http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=3253&perpage=15&pagenumber=1 als je hier kijkt naar degene die hem ontvangen hebben, komen ze bijna allemaal uit noord-holland en zuid-holland, das nie eerlijk!! zijn er mensen die niet in de randstad wonen die em al hebben?
Mijn neef heeft 'm al binnen en die woont in Brabant... ik heb 'm helaas nog niet gehad en ik woon ook in Brabant
ik woon ook inbrabant en ik heb hem ook nog niet. maar ik wacht tot eind deze week en da ga ik bellen.
Woon in Zeeland en nog niet gehad. Ik snap trouwens ook niet hoe iemand die hem 10 dagen later instuurd hem eerder binnen kan hebben
ik kom uit Friesland.. en heb um wel gehad geduld is een schone zaak.. die mensen bij Microsoft doen echt wel hun best om jullie rewardpack er op tijd te laten zijn.. gewoon ff wacthen.. het komt vanzelf.. hoe drukker je je er echter over maakt.. hoe langer het voor je gevoel zal duren...
Hallo dus, Ik woon in Zuid-Holland en ik heb ook nog niks ontvangen. Lijkt me eigenlijk sterk dat die theorie opgaat. Zitten ze bij MS alle postcodes te sorteren ofzo ?? Nou, nog effe geduld en dan zullen we het weten !!!!!!!!
OVERRIJSSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik woon dus in overrijssel ( rijssen ) en ik heb er ff achteraan gebeld.........en ik krijg hem eind deze week begin juni!!!! YEAH!!
Wat doet FEDEX als je niet thuis bent ? Ptt kan je gewoon volgende dag op postkantoor halen, hoe zit dat bij FEDEX........
Volgens mij gaat het wel per provincie in NL, het land is in iedergeval opgedeeld in stukken. Want mij werd verteld dat Flevoland binnen nu en 2 weken bezorgd zou worden (was afgelopen vrijdag toen ik dat te horen kreeg). Hebben ze het dus weer over een provincie...