weer terug verlang naar PES.

    FIFA komt er ter overbrugging en gaat de deur weer uit als PES er is denk ik..... Hopelijk weet Konami er nog wat irritaties uit te halen.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    pes 2015 demo staat vanaf heden op PSN EU
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nice! Vanavond ff downloaden ;) Ben ik van dat klote O/X probleem af :D
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ook, hopelijk vangen we er nog wat voor in november.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zal wel niet de hoofdprijs zijn en anders zij het zo.... Dan gaat ie stof happen.

    Hopelijk fixen ze dit nog
    - cursor change (zoals bij FIFA => off, air balls, automatic)
    - passing/schieten
    - rails (laat het mij iig uit kunnen zetten, ik wil zelf bepalen waar ik loop)
    - minder kartelige graphics (heb het gevoel dat de HK demo niet op zijn scherpst was)
    - hopelijk dynamisch weer/gras (moet redelijk snel te doen zijn lijkt me)
    - onbeperkt aantal slots voor OF en geen BLES geneuzel
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mwah, EA houdt de prijs van FIFA vrij lang erg hoog, dus als je die over 2 maanden verkoopt kun je er waarschijnlijk nog gewoon 40 euro ofzo voor vangen, en met een beetje mazzel gooit Konami PES niet al te duur in de winkel, dus voor een paar euro extra heb je dan 2 maanden FIFA kunnen spelen en heb je vervolgens PES.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ze moeten gewoon de algehele script weghalen. Ik wordt altijd op cruciale momenten weg gescript. Dan komt de pass niet aan, dan staat mijn speler stil, dan pakt de cpu de bal af dwars door de lichaam van mijn speler. Ik voel gewoon geen vrijheid in dit spel en dat is zeer frustrerend. Waarom zulke dingen erin programmeren konami als het zonder als die stuff zo veel beter is.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Demo aan het downloaden voor de 360.. Straks na mijn training gelijk wat potjes spelen.
    De koning is terug staat ook bij de beschrijving, jaja, zeker op de 360 uiteraard. |:-8)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat zat er helaas altijd al in. In PES4 en 5 was dat ook altijd al 1 van de grootste kritiek- en frustreerpunten. Moet er idd uitgehaald worden, maar het lijkt me inmiddels duidelijk dat ze dat niet doen. Meestal ontkent Konami ook gewoon keihard dat het gescript is, maar als je vaak speelt, dan merk je het zeer duidelijk.

    In de demo niet echt opvallend gemerkt, maar heb ook maar minder dan 10 potjes gespeeld...
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het vooralsnog ook niet storend. En technisch gezien scripted moet het altijd natuurlijk zijn. Want hoe kan de AI anders reageren op situaties als je P1 vs CPU speelt? Het moet alleen zo zijn dat jij als speler niet in je vrijheid wordt beperkt door de scripting. En dat is de uitdaging.
     
  20. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Demo gespeeld.
    Eerste indruk is aardig, maar ben niet overtuigd.
    Speelt best lekker, maar The King is Back? Nope.

    Zit er nog steeds geen commentaar bij de demo?
    Dat maakt de toch al twijfelachtige sfeer er niet beter op.
     

Deel Deze Pagina