Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    15 uur nu al?

    Damn, heb het eerste half uur gekeken en dat was vet, maar ben bang dat het geen spel voor mij is.

    misschien een keer el cheapo scoren.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het eerste half uur? Dan heb je nog helemaal niks gezien.
    Het eerste uur was ik vooral nog bezig met alles uitzoeken, er komt nogal veel op je af. Pas in het tweede uur kreeg ik de smaak echt te pakken en het Nemesis-systeem is dan nog niet eens echt helemaal ''open''.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Thx voor de info, maar dit soort spellen zijn niet mijn ding, maar ik wil op zich wel voor de LOTR thema wel een uitzondering maken.

    Daarom wacht ik wel op een el cheapo 2e handsje... mogelijk dat ik het maar een paar x speel en dan weer doorverkoop.
     
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kekeke ik heb hem ook binnen.

    EDIT: Jaaaaaa wat is 'ie tof
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als zo een poppetje intel heeft. Hoe krijg ik dat ook alweer uit em? R1?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat kan uiteraard! Ik denk dat vooral de combat je moet liggen want dat is toch wel het grootste gedeelte van de game. :)

    Ja, R1 ingedrukt houden en dan zie je rechtsonderin de opties. (interrogate etc)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ooh ingedrukt houden ja. Thnx
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja anders gooi je de orc gelijk weg iirc. :+
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Geweldig game:) Net even het begin gespeeld. Ik kan de Season Pass nog niet vinden, ligt dat aan het feit dat de game officieel morgen pas verschijnt?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heb morgen ook mijn game. Zin aan! :9
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijne ook binnen. Vast geinstalleerd. Kan ook de season pass nergens vinden. Vraag me ook af of die de moeite waard is. 25 euro voor wat missietjes is wel erg veel. En die challenge mode interesseren me niet zoveel ...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie tot nu toe van de variatie qua omgeving? Is het voornamelijk leuk om gewoon te vechten en sneaken of is de boel verkennen ook wel fun?
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe heb ik me prima vermaakt met op wat gebouwen klimmen, extra shit verzamelen, plantjes plukken e.d. Gaat na een tijdje vast iets minder leuk worden, maar in welke game is dat nou niet zo. Maar ik heb nog maar 1 main quest missie gedaan in 2 uur spelen, en er is zat te doen naast de main quest geloof ik.

    EDIT: Goed ik kan dus niet lezen, je vroeg naar omgeving :+
    Er schijnen twee delen van Mordor te zijn, je begint in het afgebrande grijze/grauwe/bruine gedeelte, wat wel sfeervol is, maar het tweede deel schijnt gras enzo te zijn, dus als dat variatie genoeg is voor je... :)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Soms heb je wel even te veel enemies om je heen hoor. En als je weg probeert te rennen dan loop je per ongeluk weer in een captain met 20 man. Heb nu denk ik 40 orcs om me heen
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Wanneer ik de main missies doe (heb er nu 3 gedaan volgens mij) gaat het wel. Maar zodra ik de vrije wereld in ga, en iemand spot me, komen er allemaal van die urcs op me af en komen er een stuk of 10 bosses achter elkaar die zich om de 10 sec. voorstellen :+

    Heb ook het idee dat in de missies er wat minder orcs rondlopen, of meer in groepjes.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt. Als je een missie aangaat zijn ze ineens weg ofzo
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Klinkt wel goed. Ik ben benieuwd. Een goede vriend van me waar ik dit weekend een LAN weekend heb heeft hem digitaal gehaald, dus we gaan dat zeker even checken!
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [​IMG]

    Is dit echt de bedoeling? Check minimap.. er lopen echt minstens 25-30 poppetjes daar
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Net de special edition besteld waar wat extra dlc bijzit.
    Ben benieuwd!
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik was ook eerst maar wat gaan free roamen. Punt is dat je allen power verdient met het killen van Captains en door main missions. Had dus al snel alle skills van de 1e tier, maar de 2e tier unlocked pas na veel power. Ben nu toch maar wat main missions gaan doen voor de power.

    Free roamn kan inderdaad behoorlijk gevaarlijk zijn. Al een paar keer gehad dat ik ineens tussen 3 captains sta en dat er dan ook nog eens een paar in de buurt blijken te zijn. En natuurlijk allemaal onbekend, dus geen benul van de weaknesses. En dan tijdens het wegrennen er nog een paar unlocken :)

    Er lopen nu wel 10 skulls bij mij op de map. Een captain is level 15 :eek: en heeft nauwelijks weaknesses en heel veel strengths. Onverslaanbaar voor nu ieg.

    Maar zeker een bruut spel! _O_
     

Deel Deze Pagina