1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ic3DFire en Flavourlicious vinden dit leuk.
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben nu flink aan het sparen voor de Ferrari 250 GTO, jezus zelfs op level 135 heb ik er geen geld voor. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Level 135? Hoe lang heb je al wel niet gespeeld dan? 8)
     
  5. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Vandaag weer even gespeeld nu level 17, Super vette game !
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    vandaag gekocht en nu level 6. Echt een vette game. Weather is mijn grrootste plus :)
     
  7. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om de 360 versie te kopen en dan eind deze maand hem upgraden naar een Xbox One versie ? Aangezien ik eind deze maand een One haal maar nu al Horizon 2 wil proberen ? Dacht dat er soms dit soort acties waren !
     
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Hoop het niet..... Maak gewoon een keuze voor de een of de ander maar om dan ook nog is voordeel te krijgen als je een one hebt vind ik echt overdreven worden!!
    Zelfde ook met de nieuwe spellen die ze nog op de oude uitbrengen vind ik ook een beetje berzopen en haalt de next gen spellen vaak naar beneden.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er is op dit moment geen upgrade mogelijkheid. Ik zou het geld lekker opsparen en je laten verrassen door de grafische pracht van FH2 op de Xbox One. Het is een van de mooiste spellen die ik tot nu toe heb gespeeld.

    Moet je in photo mode eens inzoomen op een achterlicht. Die details zij echt niet normaal meer 8) (Zie post Hybrid)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat ik er wel gigantisch veel uurtjes op heb staan. :+

    Momenteel level 154! En de golden wristband ontvangen, je blijft blijkbaar nog levelen na de laatste wristband, gelukkig maar want anders zouden de championships wel ontzettend saai worden. :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt erop dat de VIP pass nog steeds niet werkt. Er staat niets naast mijn gamertag en bij de de auto's die gratis zouden moeten zijn, kosten geen credits. Geen ramp dat maar die pass moet wel geactiveerd worden. Ik heb de pass al geuninstalled en geinstalled...maar hielp niks.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan het me goed voorstellen, ik ben ook insta-hooked aan dit spel. Vermaak me er prima mee en het levelsysteem houd je bezig.

    Ligt het aan mij of is die VIP pass best duur? 20€ voor 6 maanden 5 autos per maand. Wat maken die paar autos nog uit als je er al bijna 200 hebt?
     
  13. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nu level 45 :D

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Grrr yourgamezone.nl wat een kutsite nooit meer games kopen daar. Net uit frustratie de game maar uit de usa store gekocht en yourgamezone kan de game in zn hol stoppen. Is gvd regen buiten en dan kan ik niet spelen :)
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gelijk heb je! Slechte zaak van yourgamezone.

    Inmiddels ben ik level 35 en kan ik zeggen dat Forza Horizon mijn verwachtingen overtreft. Het is écht leuk om met verschillende auto's en klasses te racen. Ik had aan het begin zo'n Ferrari Challlenge Stradale gekregen en kon hem nauwelijks op de weg houden. Ben toen maar begonnen met een Golf 2 GTI, Golf R32, Mercedes A45 en Nissan 370Z en nog wat auto's in lagere klasses. Steeds een stapje hoger en inmiddels is de Ferrari ook heerlijk om mee te rijden.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fantastische game! Toch blij dat ik er een Xbox One voor heb aangeschaft. Grafisch echt super, mooiste racegame die ik ooit heb gespeeld denk ik.

    Binnenkort een online cruise doen met XBW? Voeg me toe; WinterBaseNL :)
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Blijft vreemd, bij mij werkte die vanaf het begin. Heb ook een mooi kroontje bij mijn naam. :)
    Zal vast goed komen, gelukkig is er genoeg in het spel om je te kunnen vermaken.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind de game ook super, maar af en toe baal ik wel van het offroad gebeuren. Waarom zou ik in godsnaam met een 500+ pk muscle car in een weiland of op zandweggetjes willen rijden? Je moet zo voorzichtig met je gaspedaal omgaan en de A.I. lijkt nergens last van te hebben. Ik durf ook best toe te geven dat ik rewind als enige assist aan heb staan, en af en toe echt nodig heb in zulke races:+
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Moet wel zeggen na een aantal uur gespeeld te hebben, de map is erg klein!!! Hun PR gelul geloof ik echt niet meer, 3 x zo groot dan Horizon 1, yeah right.
     

Deel Deze Pagina