1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zat net even in de PS Store te kijken, maar hier staat Defense Grid 2 er nog niet in...!? Beetje opvallend. Heeft wel prima recensies gekregen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ben ook super benieuwd naar DG2. Reviews zijn inderdaad tot nu toe positief.

     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Schijnt wel 25$ ofzo te kosten, dus even afwachten wat de EU prijs zal zijn, maar waarschijnlijk dus rond de 20 euro, dus persoonlijk wacht ik even op een aanbieding. Heb deel 1 toch nog niet uitgespeeld. En Child of Light en Trials Fusion zijn ook in de aanbieding, dus dan geef ik die wellicht even voorrang.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja doei. Zo duur
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik ook aan de hoge kant. Deel 1 is een van mn favo arcade games op de 360, maar ik wacht wel tot ie een tientje is ofzo
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zat net even een video te bekijken van The Vanishing of Ethan Carter. Wow ziet er echt super mooi uit en de gameplay ziet er ook leuk uit [​IMG]

    Maarja helaas wij console bezitters moeten nog wel even wachten [​IMG]
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er hier meer mensen waarbij bij Fifa 15 de HUD veeeel te kort op de rand van de tv staat? Had ik in Fifa 14 niet. Hoe krijg ik dat weer normaal?
     
  8. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan echt niet genoeg krijgen van Destiny, wat een spel!

    Als iemand Strikes of Queen's Wrath wil doen add me maar, PSN staat in me sig.
    Ik gebruik geen mic btw.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, heb ik ook. Ik neem aan dat dat bij iedereen zo is. Geen idee waarom ze daarvoor gekozen hebben. Erg lelijk.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het ziet er echt uit als een bug, of iig iets wat niet hoort. Als er bv 5 minuten blessuretijd is valt de '+' buiten beeld.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    [​IMG]

    Zo ziet het er uit bij mij, dus bij jullie is er ergens wat verkeerd gegaan.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heel raar. Als iemand anders het probleem had zou ik zeggen dat ie moet kijken of overscan op zijn tv aanstaat, alleen... dat staat bij mij al tijden aan (al heet het bij mij underscan). Als ik dat uitzet wordt het dus nog erger 8)

    Hoeveel tegengoals ik al heb gekregen door die hud...
    O-)
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien dat die bij Fifa automatisch een andere beeldtype selecteert? Al geprobeerd het via de televisie aan te passen?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Meestal kun je dat aanpassen in de voorgaande FIFA's. Ik heb het ook btw. En die gek die EA Sports Live rechtsboven heeft uitgevonden mag nooit meer iets doen bij EA.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb het ook! Dacht dat ik de enige was. Hopelijk komt er snel een fix hiervoor.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Screen size instellingen in fifa en ps4 nagekeken ? Of misschien heb je je HDMI input op een automatisch zoom stand staan?
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb veel zin in nieuwe games:+

    Gelukkig bijna The Walking Dead seizoen 1 en 2. Heb deel 2 nog nooit gespeeld, maar deel 1 vond ik al zo goed dat ik ze gewoon allebei ga halen. The Evil Within wil ik ook gaan halen:cool: Alleen daar wacht ik echt nog op reviews. Het ziet er allemaal super uit, maar dat dacht ik van meerdere games. En die vielen uiteindelijk toch wel tegen=(

    Hopelijk bevalt The Evil Within, zodat ik eindelijk weer wat goede verhalende games kan spelen;)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lijkt me idd een pareltje! Hopelijk snel naar PS4 (is nog geen datum voor, toch??)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Komt begin 2015 naar de PS4 als ik het me goed herinner ...
     

Deel Deze Pagina