1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hahaha geweldig. Ik kom zo'n captain tegen die mij eerder ooit had gekilled, nou ik sloop hem in die fight. Ik ren die stronghold uit met 50+ orcs achter me aan, staat ie daar macho te doen op de weg naar buiten. Ik heb hem echt letterlijk naar de zijkant gesmeten en toen moest ie toevallig in een vuur beland zijn ofzo.

    Nu kom ik hem WEER tegen terwijl ik met een Graug/Caragors aan het vechten ben, zie je hem heen en weer geslingerd worden.

    Dit allemaal in een tijdspanne van ongeveer 10 minuten. Ook hilarisch om te zien hoe hij in die battle reports achteraf 2 keer dood gaat, 1e keer met littekens terugkomt en dan na het vuur nog een keer met een niet al te mooie smoel.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja bij mij kwam eentje terug met een zak over zn kersenpit
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit spel is véél groter dan dat ik verwacht had, ik zit nu pas op 50% na ongeveer 15 uur spelen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eén vraag die ik altijd heb bij dit soort spellen: Kunnen we door na het hoofdverhaal???
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    Dude...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is sowieso een challenge mode a la batman toch?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ze hebben in de comparions shots op Eurogamer mbt de texture pack ook bij 1 shot de ps4 meegenomen:

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-eyes-on-with-pc-shadow-of-mordors-6gb-textures

    Even klikken op het meest linkerplaatje.

    Goed om te lezen:

     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klinkt erg goed! probeer zoveel mogelijk de filmpjes te omzeilen.
    Vrijdag ga ik ermee aan de slag, ben erg benieuwd!
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja echt he
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Kan iemand een simpele vergelijking maken met een andere game? Vraag me af of dit wat voor mij is.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Batman x Assassins Creed
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Thanks, waarsch niets voor mij dan. Ik zoek toch meer games richting Skyrim, met meer vrijheid. Pik hem misschien later nog eens op
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Oei als het inderdaad lijkt op Batman, dan ben ik verkocht ... Hij is dus goed te doen. De meeste reviews zijn positief. Dus dit lijkt me een topper?
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier een beetje meegelezen en heb maar even de gamewinkel in de buurt laten weten dat ik het graag hoor wanneer hij binnen is. Ik hoop stiekum nog op vandaag maar anders maar morgen. Ik heb even een stukje gezien van die quick look op 1 of 2 pagina's terug en dat klimmen ziet er best wel chill uit (alleen ze lopen wel lekker te haten op Assassin's Creed :'-() maar man, wat heb ik zin in deze game. Ik hoop wel dat er flink wat LotR lore in zit, en dat het niet ophoud bij Celebrimbor/Wraith gedoe. Meer lore = meer beter.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn allerlei artifacts verstopt in de wereld die meer achtergrond verhaal vertellen.
     
    JJNL77 vindt dit leuk.
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    De versie van deze game voor de 360 (en ps:cool: is toch erg uitgekleed of niet? Dat nemesis systeem klinkt erg tof maar volgens mij heb ik in een preview gelezen dat ze er op last gen niet genoeg geheugen voor hebben. Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De combat en stealth zijn echt batman. Veel enemies om je heen, beetje combos timen, over enemies heen springen, op tijd counteren en executen en stunnen en dan zo een snelle combo move uitvoeren. Gewoon echt 1 op 1 batman dat
     
    Fardo vindt dit leuk.
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij zit het nemesis systeem helemaal niet in de lastgen versie.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee precies en als ik de reviews mag geloven is dat de voornaamste reden om de game aan te schaffen.
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, chill. Ben echt wel benieuwd naar Celebrimbor overigens. En vergeef me mijn ignorance, maar er is niks met co-op of multiplayer in SoM, right?
     

Deel Deze Pagina