Kan in principe de hele dag wel! Zal je even toevoegen. Als er nog een derde persoon bij komt, is het helemaal makkie!
Weekly heroic iemand? Ik ben nu online, tot een uurtje of 12! IceDFire @ Xbox One Edit: Solo gedaan, laat maar zitten!
@NaiZuro @Mallakai @GForce Hey, we zijn op zoek naar 2 of 3 personen voor Vault of Glass donderdag avond a.s. Minimaal level 27, enige raid ervaring en een goed werkende headset/microfoon zijn noodzakelijk. We raiden vanaf 19:30 tot een uurtje of 23:00/24:00. Heb je zin om mee te doen ? Add mij of Naizuro. PSN : NaiZuro of TaylorrSwifft ~Robb
Ik zoek mensen die of de raid met mij willen proberen of de weekly nightfall met mij willen halen... Heb ze beide nog niet gedaan of gespeeld ... Ik ben een warlock lv27 add me xbox one gamertag: bulletproof010
Hallo Iedereen, ik ben op zoeke naar mensen om weekly strikes mee te doen maar belangrijker nog ben ik opzoek naar een team om de Raid mee te doen. Ik heb het met een paar random gasten tot de laatste boss gehaald maar toen gaven een paar het op helaas. Mijn gamertag: KSR CryKnight , ik ben een lvl 27 hunter. Voeg me toe of stuur me een bericht. Grt
Wil die Daily en Weekly strikes eens doen, maar ben er in mijn eentje veels te slecht voor Nog mensen hier die me ermee willen helpen? Ben level 23 warlock en mijn PSN is Mental-Marco Ben voornamelijk 'savonds online, meestal na 22:00 en in het weekend ook wel overdag.