[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg heeft ie geen Live , The Messenjah :p Anders kon je hem beaten :cool:

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ben bij de politie missie in Washington. Die derde missie is echt supersimpel. Stefano laten crashen is dan weer pittig, en die eerste is ook niet echt moeilijk. Weet iemand wat je bij Private Eye moet doen? en of het moeilijk is?

Ik vind Washington veel mooier te rijden als Parijs. Parijs heb je meer kleine straatjes, en in Washington rijdt het wel relaxt over die brede wegen, behalve George town en China town. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Georgetown ik blijf echt aan elk trapje hangen.

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  3. hello

hello Guest

the platypus wanneer? ik heb live. vanavond een potje.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Oeh oeh oeh, dit wordt leuk, sorry vanavond ga ik uit, voeg me maar toe aan je friendslist (The Platypus), en dan spreken we wel een keer af. :D

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Private Eye moet je zo snel mogelijk naar een plek racen en een keer moet je een auto kapotbeuken.
    Dat over Washington ben ik volledig met je eens. Washington vind ik leuker dan Parijs en Georgetown is fucking irritant met al die trappetjes 8)

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Oh dus weer van het zelfde. Ik heb net die missie waarbij je Stefano moet laten crashen uitgespeeld, je moet daar een beetje geluk bij hebben ivm met het verkeer. Maar die eerste politie missie, dan moet je vier mensen ophalen en terugbrengen, de eerste drie zijn makkelijk te halen, maar die vierde redt ik heen net, en terug net niet. Heeft iemand tips om die laatste( gekke professor) te halen?

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit bij het politiebureau, dan naar rechts , totdat je dus op een lange rechte weg komt, na een tijdje kom je bij een rotonde en vanaf daar hoef je alleen een keer links te gaan geloof ik . Irritant stukje dat |:-

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ok... ik heb het gehaald, de weg die jij zei, thnx m8 _O_. Ik had heen zelfs nog 15 seconden over en terug 10 seconden ofzo. Ik hoef nu nog maar één missie de laatste van private eye. Het is een klote missie, heeft iemand tips?

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  9. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zover nog nie :) Maar goed, heb net nog ff 2 auto's erbij gehaald :) Mini en Audi :p Coole bakkies :) Wel gehaald dmv van dat licoln gedoe, anders redde ik het nie :p

- CF -

10. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    had in 10 dagen goed spelen de undercovers al en de blitz en checkpoint races gehaald en alle auto's dus vind alleen de auto asp nergens op slaan stomme auto......

11. dj_raoul

dj_raoul X-Box Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Parijs juist leuker, DC is een beetje laf met al die brede straten... voor mijn gevoel is Parijs ook groter maar dat kan verbeelding zijn 8)
    Ennuh, over die trappetjes, dan moet je gewoon es wat 'netter' sturen en niet tegen de muur crashen! :cool: ;)

12. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vanochtend dit spel online speelde kreeg ik bovenin het scherm een knipperde walky talky of zoiets, zo zag het er ongeveer uit.
    Bij het menu stond hetzelfde icon achter mijn naam.
    Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan betekenen dat je een friend request krijgt. Dan moet je even naar het menuutje "friends" gaan en kijken wie het is. Die kan je dan accepteren als friend of niet, en als je dat wel doen kan je diegene uitnodigen en toekomstige games.

14. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekeken maar daar stond niks.
    Voor request krijg ik meestal een andere icon.
    Ik heb deze icon nog niet eerder gezien.
    Ken jij deze wel dan?

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat staat toch in de Xbox Live handleiding?

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm, weet je zeker dat je niet geinvite werd door een vriend? Ik zal zo eens even online gaan en kijken.

17. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze icon niet in de handleiding gezien.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Check dit eens (pdf)
    Pagina 21--> Zo'n icoontje zie ik er niet bijstaan hoor!:{

Precies Animal, maar jij was eerder :p

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoel jij het mute-knopje, dan heb je het andere team gemute, dan kan je ze niet meer horen. Dan moet je je linker thumbstick weer indrukken, en dan is het unmuted. Maar ik weet niet zeker of je dit bedoelt.

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Na Klar!!! Nu je het zegt...

Dat is het natuurlijk. Als je met je linker pookje klikt, kun je switchen tussen: Other team muted, en Other team unmuted. Hierdoor kun je bijvoorbeeld strategie met je team bepalen als je hunter bent, of wanneer je Capture the gold doet.

Deel Deze Pagina