1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben nu net met Destiny begonnen op de xbox one. Aardige game hoor. Maar ik hoorde dat je de expansions erbij moest halen wil je het echte spel hebben. Klopt dit een beetje?
     
  2. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ps of xbox?? Zelf niet echt last van gehad.. Niet meer als anders haha werd zondag toen ik in de raid zat er steeds uitgeknikkerd... Precies bij de eerste baas.. Kon wel weer joinen maar ze moesten t zonder mij doen en later werd er ook een ander eruit gegooid..
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Er is nog helemaal geen DLC...
     
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag je wel deel 2 kopen eerst.
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Deel twee?? Vertel
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komen 4 games in de komende 10 jaar.
     
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Er zijn al 2 uitbreidingen te koop toch?
    voor 30 euro
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar ze zijn er nog niet. Eerste komt pas in december.
     
  10. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah okej, die verkopen ze al alleen heb je er nog geen zak aan?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals altijd kan je nu al de season pass kopen. Dat is beide DLC's.
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ah oke. Ja met dlc doelde ik op die expansions
     
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    dacht dat ze zeiden dat deze game 10 jaar mee zou gaan.. Had niks vernomen over een deel 2 , 3 en 4... Als dat zo is vind ik t wel een tegenvaller... Dan gaan ze zeker pas nieuwe planeten in deel twee stoppen ofso.. Maar weet jij dan wel of t allemaal met je character is van dit deel of moet je elke x opnieuw gaan beginnen...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee je moet nog 400 kills in Crucible maken en een frame van Xur krijgen die er dit weekend is. Ik heb op Scout Rifle na alle bounties gehad. Niemand van mijn vrienden heeft nog de Scout Rifle gezien. Aommige heb ik zelfs al 3x gecomplete.
     
  15. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    De cryptarch heeft waarschijnlijk gewoon een hekel aan je omdat je hem al op 50 ofzo hebt hahaha.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De tooltip zegt ook nog gewoon dat ze blauw kunnen worden. Gister 80 blauwe ingeleverd en die bleven allemaal blauw en 1 paars. Nu 4 legs gehad. 1 drop, 1 strike, 1 pvp en 1 via cryptarch lvl. Werden allemaal blauw...

    Als je een beetje objectief naar de game zou kijken dan had je denk ik wel gezien dat deze game nog geen 10 weken blijft leven. Of ze moeten om de 2 weken dlc uit gaan brengen. Grote dlc. Nu is in 3 weken door bijna iedereen alle content gecleared. Ze hebben hun eigen graf gegraven door de game zo makkelijk te maken en legendaries onder iedere steen te stoppen. En nog whinen mensen dat het te moeilijk is en niet rewarding genoeg. Nou die mensen moeten dan wel HEEL erg slecht zijn...
     
    Ralluff en Merliin vinden dit leuk.
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Tja ik vind t ook tegenvallen maar wat ik hoor en lees is dat zulke spellen juist groeien met de spelers mee.. Bungie wou ook niet dat er grote verschillen kwamen met de levels.. Ik neem aan dat ze nog aardig wat dlc de pijplijn uitpompen... Als ze echt een deel 2 en meer willen maken zouden ze tog van dit deel een knallend succes moete maken en bungie kennende luisteren ze wel altijd naar de spelers.. Dus ik ben benieuwd
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet ook de tijd maar hebben om nu al level 30 of whatever te zijn

    ik vermaak me nog wel een paar weken denk ik want qua upgraden heb ik nog heel veel te doen, maar als het zover is en ik qua upgraden klaar ben moet er wel nieuwe content zijn. Want de MP trekt me niet en als er niks te upgraden valt zie ik mezelf niet veel meer spelen. Ik denk niet dat ik het zo leuk vind dat ik dan allerlei andere gear ga verzamelen en die ook nog ga upgraden.

    Misschien nog een tweede character erbij maken..
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nog maar 1 blauwe engram gehad tot nu toe :p
    Nee. 400 kills bij lange na niet. 10000 punten en die had ik in 9 potjes ofzo. Jij gaat mij niet vertellen dat ik 400 kills heb gemaakt in die 9 potjes ;)
     
  20. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm @NaiZuro had vandaag wel uit alle engrams daadwerkelijk een legendary, ik heb zelf nog geen drops gehad dus weet niet precies hoe het zit, wel vreemd in ieder geval.

    En kan het niet meer met je eens zijn betreft de whiners die het niet rewarding genoeg vinden. Dit soort mensen verwachten na 30 uur gametime super gegeared te zijn en full legendary te zijn... Jammer dat Bungie nu net daar naar luistert.
     
    NaiZuro, AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina