1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Binnen 2 uurtjes gehaald vandaag met @Delphiki @JohnDb @MennoO en nog 2 gasten en dat voor de eerste keer. Hopelijk kunnen we er volgende week, nu iedereen weet wat hij moet doen, een half uurtje vanaf snoepen :) Was echt tof om te doen, sowieso hadden we hem een stuk sneller kunnen doen als mensen niet steeds het ravijn in vlogen bij die jump :lol:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zorg dat ik iig mn defender subclass ook af heb en ik een betere primary heb

    Denk dat we als we dit nog een paar keer doen in dezelfde samenstelling er zeker wat tijd vanaf kan
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon eruit geboot :'-(
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ging gisteren wel ok, maar het einde viel weer niet mee. Wanneer gaan we verder Monkey?
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Niet gecleared dus? PM me als jullie verder gaan en een mannetje te kort komen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zal vanaaf moeten. Ben pas half 8 thuis of zo. Dus half 9-9 uur?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ga kijken of ik dat kan halen. Ik spreek op maandag avond meestal ad met een maat om half 9. Als dat niet doorgaat dan kan ik wel, anders wordt het lastig. Ik laat het straks wel even weten of het gaat lukken. Ik kan wel vanaf 7 uur tot half 9, maar dan kan jij al niet. Dus tjah even afwachten.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm jammer! Ging namelijk gisteren wel goed, maar ik heb nu een makkelijkere tactiek gevonden dan voorheen :+ Denk dat we het zo snel clearen nu zolang iedereen blijft leven.

    Gewoon met twee man die portal in, die gatekeeper bijna afmaken en dan eruit en naar venus gaan. Daar alles slopen en 1 iemand pakt het schild op. Dan gaat diegene met het schild bij de trap en de ander gaat weer naar mars om de gatekeeper te mollen en het schild daar op te pakken. Daarna er vlug uit en met zijn alle naar het midden. /done :+

    Dan kunnen er gewoon 4 man de portals openhouden namelijk! Mja ik zal het vanavond wel even uitleggen aan wie er dan allemaal zijn :)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ok hopelijk kan ik meedoen, anders sluit ik wel aan bij de volgende raid. Wil ook wel een keer de raid completen. Elke keer meedoen en niet kunnen afronden is wel erg jammer.
     
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer iemand een mannetje te kort komt voor de raid op de Xbox, dan wil ik wel joinen. Heb de raid nog niet kunnen voltooien. Ik heb een lvl27 Titan met beide subclasses uitgemaxt. Normaal gesproken ben ik vooral in het weekend beschikbaar en 's avonds rond een uur of 11.
    Xbox gt is hetzelfde als mijn Nick hier: XtrordinarY
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou ik kan niet vanavond, tenzij we voor half 9 de raid doen, maar dat zal wel niets worden.
    Laat maar weten monkey hoe of wat, anders doe ik de volgende keer wel mee. Want vind het wel zuur dat ik elke keer meedoe, maar dat hij wordt afgerond op dagen c.q. tijden dat ik niet kan :).
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op zondagmiddag plannen, is ideaal. Want dan kun je nog eens een beetje uitloop hebben. Als je het savonds doet heb je maar net genoeg tijd om het te doen en dan moet alles maar goed gaan..

    wij zijn gister om een uur of 3 begonnen en om 5 uur klaar. En het helpt ook gigantisch als de helft van de party het al een keer eerder heeft gedaan. Als de rest dan gewoon zn instructies volgt is het goed te doen.
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Als je een gezin hebt met een paar kinderen is het niet te doen natuurlijk om op zondag middag koppen van monsters af te knallen. :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En als je een baan hebt waarbij je vroeg van je nest moet is het door de weeks savonds ook lastig.

    Je moet er natuurlijk wel tijd voor vrij maken :+

    Bedoel vooral dat je het zo moet proberen te plannen dat je wat uitloop kan hebben. Want halverwege kappen is gewoon zonde. Zo lang hoeft het niet te duren en het is niet handig om dan weer een tweede moment met dezelfde groep proberen te plannen
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat zeg ik. ;)
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik kan vanavond wel vanaf 20:30 ongeveer tot.....
    :)
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ook.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    daar gaat het completen van een raid voor de tweede keer :mad:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wij waren zaterdag al begonnen :+ het ging hem 'moeizaam'.

    Ik was eigenlijk de enige die de hele raid de vorige keer had gedaan, waardoor er veel uitgelegd moest worden. Maar goed, vanavond komt het goed :)

    @RVDV: kut man, maar ik kan niet eerder! Komt sowieso nog een keer!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is vervelend idd. Je kan uitleggen wat je wilt. Maar als je het pas speelt leer je het snelst.
     

Deel Deze Pagina