Als ik zo eens rondkijk bij het Turn10 forum, lees ik dat veel mensen problemen hebben met de digitale versie. VIP passen die het niet doen, Day One auto's die men niet krijgt, etc, etc.
ik had de special edition ge-preload en toen zag ik in de store dat ik voor de dlc nog steends zou moeten betalen, terwijl er normaal inplaats van de prijs er download staat. maar had zoiets van het zal wel kloppen.
Wanneer je op de start/menu knop drukt kan je VIP pass kiezen, maar dat brengt mij naar de store waar alles al gekocht is. Misschien moet ik gewoon nog effe verder spelen. Ik ben nu een stuk verder, online is unlockt en nog altijd niet die Ultimate edition content. Geen extra auto's in 'my cars' of wat dan ook.
Kan wel kloppen, zo is dat ook in Forza 5. Daar kan je ze eenmalig voor 0 cr ingame kopen, daarna zijn ze hun gewone cr prijs.
Sommige dlc auto's waren bij mij gratis, de meeste gewoon ingame credits.. mijn vip pass zegt de game gekocht, maar ik kan nergens controleren. Ik mis, of kan t iig nergens zien,de "double reward tokens"
Is de full game grafisch nog mooier dan de demo? Zit te twijfelen of ik 'm haal. Is de India versie ook al unlocked?
Ik ben nu een uurtje aan het spelen en ik heb al genoeg mooie uitzichten gezien, iets wat ik in de demo juist vond tegenvallen. Ik gok dat dit komt vanwege het gebied waar je in de demo in rijdt. Hier een foto die ik zojuist genomen heb
zo. Dat ziet er idd erg goed uit. Kan je ook naar die achtergrond rijden op die berg? Of is dat afgeschermd
Wil iemand voor me kijken hoeveel kilometer de snelweg bedraagt van west naar oost? En ik kan moeilijk de inschatting maken, maar is de map groter dan Horizon 1 qua wegen? Ik bedoel niet de velden en weilanden maar echt de omvang en de wegen.