1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vertonghen wisselen voor Mangala of Koscielny.
    Vertonghen is te aanvallend.
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan ook Costa en Van Persie switchen, Van Persie kan prima op 10 uit de voeten maar Costa daarintegen totaal niet.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Brrr, voor het eerst weer een aantal potjes FUT. Wat irritant dat je niet meer kan zien of iemand lagg heeft. Vorig jaar amper potjes met lagg gedaan daardoor.. maar nu al 4 achter elkaar. Wat een volstrekt belachelijke actie van EA.
     
  4. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt denk dat proberen en di maria oplinks zou dat beetje goed gaan?
    of zou voor toure gaan
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Klopt, hele forum zit bomvol met klachten daarover. Maarja EA en luisteren naar de community? Nah.

    Ik zou voor Touré gaan, je LM en RM komen nauwelijks in het spel voor bij een 41212 en als je dan Di Maria op links zet kan ie eigenlijk ook niet z'n actie naar binnen maken en hou je alleen z'n voorzet over, bovendien heeft ie ook nog is maar 6/7 chem, ik zeg niet doen en lekker Touré halen ;)
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Webapp is online voor transfers? Althans zo ziet het eruit?
    Dit is nu mijn team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=ccKNhpdUbDU6:360

    Wat kan ik hier nog beter aan maken? als LB zit ik EVRA te denken, maar vind hem duur voor zijn stats, cole idem dito. En Radu helemaal, verder lijkt er niks goed te zijn op de transfer market....
    Oke Edit, nu staat er ineens kei veel andere?? Dit was niet toen ik op de XBox zat afgelopen weken lal.

    Momenteel alleen packs aan het kopen omdat ik gewoon 1 goede speler wil om te verkopen zodat ik echt hoog rated spelers kan halen, op deze manier werkt dat niet. Als je niks in de verkoop hebt staan en je speeld de hele dag heb je rond de 22K.... Als ik moet sparen voor de 85 rated spelers ben ik per speler 2 weken bezig.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Je kunt ook in de EA Catalog oid (in het hoofdmenu van FIFA) dingen activeren, bijvoorbeeld shirtjes, boosts voor Career Mode maar ook dat je aan het eind van elke wedstrijd extra coins krijgt.
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Dan duurt het nog lang je moet gewoon goed handelen dan heb je zo een paar 100k ;)
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik zag gisteren bij Singleplayer-tournaments dat er een toernooi is waarbij de beloning een Xbox Legend Shot pack is.. Wat houdt dit precies in? Dit toernooi kan je alleen spelen met een geheel Duits team, dus voordat ik duitse spelers ga kopen wil ik eerst even weten wat het inhoudt..
     
  10. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan een Messi er voor die prijs opstaan en niet worden gekocht door een autobuyer? En was het 250 coins of 250k?
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Dat is niet veel 5 kaarten en als je geluk hebt zit er een gouden speler tussen (Legend) 0,000009 kans dat die er een in zit :D

    We hebben ook nog steeds geen foto gezien 8)
     
  12. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je 8 kaarten, waarvan 1 gold is en de rest is bronze. Vorige week kregen mensen op de Xbox dat ook van EA als het goed is.
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ah, dat wordt dan niet echt de moeite denk ik.. :p
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja goed handelen klopt haha maar ik speel de game liever. Verkoop wel elke keer veel dingen en dan koop ik weer een gold pack op de hoop dat er wat inzit. Net nog keeper voor 2200 verkocht. en Jovetic staat er nog op voor 6k bieden en 14k buyout. Ik had een Inform maar had hem weg gedaan, wel beetje spijt van maar die dude leverde toch maar 10k op en kon er niks mee. Maar stond wel vet zo'n zwarte kaart:D.

    Die boosts, komen die nog terug? Ik ben level 29 en heb alle coin boosts al gebruikt... krijg je die elke week opnieuw of 1 malig?
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Jaja, tis eindelijk zo ver, werd vandaag wakker met 790k onder het woordje munten, dus dat kan maar 1 ding betekenen:D

    [​IMG]

    Heb nu 10k over om er ligue 1 team omheen te bouwen:+ Iemand tips voor een paar leuke spelers?
     
    Vegeta en Siemenn vinden dit leuk.
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25

    Jawel:

    http://www.futhead.com/15/squads/3170610/
     
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Of deze
    http://www.futhead.com/15/squads/3171135/
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pff krijg maar geen geluk met Packs. nu weer terug naar 2k coins ipv 9. 79 rated gold speler ein blegh. Dude verkoopt voor 1400 max dus heb ik hem maar op gezet als buyout. hopelijk vanavond nog een pack.
     

Deel Deze Pagina