1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geniet nou maar meer van het spel en let niet zo op de verschillen die er eventueel zijn. Misschien is het handiger voor jou om wat minder op die sites te kijken en gewoon je laat verrassen hoe het er uit komt te zien ipv altijd die berichten in de gaten te houden in welke resolutie en welke kwaliteit het er uit komt te zien, relax eens :+
     
    Davey666, Mallakai en Hybrid vinden dit leuk.
  2. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook uitgespeeld _O_ brilliante game! Mag van mij zeker een gevolg op komen!
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Sorry voor de spoiler dat er een einde aan de game komt, het is altijd nog een mening ipv een spoiler. Zoek de definitie maar eens op.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat noem ik geen mening.
    Je vertelt me nu al dat het een anti climax word, dat het niet wordt wat je verwacht, dat het uit elkaar valt, wat zeer jammer is."
    Nou denk je niet dat ik hier iets kan uithalen dan? :+
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vind ik ook. Ken niemand die bij me een game komt checken en komt kijken of het wel 1080p of 60fps is. Nogmaals, gewoon de PS4 moeten kopen. Dan had je al dat gedoe niet
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat ik straks even mijn complete line-up aan captains en warchiefs dood, ik wil weer die ervaringen zoals in het begin. Dat zo'n Uruk je maar blijft chasen, dat gebeurde op een gegeven moment niet meer. Lijkt bijna alsof dat gebonden was aan Udun (1e map) want daar werd ik steeds opgezocht en bleven captains en dergelijke ook terugkomen.
     
  7. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je de game uithebt ga je weer terug naar de werelden kan je verder gaan met de zijmissies etc. Ook het nemesis systeem is dan weer zoals in het beginm omdat je het verhaal uithebt.
     
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    I know, ik heb hem uitgespeeld. Maar ik vond het alleen jammer dat je naarmate de game vorderde (in mijn geval) bijna geen uruks had die echt continu achter je aan kwamen en ook maar niet dood gingen. 2e helft van de game is eigenlijk alles steeds dood gebleven.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb nu eindelijk een captain of drie gedood. Ik moet zeggen dat er wel bijna overal vijanden rondlopen en dat het bijna gedwongen is overal te sluipen, dat is best irritant. En soms vind ik de missies ook niet altijd logisch, zoals in het begin met die kapitein waar je eerst vier boogschutters om moet leggen. Boogschutters zijn echt sterk in deze game en doen naar mijn idee een zwaardere klap toe dat een doorsnee Uruk. Hopelijk komen er niet nog teveel van dit soort missies en losse kapiteins.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Archers zijn wel het makkelijkste (stealth) te killen, omdat ze vrijwel altijd op een (wat hoger) gebouw aan of nabij de rand staan. Ik doe die altijd als eerste, met Stealth Edge kill of hoe dat heet, of gewoon met de pijl en boog ;) Heb nog geen last van ze gehad.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hou eens op met spoileren, ik hoef niet te weten hoe het in de 2e helft van de game is. Zoek ik liever zelf uit }:]

    Enne, hebben jullie gerushed ofzo, dat jullie hem nu al uit hebben ?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mordor verkoopt goed

     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen nu nog even aantallen verkocht, procenten heb je niet zoveel aan als je geen aantallen hebt.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kom niet verder. Heb t al 20x overnieuw geprobeerd, met allerlei verschillende trucjes.

    Missie "Bloodbath"
    vanaf 4:50

    Kill 20 Uruks in 2 minutes

    Morgen maar weer overnieuw proberen...
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe is dat precies spoileren? Ik zeg alleen dat ik op een gegeven moment in mijn playthrough geen orcs meer had die terugkwamen, heeft niks met de story te maken maar met het nemesis systeem.

    Ik heb er zo'n 30 uur in zitten, main story is relatief kort maar je bent voortdurend bezig met de captains en warchiefs.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De originele spoil had ik gelukkig gemist... maar nu alsnog bedankt voor het spoilen @Alexknl |:-
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    /Mod Zo dan, wat normaler mag ook wel.
    Iemand direct een simpele noemen... Kom op zeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2014
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon de report knop gebruiken, dan kan een mod er wat aan doen :)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heb een 2x 2GB kaart en ik vermoed dat daar het probleem zit. In theorie heb ik ook 4GB, maar ik heb de indruk dat Mordor niet zo handig met de SLI setup omgaat.
     
  20. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    In SLI werken de twee geheugen pools niet als 4gb geheugen, maar gewoon als 2gb. Zover ik weet wordt in SLI dezelfde data in beide videokaart geheugens geladen waardoor het geheugen effectief 2GB blijft. Dus stel je hebt twee 4gb kaarten in SLI, is je videogeheugen ook 4 gb en niet 8. Let wel, ik ben geen expert en kan dit vrij lastig uitleggen, maar ik weet wel vrij zeker dat ik gelijk heb.
     

Deel Deze Pagina