1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen 21 wedstrijden alleen maar uitwedstrijden gehad bij FUT! Sinds ik James Park als stadion heb gekozen! Hoe kan dit?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Cabaye kan vervangen worden door Motta (CDM) of Verratti (LCM).

    Verratti:
    [​IMG]

    Motta:
    [​IMG]
     
  3. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag over FUT! Sinds ik James Park als stadium gekozen heb speel ik de afgelopen 21 duels allem,aal uitwedstrijden! Hebben meer mensen dit probleem
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit wordt dan het team, eigenlijk gewoon geheel Italiaans met voorin dan Lavezzi en Cavani
    Die tweede is wel baas! Laat maar wat weten als je een speler te koop hebt staan, kan alleen nu niet want moet werken. Maar kom zeker nog op het forum morgen ;)
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Waarom is dit een probleem? Heb hier overigens geen last van, misschien een ander stadion nemen.

    Je hoeft trouwens niet direct een nieuwe post te plaatsen als je niet direct antwoord krijgt.
     
  6. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry ik zag me post niet meer staan dus schreef een nieuwe! Maar bleek dat die op andere pagina stond!
    Ja probleem nee niet echt maar vind wel raar!
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb hier ook geen last van en speel ook in St James park.
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Misschien ligt het dan aan de connectie...
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    @Siemenn Speelt Carvalho fijn? en hoe krijg je die afbeeldingen in een bericht?
     
  10. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga 4-4-2 spelen met 2 cvm. kan iemand nog opties voor me geven.
    Remy -
    Griezman - pogba
    Clichy - koscielny - mangala - Walker
    Courtois

    Dit is wat ik tot nu toe heb ik dacht zelf in de spits voor benzema of sturridge maar voor de rest kom ik er niet uit.
    Ik heb nog 280k het hoeft niet op ;)
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is niet makkelijk, omdat je linkerflank (Griezman, Remy en Pogba) alleen linken qua nationaliteit. Dan kan je moeilijk hybrids maken, de enige manier is om dan meer Fransen toe te voegen. Dus Diaby, Schneiderlin of Capoue als RCM. Diaby is baas, IMO.

    [​IMG]

    Als RM kan je ook Walcott of Navas doen natuurlijk.

    Carvalho speelt in H2H érg fijn als CDM. Hij is groot, sterk en eigenlijk best wel goed aan de bal. Niet super snel en beweeglijk, maar daarvoor is hij ook niet.

    Ik maak een team op Futhead en maak er een screenshot van met Gyazo. Die doet 'm direct uploaden, zodat je 'm kan posten. Fijn programma! :)
     
  12. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het enige verschil zijn de backs toch? Dan zeker voor Clichy en Abate gaan.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie goal net van Doumbia net buiten randje 16:
    View My Video
    View My Video


    Voor de mensen die nog een goedkoop fitness team willen is die hieronder misschien wel leuk.
    Ben ik zelf mee begonnen en was een prima lopend teampje! Aanrader!
    De meeste spelers kan je voor discard prijs ophalen. Voor minder coins geen beter team..! ;)
    http://www.futhead.com/15/squads/3505476/

    Als stand in (en meer een aanspeelpunt) voor Kokorin kan je Dzyuba gebruiken.
    Is een beetje de Benteke van de Russische league.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoals ik bij iedere mooie goal zeg in FIFA15: de keeper had hem wel mogen hebben. Die animatie dat ze ineens stil gaan staan en kijken naar hoe de bal erin gaat, is onverklaarbaar.

    Hoe vind je Doumbia trouwens? Ik hoor positieve verhalen over zijn OP-heid. Wellicht eens proberen, maar ik vind hem lastig in te passen in mijn BPL 4-1-2-1-2(2) team.
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja de keeper staat er wel een beetje bij te kijken idd.. Maarja, ik vond'm leuk! :)

    Vind Doumbia echt goed! Snel (natuurlijk), goede dribbel/houd de bal dicht bij de voet, neemt de bal 9/10x lekker mee (dus makkelijker wegkomen) en prima schot met beide benen. Hij is mijn enigste aanvaller die meer doelpunten maakt dan hij wedstrijden speelt.
    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kuhN0PKbbEiq:360

    Wat is je team dan?

    Gervinho valt me wel een beetje tegen. Snel natuurlijk wel maar heeft echt een belabberd schot.

    Zit nog te denken aan Marchisio-> Naingolan / De Sciglio -> Maicon.

    Heb m'n andere team ook nog iets verbeterd:
    Griezman-> Nasri
    Valbuena-> Cabella
    Biabiany (snel maar kan verder echt niks!) -> Ben Arfa
    En zo kon ineens: Lacazette-> Lukaku (OP! :D)
    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cuFe2D1nbEit:360
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Degene die de beste connectie heeft host de wedstrijd en speelt dus thuis, een hele leuke tip die ik nu al voor heel lang gebruik... Als je een goede internet verbinding hebt, neem dan de arena als thuisstadion: als het regent/sneeuwt gaat het dak dicht en hier heb je dus nooit last van, daarnaast zit de camera positie op een best aparte manier (tele) zoals die ook verschilt van bernabeau tot campnou tot alianz arena.. hier wen je zelf dan heel erg aan.. Werkt wel alleen als je altijd de beste internet verbinding hebt ;)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb:

    Jovetic - Zarate
    Cabella
    Ramires - Matic - Ramsey
    Enrique - Koscielny - Kaboul - Walker
    Begovic

    Als je Doumbia wilt inpassen, kan je Bony of Drogba gebruiken. Dat is prima, maar dan houdt het ook gauw op. Het kán wel, maar dan krijg je meteen een poep team, of een team met spelers op onjuiste plekken, volgens mij.
     
  20. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Fifa online kapoet? Kan geen enkel potje online spelen. Offline wedstrijd met FUT werkt wel
     

Deel Deze Pagina