Achja daar heeft bijna elke game wel last van de eerste week. Iedereen zit op die servertjes te drukken.
Verthongen heeft geen goeie workrates als cb,ik heb zelf Mangala en Kaboul verder is Kompany en Kosielny ook goed
Ligt racistisch maar ik snap wel wat je bedoelt. Zijn te snel. Heb campbell (waarom is hij RM????) Niet normaal snel! En zat gisteren potje in non fut tegen ronaldo. Ze lopen je verdedigerse er nu overtuigend uit. Maar ja gebeurt in het echt ook met snelle voetballers! Heb me Aguero op de trademarkt gegooid en me benteke ook. Lekker sparen en voor dat geld leuke dingen kopen!
Je moet wat realistischer gaan verdedigen ben ik achter. Gewoon opwachten die handel en de CDM zet ik op 'stay back while attacking'. Dan lukt het mij nog wel aardig. Al heb ik nog te vaak de neiging om er op af te stappen en paniekerig tussen spelers te switchen waardoor m'n hele verdediging uit de formatie ligt
Hier ook problemen.. Kan ook niet op de webapp komen.. Niks als foutmeldingen. Ligt dus niet aan jou!
Down ja. Alhoewel ik wel potjes kan spelen maar na elk potje wordt ik uit UT gegooid en zijn de punten pleite.
Iemand suggesties? Weet niet zo goed welke voorhoede spelers ik het beste kan nemen. Ik zit te denken aan Pelle icm Italiaanse vleugelspelers. Tadic is helaas geen RV of LV http://www.futhead.com/15/squads/1856870/
Higuain in de spits? Vind ik persoonlijk erg lekker spelen.. Maar als je veel via de flanken voetbalt en op de voorzet speelt, is Pelle ook zeker een goeie. Goeie, snelle linksbuiten met een goeie voorzet zijn dan Gervinho (wel rechtsbenig), Asamoah, Lestienne Rechtsbuiten zou ik gaan voor Cuadrado, Candreva
Team management en dan RB. Dan kan je een speler kiezen en een rol geven. Kan gewoon voor de match trouwens!