[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog verdere spelers die je fijn vindt? Dan kunnen de builders (waaronder ik) daar een beetje omheen bouwen, anders is het nogal een 'breed' begin.
     
  2. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag! Hoe doe je zo lobpass? Ik wordt elke wedstriijd weggespeeld omdat ze zo lobpass doen en mij verdedigers dan naar voren gaan en komt tegenstander 1 op 1!
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    (LB) + (Y).
     
  4. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je! even kijken want ik wordt elke keer zo weggespeeld! Hoe valt dat te verdedigen? Vind verdedigen sowieso moelijk geworden
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verdedigen dit jaar is veel belangrijker geworden. Afgelopen jaren kon je gewoon simpel overleven met happen ((B)), tacklen ((X)) en/of containen ((A)), maar dit jaar hebben ze het wat moeilijker gemaakt. Tegenstanders zijn vaak zó snel en bijna iedere speler kan zo ontiegelijk onrealistisch goed dribbelen - bijna iedere speler kan dribbelen alla Messi - dat je niet makkelijk meer kan happen. Wat ik doe is puur anticiperen en handmatig m'n verdedigers op de juiste plekken zetten. Dat deed ik vorige jaren ook al en de meeste wedstrijden gaat dat gewoon goed. Oftewel: selecteer een verdediger en ga daarmee in de gaten lopen of ga daarmee de spits dekken en gebruik een AI-bestuurde teamgenoot met ((RB)) om druk te zetten op de tegenstander aan de bal. Als je ziet dat de tegenstander geen kant meer op kan of de bal te ver voor zich uitspeelt, kan je gewoon er op af gaan en de bal afpakken.

    Deze FIFA krijg ik ook regelmatig een kut goal tegen, doordat een middelmatige houterige spits me wegkapt alsof hij de draaicirkel van Messi heeft en de bal daarna met een finesse-shot in de lange kruising legt. Niets aan te doen, lijkt het. Maar het verdedigen gaat mij i.i.g. een stuk beter af dan zo'n 90% van de tegenstanders die ik tegenkom :+.
     
  6. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Als aanvaller een bewegende spits.niet zo houte klaas. Dus een beetje snel, sterk en goede afmaker.

    De middenvelders moeten beetje snel zijn en een goed schot en paas hebben. 1 middenvelder moet een stofzuiger zijn die sterk, groot en een goede inspeelpaas heeft.

    De verdedigers moet echt grote bomen zijn en 1 daarvan die de sprint aankan gaan met de spits.

    Heb zelf nog niet veel spelers geprobeetd dus probeer het zo maar, sorry.

    Ik geeft liever wat meer geld uit aan het ass dan aan de vleugels.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zijn er sites waar je je coins ook kunt verkopen? Dus niet kopen, maar verkopen. :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Genoeg, maar daar mogen we het hier niet over hebben. Google maar effekes. ;)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een aantal voorbeeldjes die in me opkomen:

    [​IMG]

    Hybrid met snelle middenvelders met goede pass en schot, sterke middenvelder, prima verdediging, beweeglijke aanvallers en niet 3 aanvallers.

    [​IMG]

    Hybrid met snelle middenvelders met goede pass en schot, sterke middenvelder, prima verdediging, beweeglijke aanvallers en niet 3 aanvallers.

    [​IMG]

    Hybrid met snelle middenvelders met goede pass en schot, sterke middevelder, prima verdediging, beweeglijke aanvallers en niet 3 aanvallers.

    Voldoen aan de eisen i.i.g. :p
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Tankovic vind ik inderdaad ook niet lekker spelen.

    Dit is mijn team: https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jPQDxSG5bDPr:360
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je net begint met spelen, is het (als je) packjes wil kopen nu de beste tijd. Van 0 naar bijv 100k duurt lang maar van 100k naar 200k gaat al veel sneller. Bovendien zijn alle spelers nu wel wat waard maar over een paar maandjes is t enige doel van de pakjes nog de zieke IF's, als je die niet krijgt is t echt weggegooid geld.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Damn, deze manier van verdedigen heb ik wel aan gedacht maar op een of andere manier nog nooit gebruikt dit jaar. Voelt t niet een beetje vreemd aan als je zo verdedigd? Of went het wel? Weet ik ook gelijk weer waarom je tegen sommigen geen enkel fatsoenlijke steekpass erdoor krijgt. Maar op deze 'manier' verdedig jij nu dus de hele wedstrijd lang? Of wissel je t soms af?
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik verdedig zo 80 minuten lang. 10 minuutjes aan concentratieverlies, denk ik, en dan vallen er meteen grote gaten. o_O
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Je bedoelt die zeldzame in zwart en geel? En voor wat voor soort prijzen zetten jullie ze online? Wat ik meestal niet gebruik zet ik voor de standaard prijs online, zo lang als nodig en dan laat ik er op bieden. Of doe jij bijvoorbeeld ook een zogeheten buy out?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister mijn eerste inform, gelijk verkocht want het was davy klaassen dus kon er niks mee en leverde maar 10k op. Mijn team is nu helemaal goud 79-78-78 ben er tevreden mee. Ben nu bezig met packs, stuk leuker om te doen wil graag goede spelers maar sparen naar de 400k zit er voor mij echt niet in dus beproef mijn geluk gewoon haha.
     
  16. Huisjurist

    Huisjurist New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Uiteindelijke team geworden en maar 100k gekost.
    [​IMG]
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    100k? :eek:
    Wat een beesten team.
     
  18. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja inderdaad die in zwart en geel ;)

    De Buy-Out optie wordt overigens het meest gebruikt, zeker als je winst wil maken want dan heb je vraagprijs zelf in hand. De meeste mensen die geen Buy-Out erbij zetten zijn óf te lui om de spelerprijs op te zoeken óf ze hopen dat er meer wordt geboden dan de speler waard is (wat 9/10x niet gebeurd)
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Diego Costa weg voor Di Maria verder top Team
     

Deel Deze Pagina