1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee natuurlijk, je hebt helemaal gelijk.
    Ik had eerst Cissé en Koné voorin staan, die zijn wat bewegelijker en dat werkte al iets beter, maar zoals ik al zei mijn bedoeling was om zoveel mogelijk op te bouwen en zo weinig mogelijk te counteren en de flanken te gebruiken.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    [​IMG]

    Mijn team nu, 5-3-2 is in FIFA 15 niet meer goed?
    Ik vind het namelijk wel heerlijk spelen met 2 echte full backs, Adebayor die de bal goed kan vasthouden en dan met Soldado een 1-2 en je staat alleen voor de keeper. Backs komen ook de hele tijd op, dus Adebayor krijgt ook nog genoeg voorzetten mocht door het midden spelen geen effect hebben.
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  5. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben ik de enige die een hekel heeft aan deze fifa?verdedigen is zo moeilijl ze dribbelen er elke x langs en wil ik zelf gaan dribbelen dan ziet het er nooit vloeiend uit maar kappen ze vaak de bal af doe vast en zkr wat verkeerd en word gek van die domme 1 2tjes strax maar tacktiek op park the bus zetten
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oefenen, oefenen, oefenen. Als je weet dat je tegenstander vele dribbelt, niet happen maar anticiperen. ;)

    En niet vloeiende dribbels.. tja, oefenen, oefenen, oefenen. Ik ben ook een stuk beter geworden met dribbelen. In ieder geval een stuk vaker de ren-knop loslaten. Zonder die knop kan je heerlijk kappen en draaien.
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Misschien een idee om eens de skill challenges te doen, daar krijg je uitleg over het dribbelen e.d. Ik ben ervaren in het verdedigen maar nog heb ik veel moeite met de dribbelende spelers in FIFA 15, vooral als ze ook nog snel zijn. Ik gebruik vaak RB om een speler te onderdrukken maar dan gaan ze zijwaarts lopen en dan verliezen ze het qua snelheid van de aanvaler. Dit is erg irritant bij de aftrap, alle spelers lijken dan te slapen.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    @Barbabravo
    /Mod Graag normaal posten, volgende keer krijg je bij zo'n opmerking een waarschuwing.
    /WinterBase
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2014
  10. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Vind het tot nu toe ook nog niet veel Fifa 15. Echt alles draait om pace. En dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheid fouten die in het spel zitten. Dit spel voelt nog niet helemaal af. Of ben ik de enig die dat vind?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Germ toch jongen, wat vervelend zeg! =(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2014
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Misschien als Groningen eens wat beter gaat spelen, Antonia IF met 97 pace ofzo :+.
     
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier mijn team:
    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jl48YEVdbDxp:360
    Sorry, ja idd met die gehate speler.. :p

    Speel pas sinds zaterdag dus heb toch best snel een aardig teampje gebouwd vind ik zelf.
    Wissels en reserves gebruik ik als 2e (fitness) team.

    Had eerst aan de rechterkant Konko (RA), Gourcuff (CM) en Lacazette (ST). Speelde prima maar had vanmiddag voor de gein een 7,5k gold pack gekocht en had daar Kompany in! Die voor 72k verkocht en toen sturridge gekocht.

    Heb nog zo'n 40k over en twijfel of ik dit team beter maak met bijv. Chiellini of dat ik switch naar 433.
    Speelt 433 fijn?
     
  14. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle managertaken voltooid maar geen gold pack gekregen, waar kan ik deze claimen/vinden?
     
  15. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraagje je het mogelijk om op 1 ps4 samen online ultimate team te spelen? Had gelezen van wel maar een maat van mij kreeg controller 2 niet ingelogd ik geloof dat die wat zei over psplus. Klopt dit of weet iemand hoe het wel gaat? We willen samen ultimate team online doen op de bank.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog een keer naar die managertaken toegaan en dan krijg je een bericht dat je je pack kan claimen/innen.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Germ? :p
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt voor je tips. Ik merk dat ik echt nog een beginner ben.
    Elke positie dubbel bezetten is natuurlijk erg leuk, maar ook vrij duur. :p
    Moet ik eerst beginnen met een compleet brons/zilveren team? Ik heb meteen een paar gouden spelers gekocht, maar die contracten zijn natuurlijk ook duurder.

    Verdien je later ook meer per wedstrijd? Ik krijg nu zo rond de 350 punten ieder potje, niet bepaald veel vind ik. Ik speel eigenlijk alleen competitie wedstrijden online en zit in divisie 9.
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is nu kwa verbruikers item goed te verkopen?
    heb nu begovic als keeper maar wil denk ik toch lloris gaan halen.
    en is het mogelijk dat ik bv mijn team al voor een wedstrijd kan instellen kwa druk zetten enzo?
    Of is dat niet mogelijk
     
  20. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Soms is UT maar een raar spel.
    Speel de eerste 4 wedstrijden online, en win die met gemak.
    Daarna 4 wedstrijden waar in helemaal niks lukt en alles naast of lat gaat.
     

Deel Deze Pagina