1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is ook zo, als we daar genoegen mee gaan nemen had next gen helemaal niet hoeven komen toch
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zal toch wel enigszins balen als je hetzelfde spel voor dezelfde prijs op een 100 euro goedkopere console op een significant betere kwaliteit zou kunnen spelen.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, 720p/30fps is een last gen experience en niet eentje (vooral vanwege deze game) waar ik een nieuwe console voor heb gekocht.

    Stel dat 720p/30fps waar blijkt te zijn, dan kun je gaan lachen met een side by side comparison tussen de PS4 en One versie.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik weet gewoon dat we verwend zijn als we echt steeds het nieuwste van het nieuwste willen proberen. En als je nagaat dat een bijna 15 jaar oude console nog steeds word verkocht, dan vraag ik me af waar we ons werkelijk druk om maken. Niet alles kan perfect zijn, ook niet het verhaal rond een game, of het verhaal waarom de game zo is. Voor mij is nu gewoon het beste het spelen van de game zelf.

    Het kan nooit erger zijn dan Of Orcs and Men, want dat was in alle opzichten de ergste game ooit op de 360, op de voet gevolgd door Bound in Flame. En een goede TV, zoals o.a. die van mij, kan ook wonderen doen om het er nog even wat mooier uit te laten zien. En als ik echt eens een keer duidelijk het verschil wil zien, misschien dat ik wel bij een Media Markt ga kijken dan. Wie weet valt het me dan wel op, mits ze dezelfde soort TV met dezelfde instellingen gebuiken.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En men zei constant in het Xbox vs PS topic dat die 720p of minder, 60fps bullshit ze weinig kon schelen en dat het toch snel geupdate zou worden..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo: yellow, lul eens niet zo stom.

    Ik kan mij echt irriteren dat mensen gepraat over fps en de aantallen p's gelijk zien als een VS discussie over gameplay tov graphics of om een moraalridder verhaal neer te plempen over hoe verwend wij wel niet zijn geworden. Het is gewoon een slechte zaak als dat verschil zo groot is, maar dat wisten wij al van tevoren right? Multi-plat is de PS4 gewoon krachtiger én makkelijker voor, waardoor die verschillen kunnen ontstaan. Er zullen genoeg zijn die wel on par zijn op de xbox.

    Now, op naar nieuws over de game ipv dit versus geouwehoer
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Season Pass contents:

     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Iemand verwend noemen omdat hij/zij verwacht dat een nextgen console betere resultaten levert vind ik persoonlijk beetje raar.

    Je mag toch wel iets verwachten denk ik zo? Jij speelt zeker alleen X1 Yellow? :)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind 720p echt niet kunnen op die nieuwe consoles, kun je net zo goed op de 360 gaan spelen ... Bij singleplayer games heb ik liever meer detail en grafische pracht en 30fps, dan minder en 60fps. 1080p is eigenlijk wel een minimum vereiste vind ik.

    Volgens mij kan MS het beste een nieuwe One uit brengen met betere specs en bestaande eigenaren een upgrade traject aanbieden ...
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een 50 inch en zit er ongeveer 2,5 a 3 meter vandaan. In principe zou ik dat niet moeten waarnemen dan? Ik dacht dat dat toch alleen ging over 900p vs 1080p? Hoe dan ook....kijk naar een Dead Rising 3, kijk naar een andere 720p game en vergelijk dat met 1080p, dat is.....ernstig.
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb nog geen games op mijn XBO, maar ik begon te huiveren toen ik Dead Rising 3 speelde. Daarom huiver ik ook zo van 720p/30fps combo, ik vond Dead Rising 3 er echt niet uitzien als next-gen. Ben het daarom ook met Gakkie eens, die rumor performance is echt last-gen niveau.. kan me dus bijna niet voorstellen (DR3 had nog een excuus met launch titel, zou 360 game zijn fzo en had een shit-ton aan zombies op het scherm)

    Blijkbaar zijn er veel mensen in de UK die hem al verstuurd krijgen (als GAF een indicatie is althans) wellicht hier ook een eerdere release?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het verschil is in beide gevallen 180p(untjes) maar 720p is dan wel erg laag vergeleken met 900p en 1080p, uiteraard zou 1080p het mooiste zijn... maar we weten inmiddels wel dat dit helaas niet het geval is, daarom zou 900p wel een minimum moeten zijn en een ''mooie'' middenweg als 1080p niet lukt.

