[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Holy, what the fuck. Foto?

Doe je dat op de console? En.. trucje voor om daar te komen? Want als ik dat op de 360 doe, duurt dat gruwelijk lang om daar te komen natuurlijk. Of zat je op selectief de Liga BBVA-spelers te zoeken?

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ja zocht op aanvallers bbva en echt helemaal naar 59 min gescrolled, zal straks een foto uploaden..

Denk idd hybrid met ibra en robben... pff haha heb echt staan dansen net

xb1

3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wel lastig om Ibra hybrids te maken, ik heb het even geprobeerd:

http://www.futhead.com/15/squads/2906268/

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ibrahimovic blijkt dit jaar wel echt een stuk minder te zijn dan in FUT14. Je kan (zeker bij een 4321) beter investeren in flankspelers alla Bale die dit jaar geweldig zijn.

5. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    ja dat is waar, maar is niet verkeerd om met ibra te spelen ;), ga nu voor een hybrid met robben en ibra, ff kijken wat er dan over is om de rest van het team te maken

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt dan toch nog zeker zo'n 5 ton over hoor!

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pfff, je zou toch maar ineens 2 miljoen hebben op deze manier. Daar kan ik alleen maar van dromen :p

Dan zou ik toch echt richting zulk soort teams gaan:

Er zijn vast nog meer wonderteams, maar dit kan ik ff snel bedenken haha.

mutantemile vindt dit leuk.
  8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarschijnlijk speelt het alleen slecht, vooral tegen die non rare gold teams :p

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hahahah inderdaad zeker met het pakjes verhaal erna! Maar gratz succes met je team bouwen!

10. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe teams:

A:https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=igxt5P1ebDNh:360
    B:https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eGqf5aTVbDNe:360

Maar zou A en B net zo goed kunnen omdraaien.

Ben nog een beetje zoekende naar de fijnste formatie. Mis bij een aanval geregeld goede aansluiting van achteren.

Dit herken ik ook. Hoe meer betere spelers hoe slechter het lijkt te lopen.. =(
    Won in het begin alles en nu win ik 1 op de 3 wedstrijden. Laatste pot 4-1 voor in de 36e min en loopt fifa vast.. (One zelf niet) Grr..

Sturridge vond ik echt niks. Is normaal een fav. speler van me. Had 1 doelpunt uit 7 wedstrijden.. Hoop voor hem dat het aan mij ligt. :+
    Heb een hekel aan Remy (in fifa) maar moet zeggen dat hij het toch wel erg goed/fijn is. Aanrader!
    (wil Benz maar nog niet genoeg coins voor)
    Ook Tosic (RW) is een aanrader! Cheap, goede workrates/dribbel/snelheid/4* Skills en prima linker pootje!

Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  11. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Hoe kan ik chill een foto uploaden?

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand hier die wilt meewerken aan een pricefix op de playstation 3/4? Je moet wel minimaal 1 ton hebben en veel online kunnen zijn.

PM mij bij interesse!

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

:eek::eek::eek::eek:

Ligt echt aan jou sorry, bij mij had ie 26 goals in 11 wedstrijden in een 433 (4) systeem met Varela en Walcott op de vleugels, wat een baas is die kerel niet normaal zeg!

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sturridge is inderdaad ook mijn oogappeltje in H2H, dus wil hem zeker toevoegen aan mijn team.

Ik twijfel nog tussen team A en team B voor m'n komende investeringen. Ik weet nog niet goed of ik nu 4-1-2-1-2(2) of 4-3-2-1 fijner vind, ook omdat ik nog amper gespeeld heb.

Team A: 4-1-2-1-2(2) met Sturridge als toekomstige aankoop

Team B: 4-3-2-1 met Ben Arfa (dribbel) of Lamela (doelgerichtheid) of Walcott (pace) en Schürrle als toekomstige aankopen.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Twee potjes met mijn Eredivisie bronze team gespeeld, waar ik toch Ioannidis moet uitlichten. Dacht eerst dat Tankovic mijn favoriete spits zou worden maar Ioannidis steelt de show. Het lijkt wel of Ioannidis alle goede aspecten van Tankovic heeft opgezogen ='].

http://www.futhead.com/15/players/37623/nikolaos-ioannidis/

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hoe verdienen jullie zo snel zulke top teams? Ik heb steeds het gevoel dat ik pakjes moet kopen om dit te krijgen?
    Er was een bepaalde handelsmanier, maar hoe? Heb hooguit 6.000 te besteden, zal wel niet zo snel in een miljoen omgezet kunnen worden neem ik aan???

17. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
  18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Wellicht lichtelijk offtopic en mogelijk zelfs al behandeld, maar toch even een vraag. Mijn account staat op Groot-Brittannië, kan ik nu gewoon MS Points als Ponden kopen en deze spenderen aan FIFA Points?

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Schurrle is echt OP..

Ik had Ronaldo als leenspeler gecontracteerd in een BBVA team. Was gewoon oneerlijk voor de tegenstander. :+

20. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een 450k team voor op de xbox one.

Ik wil een hybrid team en een beetje origineel (niet zo standaard team xD).

Opstelling maakt niet zoveel uit maar niet met 3 aanvallers.

Ik hoop dat jij mij verder kan helpen. Alvast bedankt

Deel Deze Pagina