1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou wil ik dit vooral weten ivm free roamen en side quests. Ik wil niet weer zo'n teleurstelling als eerst met Fallout 3. Op die manier bedoel ik mijn vraag.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Teleurstelling met Fallout 3? Yellow, friendship over
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd, wtf? Fallout 3 was awesome! Net als deze game overigens :)
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enige wat ik heb op te merken is dat er gewoon te vaak te veel enemies zijn. Wil gewoon ff iets pakken 2 captains random achter me en 20 man
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb heel vaak last van die Captain met die vlam op zijn hoofd. Komt er elke keer weer tussen. Ondertussen heeft deze mij al 6 of 8 keer verslagen en is nu onverslaanbaar voor mijn level :p
    Zoooo irritant als die weer tevoorschijn komt..
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik doelde op het niet door kunnen spelen na de hoofdverhaal lijn, dat kwam pas met betaalde DLC. Om die reden wil ik ook weten of dat hier ook mogelijk is, want ik doe juist meestal eerst zoveel mogelijk het verhaal en pas daarna de rest, zodat ik meer tijd heb voor free roamen en side quests. Dus kan dit of kan dit niet en heb je er een bron voor?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan vast wel. Maar de game is niet zo groot hoor. De sidemissions tot nu toe zijn elk 5min. Dus denk niet dat je nog veel te spelen hebt erna
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nou, je bent zeker 30 uur bezig voor de 100%. Daarnaast kan je bepaalde side missies niet spelen omdat je bepaalde skills niet hebt geunlocked, om deze te unlocked moet je het hoofdverhaal verder spelen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game net bij een vriend gezien. Game oogt absoluut netjes en de combat is echt gaaf. Maar klopt het dat je in het begin nog geen armen kunt afhakken?
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De Brand move is zo bruut, lekker een heel fort overnemen door iedereen te branden in combat. Daarnaast kan je captains branden en die tegen warlocks laten vechten, 3 bodyguards branden en dan tegen een warlock gaan vechten is cool. Ik vermaak mij meer met de game dan dat ik gedacht had.

    De finishers zijn de moves waar je orcs mee kan onthoofden e.d.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is een warlock? Bedoel je warchief
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wow, Bedankt voor deze vraag, want ik had hem al bijna voor de 360 gehaald..
    Zonde.
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Wat een game zeg :) Gisteren een stronghold voor het eerst gedaan. Erg leuk gedaan met het sneaken en sommige "elementen" gebruiken tegen je vijanden. De game leent, zoals al eerder aangegeven, van de Batman en Assassin's Creed games maar dat komt de game alleen ten goede. Trouwens het bekijken van relikwieën is hetzelfde als in de nieuwe Tomb Raider game. Maakt allemaal niet uit. Ik vermaak me kostelijk met de game. De Season Pass laat ik ook even aan me voorbij gaan. Eerst Driveclub maar eens aanschaffen.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alleen in Strongholds heb ik dat.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja meestal wel, maar heb het ook gehad als ik weg wil rennen dat er weer een captain zich voorstelt en weer mannetjes met zich meebrengt. Uiteindelijk liepen er 30 man om me heen. Dit gaat never kunnen op de last gen trouwens
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik had gisteravond last van 1 Uruk die steeds op kwam dagen als ik al in gevecht was met een andere Captain. Hij heeft me uiteindelijk 4 keer doodgemaakt en laat dat ook duidelijk weten (‘’Haha I’ve killed you so many times now, SO MANY TIMES hahaha)

    Is zo’n shield + spear dude, vrij vervelend als je al in gevecht bent met een rits andere lui.

    Wel echt de tofste game tot nu toe deze gen als je het mij vraagt!
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja irritant is dat. Denk je ook echt van godver laat me met rust man. Hinderlijke gast. Heb ik ook paar keer gehad, maar ben nu wel sterker en kan wat grotere groepen aan gelukkig. Alleen irritant als je alleen even een artifact wilt pakken en er zo een captain je weer roept
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind het wel echt tof hoor die rivaliteit die je voelt met sommige Uruk, deze ''Blorg the Wicked'' gaat er zeker aan dit weekend. :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik krijg echt veel zin om deze game gewoon aan te schaffen :+ maar ik had mijzelf beloofd om hem later een keer op te pikken :9
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Die motherfucker heeft mij ook al 3x gekilled... ben pissed!
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina