1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt helemaal. Bij een SLI setup verdubbelt het geheugen niet. Beide kaarten moeten een zelfde beeld/data in het geheugen hebben. Het geheugen van een enkele kaart is dan ook het totaal bruikbare vRam!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Neh, weet bijna zeker dat het niet om shared video memory gaat. Probleem is wel dat niet alle spellen er goed mee om gaan en dan het ene of het andere geheugen gebruiken. Anyway, eerste spel waar ik niet alles max kan open zetten. Aan de andere kant dacht ik ook een Titan in deze PC te hebben, maar bleek bij nadere inspectie een gtx690 te zijn. Ook goed, maar niet helemaal wat ik had verwacht. Ken je eigen PC... doh. Volgend jaar misschien een upgrade, maar veel hoger dan 1080 wil ik misschien toch niet gaan. Dan heb ik ook weer een grotere monitor nodig en dat past weer niet op mijn bureaublad. :D

    EDIT: Wil overigens in mijn volgende PC weer naar de single GPU kaart gaan. Nog een jaartje wachten, maar ik zie dat er in ieder geval weer substantiele ontwikkelingen zijn in de GPU markt.

    EDIT 2: Hmz, ook maar eens mijn Nvidia drivers update. Zit nog op 340 nog wat en versie 344 is al uitgebracht. Waarom de nividia experience dat niet aangeeft beats me.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
  3. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik het eerste uur spelen nog moeilijk had en zelfs 1 keer dood ben gegaan is de game nu toch wel echt te makkelijk geworden. Ik kan nu gewoon een stronghold binnen lopen, alles en iedereen inclusief de captains afmaken en wachten op de volgende wave uruks.

    Nee ik hoop dat het in Núrnen weer wat lastiger gaat worden, want heb in Udûn nu alles behalve de laatste main mission gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik ben eerst de sidequests aan het doen en alles aan het verzamelen voor dat ik verder ga met de main storyline.
     
  5. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe is deze spel, ik twijfel om hem te kopen
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die spel is nice
     
    Reckuuza, Garrett, Sonny en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Die spel is chill swa
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Toen ik las de game in het begin moeilijk was, was ik hoopvol maar ik denk dat die mensen een andere game gespeeld hebben dan ik. De game is vanaf het begin af aan simpel.

    Tuurlijk ben ik een aantal keer dood gegaan. Toen zo'n beest de eerste keer in een missie voorkwam of als de enemies maar bleven spawnen heb ik ook uiteindelijk het loodje gelegd, Maar daarom noem ik de game nog niet moeilijkm verre van zelfs. De laatste keer dat ik dood ben gegaan is al ettelijke uren geleden en op een handvol captains (waarvan 2 story-bound zijn) na heb ik nu alle captains gedood. Dat zonder 1x dood te gaan of nog maar het gevoel te krijgen dat het spel moeilijk is.

    Zo ver in het spel zit ik ook nog niet. 4 main missions gedaan en een paar side-quest. Alleen jammer dat ik het vermoeden heb dat het killen van al de captains op dit punt in de game vrij nutteloos is :+.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    3 van de 4 Warchiefs gekilled. Gaat wel heel makkelijk. Is het dan zo dat andere Uruks hun plaats innemen of blijft het zo?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het kan dus ook heel anders en helaas heb ik die ervaring. Ik ben dus ook op het stuk dat je 4 Warchiefs moet elimineren.
    De eerste is dood en Ratbag heeft diens plaats ingenomen
    . De eerste die ik wil killen had 4 bodyguards, dus die moeten eerst. Alle vier level 15 - 20 (!)
    Twee ervan alleen weakness to explosions en barrels zijn er maar weinig, dus ik kan ze moeilijk aan.

    Afijn, 3 heb ik uiteindelijk toch dood, maar de laatste ga ik wel 7 keer dood, ook omdat het steeds veel te druk wordt om hem heen en omdat hij ook nog eens snel health regenerate. Vervelende is alleen dat elke keer als ik dood ga er weer van alles evolved, waardoor ik nu allemaal level 16+ captains heb, wat alles toch wat lastiger maakt omdat het aantal opties dat je ze kunt killen dan beperkt wordt.

