1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop ook op goed spul van Xur maar, want anders gaat het hem niet worden.

    Rampage, jij wilde ook meedoen aan de raid eventueel? Nog niet iedereen heeft gereageerd namelijk over de raid aankomende zondag. Mocht je level 26 zijn en er is plek, ben jij dan beschikbaar?

    Ik wil iig nog de raid proberen en als er dan niet snel wat bij komt, ben ik bang dat ik de game voor gezien houdt. Bungie kan mooi vertellen, maar ondertussen is de game alleen nog maar minder geworden dan bij launch.
     
  2. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Een discussie die je hier kan voeren in het topic van destiny ? Is je dat foldertje opgevallen bij Destiny over 2 DLC's ? Dat ook al op de store staat op xbox ?

    Hell yeah dat het hier thuishoort bij Destiny en deze content uit het spel is gesloopt wat mss wel 20/30 uur aan content verzorgd ? Hell yeah dat ik het recht heb het spel daarop af te kraken.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Uiteraard doel ik op de discussie die gevoerd werd ervoor. Kraak het lekker af, verkoop de game, natuurlijk heb je het recht :) Enjoy! Ik vermaak me er voorlopig nog wel mee.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, zodra ik level 26 bereik wil ik best mee doen. Mis echter nog een Legendary primary en een goede armor. Ben nog steeds 25,5.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, die queen missies zijn nu ook geen drol meer waard, scheelt weer een boel farm werk. Ik baal er wel van, ondanks dat ik vond dat het te snel ging met items in Destiny, is de balans nu helemaal zoek. De mensen die vele uren hebben kunnen maken hebben hun gear, wapens en upgrades al bij elkaar gesprokkeld. De ascendant shards doen mij het meeste pijn. Ik zit met 9 upgrades waar ik minimaal 6 ascendant shards (per upgrade dus) voor nodig heb, nu deze uit de legendary items gepatched zijn kan ik er wel naar fluiten. Die heb ik volgende maand nog niet verzameld als ik elke avond speel. Overigens ben ik bang dat Destiny een dezer dagen in de digitale kast verdwijnt om vervolgens niet meer aangeraakt te worden.

    Ik mag niet klagen, ik heb me wel eens minder vermaakt met games, maar het is jammer dat het op deze manier gaat.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Heeft toch nog vrij lang geduurd voordat ze de cave patchten eerlijk gezegd.

    Lvl 26 en alles aan de rechterkant Legendary, door Vanguard en die missies van de Queen. Het principe van een gegarandeerde Legendary aan het einde van zo'n Queen missie door eerst een bounty te doen hadden ze veel eerder moeten implementeren though (in de Strike playlist bijv.).

    Morgen maar eens kijken of Xur een interessante exotic voor Hunter heeft.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net Vault gecleared. Was echt een stuk korter dan verwacht. Denk dat we er 1,5 aan speeltijd over gedaan hebben. Als we allemaal iets betere gear hebben en nu allemaal de tactics weten is het in iets meer dan 30min te clearen...

    Ze hadden voor die queen misses helemaal geen gegarandeerde legendaries moeten geven. Ze hadden het gewoon bij strikes moeten houden en kopen voor marks. Nu verneuk je de hele content door 1 kleine aanpassing...
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben bijna geneigd te zeggen dat de manier waarop je gear moet upgraden en hoe je die shit bij elkaar moet sprokkelen, bewust is gedaan zodat je met de minimale content het opnieuw moet gaan spelen.

    En dat keer op keer. Wordt gek van die ascendant shards die ik voor mijn armor moet hebben en de compleet random items die maar lukraak worden toegewezen aan het eind van een missie of strike.

    Ik vermaak mij prima, maar ik zal blij zijn als het december is en de DLC uitkomt.

    Ik ben daar nu al aan toe.
     
    Mallakai en Ron76 vinden dit leuk.
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Compleet mee eens, Na dagen lang strikes te hebben gedaan met veel frustratie, level 22 mensen in level 24 strikes, mensen die bij een boss op een veilige plek staan te afk'en zonder de mogelijkheid hebt ze te kicken en dan haal je de strike met 2 man en krijgt de afk'er ook nog eens de beste loot! Sinds 9 september heb ik elke dag gemiddeld 5 uur Destiny gedaan en van alle Engrams die ik gevonden heb had ik 4 legendary items, 3(!) cloaks en 1 rocket launcher. Hierdoor ben ik ook voor de loot cave gaan staan en had ik in een dag 2x zoveel Legandary Engrams als in een week strike missies spelen. Ik vind dat ipv random blauwe loot aan het einde van een hoog level Strike dat je recht hebt op 1 Legendary Engram.

    En idd shotguns zijn echt kak momenteel behalve als je in melee range staat dan crit zo'n ding voor 3000, maargoed elke boss en de meeste yellow mobs hebben je in 1 klap neer ge melee'ed dus echt onbruikbaar.

