1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Naar mijn weten staat dat logo er voor de mooi, doet exact hetzelfde wanneer je gewoon links in het submenu de nightfall selecteert.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Vanavond denk i vollop tijd ^^. Ga lekker strikes doen en hopen dat ik eindelijk eens een keer leuke loot krijg haha.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de weekly kun je 9 strange coins verdienen. Met de daily is het elke keer best mager qua beloning. Ondanks dat ik het liever niet doe wil ik eigenlijk de weekly ook op 28 proberen O-)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daily is juist goed. Hoogste level geeft iedere dag twee keer Ascendant material. Shards of Energy dus. Die belachelijk schaars zijn.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik ga maar meer de daily missions doen :+ die dingen zijn super makkeijk en de reward is toch mooi meegenomen

    Vanaf volgende week is Iron banner event he? Ik denk dat ik deze week maar marks ga halen, maar met welk poppetje...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
  6. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Dus geen verhoogde kans op exotics / legendaries?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tot nu toe geen enkel geluk. Jezus. Lever een berg blauwe in die ik na de patch kreeg en kreeg er geen 1 Legendary voor terug.

    Vanavond die Nightfall maar weer is proberen. Inmiddels level 27. Ga alleen m'n Exotic Armor inleveren voor een Legendary. Puur omdat ik er een hekel aan heb dat een kleurtje afwijkt :+
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Man, ik ben al lang blij dat ik eindelijk eens dezelfde kleur ervoor terug krijg :) Die groene begin je na een tijdje aardig beu te worden...
     
  9. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Is de patch al online? Ik kreeg gisteren een update van rond de 800kb . Is dat de patch?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok thanks, al wat meer geluk gehad met de engrams?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    lees de posts hierboven...

    Ja en nee, maar voornamelijk ja ;-)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg gewoon nog blauwe uit legendaries hoor. Staat overigens ook in de tooltip van de legendary engram...
     
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik had er gister avond geen last van alles wat legendary was kwam legendary uit.. Weet niet wat ik er mee moet haha heb 3 legendary machine guns en 2 legendary fusion rifles en een exotic fusion rifle...
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Discarden voor items....

    Als je maar van elke wapen die je gebruikt een x aantal verschillende hebt (arc, elemental, fire etc)
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yes heb nu van die fusion rifle een exotische arc en legendaries zijn fire en void.. Zijn er nog meer verschillende trouwens??
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik merkte gisteren na de patch wel dat ik meer en sneller blauwe engrams kreeg en totaal 3 legendary gekregen , vanaaf even kijken of het zo blijft.

    Heeft iemand die Exotic Bounty al een keer gedaan ? ik heb de 1e gedaan en moet nu 25 strikes spelen , komt daarna nog wat of heb je dan eindelijk
    de bounty gehaald ?
     
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085

    Heb er 1 gehaald en ben bezig met tweede ... Ik had een exotic shotgun gehad.. Zijn wel paar stappe die je moet doen.. De bountie van nu laat me 10 fusion rifles dischargen..
     
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ligt ook btj aan de bountie hoeveel stappen.. Je had er ook 1 van negen stappen zag ik
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ok thanks.

    Ik had trouwens wel na die patch dat ik er 4x ofzo uit de game werd geflikkerd , vooral bij de Maan waar ik bij de begin spawn plek
    op die vehicle wil gaan dan werd ik er elke keer uitgegooid.
     

Deel Deze Pagina