1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Lekker goaltje. En daarna mijn keeper, kut game. :emo:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn career. Heb op het begin de optie gekozen: Disable first summer transfer window
    Maar ik ben nu een jaar verder en ik heb nu ook geen transfer periode in de zomer, en de jaren hierna ook niet
    zie ik in de kalender iemand die weet hoe dit komt?
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Net weer 2 potjes offline gespeeld, maar ik "voel" deze game gewoon niet... Hoop écht dat dat nog komt anders toch maar gewoon terug naar fifa 14... Hoe spijtig ook
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin toch nu wel wat gefrustreerd te worden van de game. Laatste 3 matchen carrière zagen er zeer script uit. Doelman pakt de bal niet op. Aanvallers bij me lopen ineens hard in elkaars voeten en de tegenstanders gaan vaak gewoon aan de corner staan met gewoon de bal voor hun en doen niets. Je moet ze onderuit halen eer je wat er kan aan doen. Want duwen/trekken helpt niet. Alsof ze volop tijd willen winnen.

    Toch hard storend. En bij carrière mode begint nu ook alles veel trager te reageren. Is hier wat aan te doen?
     
  5. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    online we erkt het ook nog steeds niet goed. gisteren seizoenen gespeeld 2x verbinding verbroken en dus verloren. Lekker dit.
     
  6. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ben in carriere door mijn club uitgeleend aan een andere club, zit daar nu anderhalf seizoen maar wil wel eens weer wat anders, kan je daar zelf iets aan doen? of moet je gewoon afwachten tot je bijv doelstellingen allemaal behaald hebt?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Yes, FIFA gratis, nice. Moet even een review schrijven, die ik hier wel zal posten als het zover is. Duurt nog een x aantal dagen. :p
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als er in dit filmpje ook eerst nog een rush inzat van de tegenstander die niet te stoppen was, dan was het precies mijn ervaring met fifa 15 tot nu toe :lol:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Sowieso, altijd.
    Ik heb niks met Chelsea maar ze hebben wel een lekker elftal in FIFA. Vooral met Schürlle en (overpowered) Hazard. Maar Courtois is echt een mongool zeg, die kan niks pakken en laat alles door. En dan nog beetje praten dat keepers dit keer goed zijn. :lol:
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Overpowered Willian bedoel je. Die vent staat rechtsback en rechtsvoor tegelijk.
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Slechtste fifa ooit? online lijkt meer op een kansspel dan dat het iets met skill te maken heeft.. met 1 mannetje ren je zo overal langs is helemaal niks meer over van tactisch spelen etc.. vindt er geen fuck aan en wil eigenlijk me geld terug eisen voor zo'n belabberd spel zeg tering:+.
     
  12. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    ja inderdaad. Ik ben benieuwd na pes. Anders word het dit jaar weinig voetbal helaas
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, je hebt het alleen over online, nu zou ik graag een specifieker antwoord willen over de SP, wat is daar zo kut aan dan? :p
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Speel met fifa nooit singleplayer vindt ik veels te boring:) maar dit spel is toch schandalig?
     
  15. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit jaar is PES gewoon beter. Wie dat niet inziet heeft niet veel verstand van voetbal...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb het nog niet kunnen spelen, ga ik vanavond doen. Ik moet alleen een beetje letten op wat ik zeg in mijn review, EA leest mee namelijk.
     
  17. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    De game is nog niet eens uit :F:
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ............
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    ............
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand had laatst een site waarop je allle game videos ook van jezelf terug kon zien. Welke site was dit?
     

Deel Deze Pagina