1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Anders bronze packs inkopen, elke consumable voor 200 coins verkopen.
    En hopen op een goede bronze speler of Squad Fitness. De bronze squad fitness kan je namelijk voor 800 coins verkopen.
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Vind hem de beste LB van de serie A, maargoed dat zegt eerder wat over het niveau daar dan over Evra.
     
  3. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar dan moet je ook geluk hebben wie je dan uit zo'n pak krijgt
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb 50 capaciteit op de transferlijst, echter kan ik er maar 30 op de transferlijst plaatsen. Dit lijkt mij niet te kloppen toch? Nog iemand anders die hier last van heeft?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup! Had zelf voor 20 euro pakjes gekochf (had fifabesteld en zou dan 70 moeten betalen maar bij mediamarkt was hij 50 dus verschil maar voor pakjes gebruikt) en had voordeel dat eerst spelers die kk trok aguero was. Niet echt vaak pakjea gekocht maar daarin zelden ieta goed gehad.

    Maar je moet je ook realiseren dat fut net loopt. tuurlijk hebben er al mensen goede teams (redelijke handelaren) en mensen geweldige teams( paar 100 euro erin, of lucky ronaldo trekkers en verkopers daarvan) maar meeste mensen zitten in zelfde schuitje!

    Ik ben aan sparen voor Bale maar verwacht hem e ht nog niet binnen twee maanden!
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet echt, er zitten meestal 3 a 4 consumables in die je voor 200 coins per stuk kan verkopen. Squad Fitness zelfs voor 800 coins. Van de 10 bronze packs heb ik er maar 1 gehad waar ik verlies op leed.
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Iemand die IF Tevez in zijn team heeft wil weten of het wat is lijkt me een leuke speler :p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Koop je de normale of premium?
     
  9. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.futhead.com/15/squads/2677809/
    dit is mijn team draait goed zo ben er tevreden mee ,alleen sanchez doet niet zoveel 50 wedstrijden 2 doelpunten en 16 assist.
    wat kan ik beste voor hem in de plaats zetten en wat vinden jullie van mijn team.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien Walcott? zou ook Costa in de spits zetten,kun je beter RVP op cam zetten of Rooney
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De IF Tevez kan goed een bal vasthouden om daarna een prima pass te geven aan je mede spits. Als eenzame spits vind ik dat hij teveel rond het middenveld zwerft en veel om de bal vraagt. In de lucht is ie heel sterk, alleen net iets te klein. Voor mij is Tevez beter dan bv een IF Costa, zeker qua passing, shooting en pace. Hij zorgt ervoor dat Aguero en Di Maria in mijn team 1 op 1 komen te staan. Ik heb een paar matches gespeeld met de IF Tevez ( 8 matches, 6 goals en 10 assists) maar verkocht omdat hij zeker nog in prijs gaat dalen. De 280K die ik ervoor had betaald was het zeker waard, ik heb em uiteindelijk doorverkocht voor 310K.
     
  12. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeeeuuuh eindelijk ook weer FIFA, na veel gedoe, toch maar FIFA op mijn us account, lekker goedkope pakjes :p
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Was vorig jaar ook zo bij mij. IF tevez scoorde wel regelmatig maar was echt voor het grootste deel verantwoordelijk voor opbouw. Echt sterk en goede pass
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb nu 20K aan coins, ben aan het sparen voor een awesome spits.
    Dit is mijn huidige team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gD9cQNfvbDF2:360

    Iemand tips? En hoe kan ik Fifa punten kopen zonder credit card? Wil graag wat gold pakketten kopen maar liever niet van mijn coins aangezien dat niet zo snel gaat.
    En krijg je die boosts weer terug? Of zijn ze maar 1 malig te gebruiken? Want nu kan ik die van 1000 niet nog een keer pakken helaas haha.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb me team toch verkocht inclusief Remy die iets van 40 x gescoord had in 34 wedstrijden plus heel wat assists. Een echt sterke spits past toch meer bij mij ben ik achter gekomen, zeker tegen de lastige tegenstanders.

    Wil hiervoor gaan: http://www.futhead.com/15/squads/2710434/

    Denk dat het een heerlijk team gaat worden, ben echt benieuwd naar Rodriguez.
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Lekker team hoor, kan je niet een linksback van Chelsea nemen?
     
  17. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt dit jaar toch weer aardig goed.. alleen jammer dat ik maar 30 items tegelijk erop kan zetten terwijl ik een TP van 100 items heb. En dat ik de items niet via de web app kan listen omdat trading down is.
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Nadat ik Hart heb gekocht heb ik nog maar 10k over, maar ik ga zeker voor Filipe Luis sparen.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu 2 gespeeld en 2 keer een dissconnect op de PS4, hebben jullie hier geen last van?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

Deel Deze Pagina