1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de weekly strike echt niet moeilijker hoor. Zodra je de juiste wapens gebruikt vlieg je er doorheen juist. Die gewone strike playlist is juist verschrikkelijk om te doen. Ik wil iig de raid gedaan hebben nog voor ik het spel weg ga leggen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja idd. die rad nog wel, die was ik effe vergeten.

    Ik neem aan dat je gewoon weer patrol kunt doen voor die nieuwe loot cave? Ben er net geweest maar bij mij komen er helemaal geen vijanden uit.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hallellujah

    http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12202
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Slechte zaak. Eerst fixen dat legendary engram alleen nog maar droppen van lvl20 en hoger. En dan nog is het een slechte zaak. Hele idee achter het levelen van cryptarch weg. Bungie was duidelijk de weg kwijt toen ze deze game aan het maken waren als ze na 2 weken al zoveel drastische wijzigingen in de game gaan doen...

    Engrams decrypten op deze manier was prima!
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is dan precies het nut van het levellen? Om heel eerlijk te zijn zie ik niks terug van dat levellen afgezien van de pakketjes. Van mij had het niet gegarandeerd gehoeven though. 20-30% kans zou ook mooi zijn. Nu is het echt 1 op de 10/15 die ook een legendary wordt. Maar goed, het kunnen ook mats worden he! Hoeft dus niet te betekenen dat iedereen met een hele vault vol legendaries zit zo
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan of ze ook gelijk aanpassen hoe vaak ze droppen. Maar ben er wel mee eens dat als een legendary valt dat het altijd minimaal een legendary moet zijn.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het helemaal niet mee eens. En dat was Bungie ook niet. Zelf was het hun idee voor iemand die gear wilde hier marks voor verzamelde en dan gear kocht. Engrams moesten een kleine kans op betre gear geven. Wat ze nu gaan doen is hun eigen game kapot maken. Tegen de tijd dat de DLC komt speelt een hele grote groep de game al niet meer omdat alles al bereikt is. Eigen ramen ingooien wat ze nu gaan doen.

    Die blessings is trouwens een hoax. Meerdere mensen bevestigen dit al. Heb zelf 2x 100 engrams gekocht van de crytarch. Met de emblem was de uitkomst zelfs iets lager. Conclusie was dat het effect er niet is...
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen dan cappen ze weer marks tot 100..
    Vind het echt zo slap in the face. Valt er eindelijk een legendary en dan geeft die een blauwe. Zoals ik zei maak het dan dat die minder vaak valt maar als die dan valt is het altijd een legendary. Daar kan ik prima mee leven.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahahaa YESSS!!!!! Helm of the saint binnen _O_!!!! thanks xur <3 ik zat echt fingers crossed op de terugweg naar de cryptarch. "please laat het die titan helm zijn. Please please please"

    mooi :p nu kan ik mooi mijn coins uitgeven aan de suros en de helm voor de warlock (fuck die sunbreakers gauntlets)
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Crucible mostly.

    Nu eindelijk volledig Legendary met een Exotic helm! Als ik al m'n gear nu volledig ga upgraden kan ik van level 26 doorstijgen naar 28. Maar wat komt daarna? Ik heb wel gelezen dat je als reward van de vault of glass legendary armor kunt krijgen met dezelfde lightstats als Exotic gear. Moet ik me daar toch maar eens aan gaan wagen dan.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik blijf de game wel tof vinden. Ik wil in ieder geval level 25 bereiken en dan aan de raid beginnen. Ik begin mij wel een beetje te irriteren aan constant dezelfde missies. Volgens mij had dat wel anders gekund, maar met een stel vrienden blijft het (voorlopig) wel vermakelijk.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    100 per week vind ik niet het probleem. 200 totaal vind ik erger. Had vorige week al 200 crucible marks maar nog geen rank 3. Kan er dus niks meer totdat ik rank up ben...anders had ik er 300 gehad en kan ik direct 2 wapens kopen zodra ik rank 3 zou hitten :mad:
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Spel word triester en triester. Er valt verder geen zak te beleven als je high lvl bent.
    Steeds de ouwe shit over doen mij niet meer gezien.
    Crucible komt ook je strot uit.

    De hype was zo groot dat het spel flopt.
    En kom niet met het excuus dat het een 10 jarig project is.... Op deze manier word het niet eens een jaar project....
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verkoop hem dan. Want iedere post van je is hetzelfde de laatste 2 weken. Maar je blijft hem spelen.
     
    SHiZ NL en Merliin vinden dit leuk.
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Bijdehand ik maak zelf uit als ik dat post niet jij het ken je er niet tegen er is een knop boven in je scherm om weg te klikken.
    Zeik ik over het spel dan zeik ik over het spel.

    Als zeg ik 100x hetzelfde wat jij vind boeit mij niet ;)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat je niks mag posten. Maar je bent alleen maar negatief over het spel maar je blijft het wel steeds spelen.
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat moet ik zelf weten als het spel blijf spelen. Ik mag er zo negatief zijn zoals ik zelf wil en het hier posten voor anderen mensen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het alleen apart. Dat wil ik er mee zeggen. Je haalt het dus wel iets van plezier uit anders blijf je niet spelen.
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha apart..... Ik vind het apart hier dat mensen ermee kunnen leven met zo weinig content, En content dat er is uitgesloopt. Plezier die ik eruit haalde was in het begin wat steeds verder wegvalt. In het begin was het spel vet. Maar naarmate je verder komt blijft als enigste content over Crucible en Strikes wat je nauwelijks wat oplevert. Zoals hier meerdere mensen over struikelen en over de rewards.
    En een hoop andere shit. Die mensen blijven het ook spelen zeg je dat ook even tegen hun dan pas ben je een echte vent en niet als ik wat over het spel zegt wat een hoop andere mensen ook zeggen.
     

Deel Deze Pagina