1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp iets niet. In de Network options heb ik net disconnect wireless gekozen, want volgens mij zit ik al die tijd via wifi op mijn X1 en vandaar dus ook dat Moderate en Strict NAT gedoe. Ik heb al die tijd een ethernet kabel in de X1 zitten...maar nergens in de network options kan ik een wired connection instellen?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je een UTP kabel erin hebt zitten kiest hij standaard ethernet. Valt niets te kiezen. Als het goed is zie je nu bij Connection gewoon staan: Wired.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was mijn eigen fout. Ik heb nu de X1 bedraad, maar de NAT blijft moderate. Ik heb de ports die op de Xbox site stond in mijn modem router gezet, behalve 80 want die kan niet en de laatste twee zijn schijnbaar voor Kinect, dus die hoeven ook niet. Heb de X1 qua network settings op automatic gezet, dus geen statisch IP. Ach...met moderate is prima te werken.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja las het gisteren ook. Wordt waarschijnlijk gefixt met de oktoberupdate, maar ze vragen zich af of het echt een fix is of een soort workaround, omdat het nog steeds gewoon een hardware probleem blijft. Ze kunnen bijvoorbeeld als ie idle is het energieverbruik omhoog hebben gegooid, waardoor xbox ones die het geluidprobleem helemaal niet hebben misschien ook wel meer energie gaan verbruiken nu. Daarnaast is er helemaal geen officieel statement van Microsoft en vraag me af of die er uberhaupt wel gaat komen. Eerst zeiden ze dat ze consoles met dat geluid gingen omruilen en nu wordt het gefixt met een update.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan gewoon zoals in de thread ook stond een probleem zijn met de voltage. Niemand weet precies wat het is. Software of hardware. Dus met het omruilen dat ze alleen een extra update installeren in het reparatie center die het fixed. Update komt ook pas nu langzaam beschikbaar dus zeiden stuur maar op ipv gaan wachten tot die update er een keer is.
     
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik lees dat die herrie opgelost wordt, wil ik de update toch wel graag hebben. :/ Waarom duurt dat zolang?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat het nog geen oktober is. :p
     
  9. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Kan wel als je deelneemt aan die preview updates. Maar dan ben je een soort betatester, er is een kans dat daar nog wat bugs inzitten. Oktober update zal wel snel komen though, denk ik. Normaal zeggen ze ook precies wat er is toegevoegd in de nieuwe dashboard updates, maar iets zegt me dat ze niks over het geluid gaan zeggen. Gewoon uitrollen die update en mond erover houden.
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    hmm. Noem het toeval of niet, maar sinds de laatste update (zit in preview) valt me kinect soms uit en gaat dan weer aan. soms blijft die ook uit en gaat die pas weer aan als ik me xbox reboot. Zou dat te maken kunnen hebben met dat geluid/stroom verhaal of begint mijn kinect het te begeven
     
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dit heb ik sinds het laatste officiële dashboard update.

    Daarvoor nooit gehad.

    10 seconden de aan/uit knop op mijn Xbox vasthouden heeft dit probleem vooralsnog opgelost.
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    fijn om te horen dat het iig niet aan mijn kinect ligt
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even een hard reset doen idd.
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een van jullie mij uitnodigen voor het Preview program? Wil graag mee testen en MS van feedback voorzien. Daarnaast hoop ik dat dit m'n coil whine issue verhelpt.

    GT: Wasted NL
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen al die DNS truc geprobeerd? Mijn dashboard was al redelijk snel met met google dns is het toch weer een stukje sneller.
    Misschien is dat ook de reden dat sommige mensen zeggen. Mijn dashboard is sloom waar andere geen problemen hebben. Ligt dus aan de provider.
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    welke DNS truc?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nog meer mensen problemen om op Live te komen?
     
  19. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer de X1 op instant on staat, dan download hij automatisch updates van games toch? Want ik weet dat er een grote BF4 update is maar toen ik de game net startte, kreeg ik geen melding van een update. Dus met instant on doet hij al die dingen uit zichzelf...ook als ik de game amper speel?

    Also....het lijkt erop dat er niets van mijn hdd wordt gebruikt door updates. Een vriend zegt dat updates geïnstalleerd worden in de cloud. Is dit inderdaad het geval?
     

Deel Deze Pagina