Nou die Hyrule warriors schijnt toch best wel redelijk te zijn. (al is het sowieso niet een genre wat hoge cijfers scoort)
Toch wacht ik wel even. Ik heb het idee dat je hem over een paar maandjes al voor 25 of minder kunt kopen.
Precies, al spreekt het concept me wel aan... alleen op het moment zijn er gewoon teveel andere (betere) games die ik wil spelen. Wie weet doet Nintendo een actie bij Smash Bros en kun je hem er gratis bij krijgen
Zo, Hyrule Warriors is aaawesoooooome! Holyshit. Als je als Zelda fan verwend wil worden is dit bijna een verplichte aankoop.
Hyrule Warriors is fantastisch. Klopt wel, al vind je Dynasty Warriors niets, dan zal dit niet snel je mening veranderen. En misschien is dit ook wel niet een goed spel, maar het geeft me uren aan plezier, en daar alleen ben ik al zeer blij mee. Ik gebruik Lana en Midna het meest, die spelen echt baas. Behalve de Deku Stick voor Lana, die is wat minder. Ben al aardig ver in de Adventure mode, en heb alle characters behalve Ghirahim. Komt nog wel één deze dagen :3
Inderdaad! De kans blijkt nu wel heel groot te zijn dat hij in 2015 al uitkomt (als ze er zo zeker van zijn ). Ik kan niet wachten!
Zo goed ziet het er toch niet uit? Je ziet gewoon een groot generiek kleurrijk bos, met aardige popup, en voorderest beetje paardrijden en slowmo erafspringen met je boog. Nou whoopderdiedoo.
Ja je kan lachen, maar ik snap de hype met Zelda niet helemaal. Zoveel valt er nog niet echt van te zeggen.