Hi you all. Ik heb dit spel net gehaalt en ik ben er helemaal weg van. Nu vroeg ik me af (met al die F1 liefhebbers in NL) wie dit spel ook heeft of gaat kopen? O.k Het zijn alleen maar "rondjes" die je rijdt maar ik vindt hem echt bruut en er is volop actie op de baan om het zo maar te zeggen. Ik verbaas mij er over hoe weinig ik erover gehoord hebt. Ik kon hem zelf met moeite krijgen. Is er echt geen animo voor dit soort race games?
Denk dat ik die ook maar aanschaf. Dit wel alleen omdat er domweg geen redelijk F1 spel te krijgen is. Heb er al iets over gelezen en dat sprak me wel aan.
weet het nog niet, heb liever een game van de cart series, want alleen op ovaal achtige rondes rijden zal me nooit zo lang boeien
Het lijkt me ook niks om steeds op zo'n ovaal te rijden (maar misschien kan het ook wel een leuk spel zijn) en ik heb GP 4 en vind F1 toch wel leuker dan Indycar
Ik heb hem, bevalt me wel. Gaat erg erg hard, maar dat is ook de charme van het spel. Je kunt races van 200 ronden rijden, dat is gaaf. Soms heb je 15 ronden nodig om een gat van 2 seconden te overbruggen. Zo gaat het in het echt ook. Alle banen zijn ovals, maar ze zijn wel verschillend allemaal. De race in het duister is geweldig he.
Dat zal ik niet te hard zeggen want iedere baan is anders ik ben al ruim 4 dagen bezig nu voor de speedway indianapolis 500 met testritten om me auto zo snel mogelijk af te stellen je kan in de garage zoveel aanpassen dat iedere kleine aanpassing gelijk andere resultaten geeft, je moet je auto zelfs tijdens een race afstellen je hoeveelheid bezine die je inspuit in je motor waardoor je sneller gaat maar meer verbruikt of minder snel gaat en minder verbruikt waardoor je meer of minder rondes kan rijden en een je moet een weight jacker gebruiken tijdens het rijden om gewichtsverdeling tijdens het rijden optimaal te houden dus optimale grip bv. je hebt een volle tank dus veel gewicht om je achterkant dus zet je gewicht met de weight jacker op de voorkant enz. ....................... en buiten dit harde ongelukken met pace cars gele vlaggen enz. en ik kan wel doorgaan zo dus dit spel verveeld zeker niet als je het goed kunt........
Mij lijkt het ook wel een leuk spel en ik denk er toch ook over om em te kopen. Zeker het afstellen dat volgens mij best uitgebreid is lijkt me wel wat. Ovals rijden is ook wel leuk als je maar kunt slipstreamen anders is er nog niks aan.