De enorme lol die te beleven is met een spel als RTCW is toch wel dat je echt als een team aan de slag moet. Het ene moment lig ik met amerikaanse, engelse en nederlandse teamgenoten in een deuk als het allemaal niet wil lukken en de tegenstanders ons aan flarden knallen, het andere moment sta je op scherp en giert de spanning door je keel. Wat mij betreft is RTCW echt een enorme toevoeging aan xbox live. Echter begint het gedrag van sommige gamers mij (nu al) aardig de keel uit te hangen. Met name als de host aan de verliezende kant is en dan maar, als een echte loser, het spel afbreekt. Nog irritanter vind ik dat er spelers zonder enig bericht of mededeling ge banned worden omdat de snelheid van de verbinding wat gammel is. Om maar niet te spreken van sommige clans die zich eerder als een terreurgroep opstellen ( ongewenste teamgenoten worden zonder pardon of mededeling omvergeknalt) dan een sportief team. Onlangs zat ik met een aantal engelse medegamers, in afwachting tot er voldoende medespelers waren, hierover te praten en te klagen en kwamen tot de conclusie dat klagen nooit helpt maar wat te doen in plaats van klagen?: - is een blacklist wat? en wie zou dan moeten bepalen of iemand daar opstaat? - klagen bij microsoft? -andere ideeen?
Ik heb wel een paar keer last gehad van een ban terwijl ik helemaal niks deed, gewoon bam zonder enige reden. Dan sta je bijv eerste, en dan is idd de host aan de verliezende kant en dan kickt hij je zo ff. Dat is niet echt leuk te noemen. Maarja, zub een paar dagen geleden was het potje toch RTCW wel geinig
Ja, jij was toch diegene die voor ons team de punten moest pakken omdat wij (ik en de rest) liepen te klungelen?
Deze mensen zul je altijd hebben. Meestal hebben ze gewoon hun dag niet in combinatie met het feit dat ze erg onsportief zijn. Het beste is gewoon om deze mensen niet meer te joinen, gewoon een andere room zoeken.
precies raptor, je moet niet overal een punt van maken. aan het eind van de dag is het toch maar een spelletje
Ik heb ook op de pc al 1,5 jaar ofzo Maar die teamkillers en blockers en noobs is niks nieuws. het beste wat je kunt doen is call vote kick of ban. En 1 bepaalde server opzoeken waar die teamkillers enzo niet vaak zijn en waar je dan altijd op terug komt wel een professionele server (clanserver ofzo) Dat verminderd ook meestal de kans. en medics teamkillen als je nog maar 2hp heb en reviven ze je omdat je zo weer 50hp krijgt
Ja dat probleem heb ik soms ook dat ik gewoon opeens van de server af word gegooid terwijl ik niks doe alleen zou het kunnen dat het gewoon door de internet verbinding komt want voordat ik soms een server wil joinen staat er dat ik de snelheid van die server omlaag kan halen terwijl ik wel gewoon kabel heb (@home)
Natuurlijk is het allemaal maar een spelletje, krijg er dan ook geen vlekken van ofzo, maar ik vind het ook weer te makkelijk om het dan weer te laten bij "laamaargaan". Afgelopen weekend zit ik met 16 man superspannend te knallen en PLOP! Ik kan nog net alle "shits" en "damns" horen van mijn medespelers. Na een hoop gezoek en wat invites hadden de meeste gamers elkaar na ruim een kwartier weer gevonden bij een andere server. Wellicht zou het een mooie oplossing zijn om, wanneer een spel afgebroken wordt, alle overige spelers op te vangen in een soort "staging room" waar vervolgens weer een nieuw spel kan worden opgestart.
ik vind het sowieso een beetje gek dat de servers niet in handen van MS zijn, dat was een voorwaarde van Live, en nou kan iedereen ineens een server opstarten, en dan krijg je dit soort gevallen jah... maarja, ik heb het nog maar een paar uurtjes gespeeld, dus ik kan nog geen echte mening hierover vormen
We hebben het hier niet specifiek over Amerikanen, het gebeurd ook wel eens bij een Nederlandse server, of een Engelse. :{ iig, niks aan te doen. Het gebeurd mij bijna nooit moet ik eerlijk zeggen, maar als het gebeurd maakt het mij niet zoveel uit. Je bent binnen een paar tellen weer in een nieuwe game. Het kan storend zijn als je net in een leuke game zit, maar het is helaas pech hebben dan.