    Waarschijnlijk als ik hem via Hong Kong koop, dan zou ik vanavond nog los kunnen :) maar ik wacht eerst alles wel ff af (reso etc)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof niet echt dat het het 720p gaat worden. Het is ook nog een crossgen game en van wat ik gezien heb vind ik het grafisch niet zo heel super. Op welke resolutie draait de last gen versie dan wel niet? Tuurlijk One heeft wat problemen maar zonder echt moeilijk te doen moet die ver weg zijn van de last gen versie. Puur kijkend naar het krachtverschil.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Daarom, had nooit dit debakel verwacht rondom een crossgen game. 900p/60fps is mijn streven, maargoed ik ben niet degene die de game heeft gemaakt. Stilte blijft verdacht, maar ben benieuwd naar wat er morgen over te lezen valt.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. DR3 is super leuk om te spelen, veel te zien en doen, veel objecten die je kunt gebruiken en inderdaad een zieke hoeveelheid zombies. Maar de kartels zijn ook vrij duidelijk en weet echt niet te verbazen. Iemand zei hier dat Titanfall niet mooi en scherp is, tja sorry, maar de laatste keer dat ik de game op mijn tv zag vond ik het scherp genoeg en mooi genoeg voor een Source Engine game. Denk dat het ook met anti-aliasing te maken heeft, toch? Maar ja...als de geruchten waar zouden zijn kampen we hier met een 720p game en een fps die fucking bijna de helft lager is dan de PS4 versie. Dan kan ik alleem maar zeggen....what the fuck went wrong?



    Dat vind ik dus ook. De orcs zijn echt mooi en vol detail, gras beweegt ook mooi en bomen enzo...en die kleding, maar de rest is gewoon leuk, niet OMFG insane mooi. Misschien dat al die dingen dan wel zo zwaar zijn dat de X1 het gewoon niet op een hogere resolutie en fps kan draaien. Daarnaast zijn er plenty andere games op te noemen die wel een hogere resolutie kennen en een stabiele fps. I know dat alle engines anders zijn etc....maar toch.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik verwacht ook wel dat de game 900p/60fps is op de X1. Ps4 mag dan wel wat sterker zijn maar geloof niet dat het verschil zo enorm is. Zal denk ik eerder aan de devs liggen dan aan de X1. Zelfde als PES15.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee hoor, heb nog een PC die deze game ook wel aan kan en de 360 nog. Daarnaast nog een Dsi XL, maar die staat in de verkoop.

    En misschien moet ik mij inderdaad niet opwerpen als een moraalridder, maar als ik mij er niet aan stoor, wat zegt dat dan? Grafisch een beetje meer of minder, of net een beetje minder soepel. Als je plezier hebt aan een game maakt al het overige helemaal niet uit, en in dat opzicht bedoel ik dus dat we nogal verwend zijn. We willen steeds beter, steeds meer, maar een beetje minder kan dan toch geen kwaad? Ik vind het in elk geval helemaal niet zo erg, want heb sowieso met weinig games last gehad van de framerate etc etc sinds ik echt begonnen ben met gamen. En minder kan soms ook beter zijn.
     
    Ypuh, Rienbu en B Tender vinden dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    met je laatste zin kan ik het alleen maar eens zijn :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk ook op 720p30fps.

    Resolutie zegt niet alles over de grafische kwaliteit van een game, iets wat veel mensen hier blijkbaar denken. Een game kan zowel op de 360 als de One draaien met een resolutie van 1280x720 (720p), maar ander dingen als textures, shaduwen en bijvoorbeeld AA spelen ook mee in de kwaliteit van een game. Mensen die roepen dan 720p een lastgen ervaring is... dat hoeft dus niet altijd zo te zijn.

    Dat gezegt te hebben, het verschil tussen 720p en 1080p (1280x720 pixels en 1920x1080 pixels) is behoorlijk groot. Met name op tv's van 48" of meer is dat best goed te zien.

    Aangezien ik niet echt warm loop van exclusives van zowel MS als Sony, is dit wel de reden dat ik een PS4 gekocht heb ipv een xOne. Als vrij vroeg was bekend dat de PS4 de sterkere console was van de twee, en dat de multiplat launchgames op de ps4 in een hogere resolutie draaiden. Het was natuurlijk te verwachten dat dit niet opeens zou veranderen. Developers blijven de limieten van consoles pushen naarmate ze ouder worden, en de xOne zal dus altijd een beetje achterlopen wat dat betreft.

    Iedereen maakt keuzes voor een bepaalde consoles om redenen die voor hem/haar belangrijk zijn. Voor mij was dat grafische kracht, voor de ander misschien de controller of content.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben erg benieuwd naar de Digital Foundry Verdict.

    Heb nog geen bericht gehad dat hij is verzonden, dus ik ben bang dat het toch pas 3 october wordt hier. Stiekun hoop ik nog steeds hem wat eerder te krijgen ...
     

Deel Deze Pagina