    Uiteindelijk gaat ook de laatste bodyguard neer en begin ik aan de Warchief quest. Tot mijn verbazing heeft hij bij het starten van de quest ineens toch weer een bodyguard, level 19! Lopen continue zij aan zij. En alleen vulnerable voor ranged. Maar met 8 pijlen (mijn max) is hij nog lang niet dood. Kat en muis begint, pijtjes schieten en proberen weer pijlen aan te vullen voor hij regent. Het lukt me om de bodyguard te killen, maar ik ga uiteindelijk door de Warchief en de vele orcs om hem heen dood, zucht. Quest opnieuw starten, blijkt die bodyguard weer springlevend! Aaaargh.

    Lang verhaal kort, ik kom er niet voorbij, al drie pogingen tot nu toe. Tot overmaat van ramp komen er vaak nog extra captains bij ook. En elke death wordt de rest van het veld sterker. Dit begint nu wel frustie te worden. Nu dus al zon 5 uur hier mee bezig!

    Moet ik ook zeggen dat ik niet super goed ben met die grote groepen. Als het er teveel worden verlies ik vaak het overzicht en ga ik fouten maken. Ik haal wel eens combos tot boven de 30, maar meestal maak ik al eerder een fout. Denk dat ik het te snel doe, en verlies me ook wel eens in de mogelijke knoppen combis. Ik ben meer van de stealth :)
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wil je binnenkort wel even helpen met shareplay Gakkie
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    hehe, thanks! Mag toch hopen dat ik er dan al voorbij ben ;) geeft wel aan dat dat Nemesis system ook wel wat tegen je kan werken. Heb op YT wat filmpjes bekeken en die hebben het allemaal stukken makkelijk dan ik het heb met die Chiefs :)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu nog 3 van die urks over maar 1 kan ik nergens vinden hele gebied ook afgemaakt en al maar kom em maar niet tegen
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, richt me voorlopig vooral even op het exploren. Een paar main missions gedaan, maar ik weet dat ik beter eerst kan levelen. Mijn vraag is: Is het startgebied nou meer voor lage levels, en de andere gebieden voor hogere? En kan ik dan ook beter eerst een bepaalde route lopen wat betreft dingen ontdekken of maakt het geen ene reet uit allemaal, wat mijn vermoeden ook is? Ik heb net namelijk de eerste missie met:
    Gollum
    gehad. Dat gebied viel wel redelijk mee die eerste missie, maar wil graag een paar handige tips voor het verkennen, want het verhaal doe ik liever achter elkaar.
     
  15. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Is dit een spel richting skyrim of?
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, totaal niet, op een mount sprint je van noord tot zuid in 1 max 2 minuten. Je kan het nog het best vergelijken als een mix tussen Batman Arkham & Assassins creed, maar dan vooral veel beter uitgevoerd dan AC. Het stealthen voelt veel beter aan en het vechten kun je het meest vergelijken met batman.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die bastards zijn dood :) YEAH! 8) What a relief! Die andere twee gingen als een makke. Alle quests in het eerste gebied en alle collectibles daar gedaan, alleen nog 1 main quest daar, denk om naar het tweede gebied te gaan.

    Heb voldoende gold (mp) om een van de drie dure upgrades te kopen, welke hebben jullie gekozen ?
    Twijfel tussen 20s stealth of 20 seconden unlimited takedowns. Heb de indruk dat die laatste beter van pas gaat komen? Stealth lukt zo ook wel
     
    Sasuke26 vindt dit leuk.
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De gebeurtenissen uit de eerste helft van dit filmpje geven precies aan waarom deze game zo goed is!



    Loving it!
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou wachten met die dure upgrades.

    In de tweede helft vd game krijg je 500punten per missie. Kan beter eerst andere upgrades doen

    Heb die 39 dinges en 42 artifacts compleet. Ben ook bijna klaar met de challengers en side missions op de outlast na. Zit op 73% ofzo nu
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Welk filmpje, ik zie niets? :lol:
     

Deel Deze Pagina