1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Januzaj is een zeer leuke speler. Snel, wendbaar en dribbelaar. Enkel zijn kracht is minder maar kan wel goed de bal af nemen.
    Het valt me steeds meer op hoe script de tegendoelpunten soms zijn. Een bal die van de middelijn rechtstreeks via een lob naar de strafschop gaat en dat een spits spontaan omhaal doet en die gaat binnen het kwam echt script over. De twee verdedigers rond hem konden niets doen. En dan nog maar te zwijgen dat sommige spelers ineens onhoudbaar zijn tot ze scoren. Daarna kunt je zelf weer scoren op gemak om het zo te verwoorden. Zeer slecht uitgewerkt. Jammer.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja klopt, al vond ik dat in FIFA 14 en oudere versies nog erger. Van sommige tegenstanders 'mocht' je gewoon niet winnen. Zwaar irritant
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij speel jij op de 360 toch? 360 versie is veel makkelijker als de 360 versie kwam ik achter. Heb hem eerst 5 dagen op de 360 gespeeld voordat ik op de one ging. Ik denk dat ik 360 versie misschien zelfs wel leuker vond.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik speel ook op de XOne maar 1 op 1 vind ik echt vrij makkelijk. Met een laag geplaatst schot langs de keeper zit ie wel meestal.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat? ;)
     
  7. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    bedankt voor jullie suggesties! gister even de stad in geweest en had gedacht dat door het uitkomen van fifa15 nummertje 14 wel iets goedkoper zou zijn... niet dus haha! voor 8 euro meer toch maar voor de snelle gameplay gegaan en fifa15 gehaald voor de xone. Moet zeggen dat ik hem zeer vermakelijk vind, hoe meer ik speel, hoe leuker het wordt. geloof dat mijn laatste een fifa uit de jaren 90 was op de pc :F:
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ik bedoel de xbox one.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een paar potjes co-op seasons gespeeld met mijn broer. Een teaser voor wat gaat komen. ;)

     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die van Khedira gaat nergens over. De rest is niet zo speciaal toch? :+
     
  12. MIK3 X360

    MIK3 X360 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een teleurstellend deel, lang geleden dat ik een footie heb gespeeld met zoveel fouten erin..

    Hebben jullie ook op de X360 dat je alleen 'Y' drukt maar dat ze uit zichzelf een hoge steekpass geven? Of dat je ineens de hele wedstrijd je mannetje niet kan wisselen?

    Wat was jullie oplossing?
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar heb ik totaal geen last van. Eerlijk gezegd: bij zowel de hoge steekpass als bij het mannetje wisselen gebruik je (LB). Ik denk dat daar een foutje zit bij je controller. Het lijkt erop alsof je (LB) knop vast zit, maar dat kan ik natuurlijk niet echt zeggen op zo'n afstand.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan co-op seasons met 2 spelers op 1 console?
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nee, maar in FIFA 14 kon je wel een guest meenemen in een normale seasons match. Dit zal ook in FIFA 15 het geval zijn, ik heb het nog niet kunnen testen.
     
  16. Pinraiser

    Pinraiser New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een wedstrijd offline spelen maar dan tegen mijn dochter zodat we allebei met een controller tegen elkaar spelen.
    Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

    op voorhand dank.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon bij kick-off? De normale modus? ;)
     
  18. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Bah. Paar dagen zitten te spele op carriere voor de jaarlijkse kampioensachievement. Blijkt die er dit jaar ni te zijn.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is op de Xbox One/360? Zo ja, dan moet je even de tweede controller verbinden. Dit is heel simpel en valt op google te vinden. Daarna kan je naar 'aftrap' gaan en staan er (indien correct uitgevoerd) twee beschikbare controllers.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Grootste ergernis van dit spel is toch dat de aftrap eigenlijk gewoon gelijk staat aan een grote kans.. Schijt irritant.

    En de keepers... Wat maken die constant blunders
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014

Deel Deze Pagina