    Tevens geen matchmaking voor de raid levels, dus als iemand quit kan je eerst inloggen op een forum of destinylfg.com om een vervanger te zoeken terwijl ondertussen 5man niks staan te doen, wat een lol ...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen Raid matchmaking begrijp ik wel. Daar moet iedereen comms hebben en moet ieder zijn taak uitvoeren en dat ook blijven doen. Met wat randoms van matchmaking gaat dat nooit gebeuren. Weekly strikes daarentegen mogen wel matchmaking hebben. Dat is prima te doen.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    De weekly strike lukt solo ook nog wel vanaf level 24, ik snap het dat iedereen zijn taak prima moet kunnen uitvoeren maar zoals het momenteel op de PS4 gaat: Op de PC naar destinylfg.com gaan, je character invoeren en comment posten (Hunter lfg Vault of Glass, got mic know tactics) vervolgens na 30minuten wachten moet je iemand toevoegen of iemand jou toevoegen in je vriendenlijst, dan een invite sturen, vervolgens dit nog eens 4x doen voor 4 andere members en hopen dat ondertussen tijdens het wachten de eerste niet is geleaved of een DC heeft gekregen. Om nog maar niet te spreken over een "vrienden" lijst met mensen waar je geen kak om geeft.

    Ze hadden dit veel makkelijker ingame moeten doen met een queue waarin je jezelf kan opgeven of een raid kan starten waar je vervolgens zelf members uitzoekt dmv inspect Guardian oid zodat je kan zien dat zijn gear oke is. Eventueel aangevuld met user ratings van andere spelers.
     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het nu 2 weken met plezier gespeeld en ben er wel klaar mee denk ik. Nog geen raid gedaan, geen zin in al dat georganiseer, mp is niet echt mijn ding en alle strikes tig keer gedaan en alle slots legendary of rare gehad. Leuke game, maar wat ik op dag 1 al dacht te repetitief voor mij om lang leuk te zijn. Tijd om TLOU weer verder te spelen.
     
    Sjorrit vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zeg, ik zag in LevelCap z'n laatste video's dat er twee (misschien meer) Vault of Glass Chests zijn? Heeft iemand zin om die met mij te halen een keer?

    Die boss kan me gestolen worden :+ Wil die loot!


    Lees ook dat je met Chest Runs goede items kan krijgen?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt er 1 halen zonder de eerste boss te killen. In totaal liggen er 3. 2 dus na de eerste boss. Om echter binnen te komen heb je meerdere mensen nodig. Waarschijnlijk 6 man, maar ik denk dat 3 goede gegearde lvl29 hem ook wel open kunnen krijgen.
     
  16. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    @NaiZuro @Eetstokje @GForce
    Raid ging behoorlijk vlot en echt lekker, iedereen had tactics snel onder de knie en goede communicatie onderling.

    Lekker blijven grinden die hap tot we de level 30 gear hebben :D !
     
    Eetstokje en GForce vinden dit leuk.
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het zeker wel een leuk spel om te spelen, maar als ik nu kijk naar de omvang van het spel zelf..... 4 mid sized levels, circa 10 multiplayer maps en slechts 4 (!) multiplayer modes.... (Zeker met alle bombarie waarmee dit spel werd aangeprezen als ''de nieuwe standaard voor online multiplayer shooters'')

    Vind ik het spel zelf toch ...sjah... ''bes tiny''...


    Bad dum tsss
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is het ook. En mensen blijven het maar spele
     
    Marcelinho_NL en PrutserNL vinden dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, ik kan m'n neefje wel meenemen. Die is level 27 momenteel :) Dus dan heb ik er nog 4 nodig. Wie wil mij eventueel naar die kisten gidsen? Zag dat je daar wel erg leuke loot uit kon krijgen!

    Ach, en die baas. Ik kan goed verstoppen :+




    Zoveel content is er uit gesloopt. Bad Bungie! Niet meer doen!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2014
  20. Daedaluss

    Daedaluss New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    2
    Om even in te haken, strikes zullen iets minder moeilijk worden en ze zijn blijkbaar wel op de hoogte dat er dan ook daadwerkelijk wat hoort te vallen:
    "Strikes
    Strikes are intended to be a fun, combat-filled romp and stomp with a big boss and cool rewards at the end. Better with cooperation, but doable in a pick up group.

    Since launch we've tracked down an issue which has made Strikes more challenging than originally designed by both increasing damage taken by players and decreasing the damage inflicted by players on the boss. Expect to see this addressed soon, and for Strikes to become a little less grindy as a result"

    Dan zie ik nog een stukje over de Cryptarch, hierin staat dat ze toch gaan kijken naar het feit dat je vaak uit legendaries maar rare items krijgt:

    "
    He Who Shall Not Be Named
    Long ago during development, the Cryptarch decoded engrams of a given color into gear of that same color. Early in 2014 we added randomness, both for better and worse, to the decrypting process. The result was that end-of-session engram decoding got a lot more exciting and the Cryptarch himself suddenly acquired a personality. Both of these experiences were positive additions to the game.

    But we didn't adequately communicate the potential random outcomes of decryption. Players see what looks like the familiar metaphor of item identification, while the Cryptarch thinks he's opening a grab bag of loot. Rage sharding of blues ensues. Expect to see changes to address this soon."

    Dat zou toch wel fijn zijn dan.
     
    PrutserNL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina