Ik heb maar 6 strange coins Hoe krijge ik asap 17 strange coins erbij dit weekend (als dat al mogelijk is)?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Xür bied een Exotic Auto Rifle aan Heb te weinig coins. Mis er 9 ... wie kan/wil mij helpen om z.s.m coins te verzamelen? Correctie, ik mis er 8. Hellluuuup! Of zal ik dan toch voor de Chest-Armor gaan? Beide ga ik nooit redden. Dan heb ik er 36 nodig. Mis ik er nog "slechts" 21
Gevonden op het www. • Strange Coin Location #1: 3 to 9 Strange Coins can be obtained by completing the Weekly Heroic Strike Mission. – By playing on the three difficulties you can receive 3, then 3 again, and finally another 3 Strange Coins; so a new set of coins gets rewarded for each difficulty level on their first completion. • Strange Coin Location #2: Between 4 to 8 Strange Coins can be obtained for completing the Weekly Nightfall Mission. – Nightfall can be found in the Strike Playlists, but it doesn’t unlock until you reach level 24. • Strange Coin Location #3: 1 or more Strange Coins are obtained by completing Strike Playlists at level 22 or level 24. – Even if you solo through Strike Playlists you can get these Strange Coins as completion rewards. • Strange Coin Location #4: 1 Strange Coin is sometimes received when decrypting the light blue Decoherent and purple Legendary Engrams. At present this is the closest you can get to Strange Coin farming in Destiny. – To make this easier for you, check out our “Destiny Rare & Legendary Engram Farming Guide” page. • Strange Coin Location #5: 1 Strange Coin will occasionally be rewarded to you for opening up Golden Chests. This most often seems to happen in the 4th Golden Chest on Mars at The Iron Line. – Find out where 20 of these loot chests are on our “Destiny Golden Chests Locations Guide” page. • Strange Coin Location #6: 1 Strange Coin is given as a reward for killing the Draksis, the House of Winter’s Kell boss at the end of the “Story Mission: Scourge of Winter” on Venus. Once defeated, he will drop a ‘Strange Trinket’, which you’re then able to turn into the Cryptarch and he’ll give you a ‘Strange Coin’. – You cannot farm this location for Strange Coins, but it hasn’t been tried with the other 2 of the 3 character slots you have in the game, so you may yet be able to get 3 Strange Coins at this spot. — Thanks to KSI for the tip! • Strange Coin Location #7: 1 Strange Coin can be obtained by completing a Public Event. – These Fireteam group events may happen while on Patrol or within Strike missions. Afterwards the Postmaster in The Tower will have the Strange Coin for you. • Strange Coin Location #8: 1 Strange Coin is in rare cases received as a random loot drop or as a reward for finishing a Mission. • Strange Coin Location #9: 1 Strange Coin is in rare cases received as a The Crucible match reward. • Strange Coin Location #10: 3 Strange Coins are in rare cases found on Venus, in a Silver Chest, while playing with a friend. No further details available at this time. — Thanks to Deamon for the tip!
30? Netjes. Ik heb met m'n stomme kop in het begin die Strange Coins allemaal "verkocht". Wist niet wat ik er aan had totdat die Xur ineens voorbij kwam. Baal d'r behoorlijk van. Heb er nu dus 15. Heb er nog 21 nodig. Ga ik nooit redden. Dus denk dat ik maar voor de Exotic Armor ga vandaag en dan een weekje ga farmen op de rest. Of ik moet een "insane" chest-run hebben vandaag.
Die auto rifle wil ik wel hebben, maar 8 is idd wel erg veel. anders volgende week beter. Vorige week kreeg ik een exotic body amor uit z'n engram van Xur die helm heb ik dus niks aan.
Oeh lastig, die chest voor Titan is wel erg handig, ik mis alleen 4 coins voor de rifle en die wil ik toch ook wel heel graag hebben.
Op één avond moet je toch wel 3x die Weekly Heroic en 1 of 2x Weekly Nightfall kunnen doen met een leuk team?
Hmm eerst maar helm en gram doen en dan kijken waar ik mijn punten aan uitgeef. Hoop die mooie helm voor de Titan of warlock. Die auto rifle gaat er hier zeker komen iig! Rampage. Als je wilt, kunnen we wel de weekly doen. Ik kan die met de Titan of de Hunter nog behalen namelijk.
Wanneer je de lvl 28 weekly heroic doet krijg je ze direct alle 9. De nightfall kun je vergeten wanneer je lager bent dan lvl 28 en strange coins heb ik er nog niet zien droppen, je krijgt meestal een legendary item of ascendent materials. Voor beide kun je uiteraard maar 1 x loot vangen per week, hence the name 'weekly'.
Moet kunnen vanmiddag. Ben rond 14:00 alleen even weg. Dus word laat in de middag of vanavond pas. Wil echt met een stel XBW'ers is zo'n chest-run gaan doen. Schijnt toch ook wel regelmatig Legendaries e.d te geven. Kan ik die Weekley Nightfall wel aan? Ben level 25 ... dat gaat me mijn anus kosten ben ik bang! Ga alleen heel snel m'n armor upgraden. Anders kom ik geen steek verder ben ik bang Moet een berg materials hebben die ik nu nog niet heb. Mijn huidige Auto-Rifle is prima, dus die Exotic laat ik wel gaan. Koop bij de Crucible wel een Legendary als ik eenmaal ver genoeg ben. Het word de Exotic Chest voor mijn Titan Daarna alleen nog Legendary Gauntlets en ik ben helemaal uitgerust in Legendary "gear".[/
Ik ga toch voor de Titan chest, altijd handig om je level een beetje op te krikken, gun komt wel weer een ander keer.
Geen nuttige dingen voor mij dit keer, dus dat random ding maar gekocht... kreeg ik die warlock helm Ik heb inmiddels wel m'n eerste dubbele exotic, heb nu een tweede patience and time.
Had 60 coins maar Suros al Zie overigens dat ik een Auto Rifle met void damage heb. Gelukkig toch iets beters dan de Exotic Auto Rifles
Ik heb aardig wat strange coins nodig voor een toffe exotic auto rifle. Hoe kom ik daar het snelst aan?