1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Doe ik ook alleen zou wel leuk zijn hahah ^^
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Eindelijk na net weer 7 van die queen missies te hebben gedaan kreeg ik die legendary sniper! Nu dus alle soorten special weapons legendary alleen nog geen met arc damage.
    Word toch echt eens tijd dat ik me aan die raid ga wagen want op deze manier blijf ik op level 27 hangen.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow ik was net die bounty aan het doen voor 200precision kills en was bezig bij dat stukje waat lootcave 2.0 zat omdat ik zo makkelijk kills kon maken. Na een minuut verveelde mij dat zo erg dat ik maar een beetje i dat gebied rond ging dwalen en killen. En toen heb ik wat uigevonden :D

    ..... De loot loop ^^.

    Het is als het ware een rondje wat je daar kan lopen die je langs verschillende monster spawns en chest spawns brengt. 1spawn van de chests moet ik nog even bekijken waar zijn andere spawn is maar dit rondje is echt perfect voor mats en loot ^^. En als je weer bij de eerste spawn aankomt zijn alle monsters/chests er weer :D
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat soort runs zijn ook de bedoeling om materialen te farmen. :+ heb je op elke planeet wel
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dat klopt maar deze is anders. Ik heb ze op mars venus etc ook gefaan maar dit gaat echt bizar hard door dit rondje. Na elke monster spawn is er altijd een chest spawn. Tussen elke groep monsters zit misschien 10/20seconden en kan je als je geluk hebt om in 1x de juiste cave in te lopen voor de chest. 3chests per minuut halen... 3!!!! :D

    + door de monster kills extra kans op engrams :)

    Edit:

    En nog even wat anders. Ik zit niet achter mijn ps4 dus weet niet of het gaat. Maar kan je ook dd vog raid starten zonders een team van 6 man. Ik bedenk me net dat je natuurlijk in de vault kan koken zonder hem te openen. Als dat kan zijn de chests misschien al wel daar maar waarschijnlijk de monsters nog niet dus kan je gratis de chests farmen ^^.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, al 100 Vanguard marks terwijl ik er nog 3 nodig heb om een legendary helm te kopen.

    Vandaag geen geluk bij de public events, heb er denk ik wel een stuk of 17 gedaan en geen enkele ascendant shit.

    Heb ook nog 3 shards nodig voor mijn exotic autorifle upgrade, maar die dingen zijn zo schaars....

    Ik moet zeker crucible gaan spelen voor die dingen?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee iedere dag Daily Heroic strike spelen op level 26 of hoger. Dan kan je energy of shards krijgen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    24 of 28 is het toch? Anyway, 28 is makkelijk te doen

    En wapens gebruiken ascendant energy en niet shards! Misschien heb jebdie wel in je kluis ofzo
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh kan ook 24 zijn. Kijk ik niet echt naar. Speel altijd 28 om er twee te krijgen.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh ja, ik bedoel mijn armor.

    Heb alle armor behalve mijn helm als legendary en alle upgrades staan open, maar ik heb te weinig shards.
     
  11. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld bij de XBW clan, hoe lang duurt het voordat het geaccepteerd wordt? Gamertag is Daedric Kitty. :)
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Geaccepteerd!
     
    Leoni vindt dit leuk.
  13. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Zitten @Eetstokje @GForce en Ian er al bij? Met betrekking tot de achievement a.s. dinsdag.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij Ian wel maar Eetstokje en Gforce nog niet.
     
    Merliin vindt dit leuk.
  15. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook een request gestuurd :)
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta voor de volgende keuze: Nu destiny 360 kopen, of wachten tot ik einde vh jaar een One koop.

    Is destiny leuk genoeg om ook (online) op de 360 te spelen; of moet je voor het next-gen gehalte toch echt de One versie hebben?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Iemand die me kan helpen (mij en m'n neefje) met de Nightfall? Add Waldini ... kan wel hulp gebruiken!
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb alle requests geaccept, als goed is sta je erbij en moet je nog wel even je voorkeur geven voor de console in de clan:cool:
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb ik de link naar de XBW Clan ergens gemist dan ? Hou mij ook aanbevolen
     
  20. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Op bungie.net kun je je aanmelden :)
     

Deel Deze Pagina