1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Destiny Matchmaking Topic

Discussie in 'Games' gestart door Eetstokje, 19 sep 2014.

  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het even opgezocht en je krijgt maar 1x rewards. Alleen als je hem erna op hard doet krijg je weer rewards.

    Het liefst doe ik de raid gewoon met de vaste groep omdat het de vorige keer wel lekker liep. Zolang het maar op zondag gebeurt vind ik het prima. Ik weet namelijk ook niet of ik altijd zondag 3 uur kan, vaak wel maar het kan voorkomen dat ik er een keer niet ben. Dan is het wel fijn als we het in de middag kunnen doen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dus, zondag 3 uur? @Grave (niet Graveheart) kan meedoen en is bijna 28 nu.
     
  3. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    WhistlerPD - Level 26 - Warlock
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    @Eetstokje, Voor in de openingspost: ik ben inmiddels level 28 geworden.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup idd. Nog 1 upgrade en dan ben ik level 28.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Liefst doe ik hem op een tijd dat iedereen van de vorige groep gewoon kan.

    Van 7 tot half 9 moet het prima lukken.

    Ik denk dat het sowieso onmogelijk is om elke keer op hetzelfde tijdstip en dag af te spreken. Als we gewoon de zondag aanhouden, en elke week even kijken wanneer iedereen kan. De ene keer zal dat overdag zijn, en anders weer eens in de avond.

    Anders is het ook zo lullig als je een keer niet kan dat je plek dan al weg is, althans vind ik. Ik kan vaak de hele zondag wel, dus voor mij maakt het niet uit. Ik pas me graag aan zodat we tenminste met dezelfde groep blijven.

    Nu kan een iemand niet om 3 uur, maar als iedereen wel om 7 uur kan is het toch ook goed?

    Is lastig om iedereen altijd tevreden te houden;)
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Pfff zat de vorige keer ook in de party, kwam er iemand bij en werd ik eruit gegooid ;) Af en toe 1 of 2 anderen erbij in met level 28 moet geen probleem zijn lijkt me. Verschil ga je toch niet merken. Tis niet alsof je een level 24 oid erin krijgt.
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja klopt, kwam omdat ik een post had gemaakt wie die zondag wilde raiden, en er waren er al 5 die zich hadden aangemeld. Dan is het nogal lullig als een van die vijf niet mee kan terwijl zij zich wel hadden aangemeld.

    Ik vind het alleen een beetje vreemd waarom er zo moeilijk gedaan word als iedereen om zondag 7 uur kan we hem dan niet doen. Dan kan iedereen blijkbaar ook en blijven we met dezelfde groep waarmee we de vorige keer waren. We hadden toen ook afgesproken om met dezelfde groep de raid nog een keer te doen. Weliswaar om 3 uur, maar dan kan dus een iemand niet. Vandaar mijn vraag kunnen jullie (@Delphiki @Cookie @JohnDb) deze zondag om 7 uur i.p.v. 3 uur, omdat er een iemand is verhinderd en niet meer om 3 uur kan.

    Kijk mochten jullie niet kunnen om 7 uur dan is het logisch dat we hem gewoon om 3 uur doen omdat we dat hebben afgesproken, maar voor zo ver ik weet kan zowel Cookie als Delphiki wel om 7 uur, van John heb ik nog geen reactie ontvangen.

    Het is zeker geen probleem om met iemand anders te gaan als iemand verhinderd is, graag zelfs!
    Maar ik probeer gewoon om iedereen tevreden te houden en met de vaste groep door te gaan, dus een ander moment te vinden dat we wel kunnen.
    Als dit niet mogelijk is, heeft degene die om 3 uur afzegt pech ja;)
     
  9. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Lvl 28 Titan, add me als je de Raid wilt gaan doen, gamertag op X1 DarkSideNL - heb m al vaker gedaan alleen helaas nog niet gecomplete.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laten we John even afwachten dan, want als hij om 7 uur niet kan zitten we alsnog met hetzelfde probleem.

    krijg je trouwens ook geen rewards uit de kistjes als je het twee keer doet? Helemaal niks behalve random drops tenzij de tweede keer op hard is?
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja precies, als @JohnDb niet kan dan houdt het inderdaad op!
     
  12. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Mensen die graag een raid of weekly strike willen spelen mogen me toevoegen, mijn id op psn (PS4): WhistlerPD. Lvl 26/27 Warlock.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zoeken nog één iemand voor PS4 raid nu, iemand? @DennisM
     
    Maluku-Ak vindt dit leuk.
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Als jullie zondag iemand te kort komen wil ik graag meedoen. Inmiddels ben ik level 28, ben zowel om 3 uur als 7 uur beschikbaar.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    @Rickk

    Oke top, ik dacht dat ook @Grave mee wilde doen als we hem om 3 uur zouden doen.

    Even afwachten wat JohnDB zegt.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ben inmiddels ook lvl 28 geworden

    zijn er überhaupt mensen die op de X1 's-avonds de raid doen of de Nightfall willen spelen ?
    deze missies heb ik nl nog geen 1 keer gedaan.
    Ik ben er vaak vanaf 22 uur ( soms ook eerder ) tot ca 1 uur.
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik iig elke avond van ~22:30 tot ~0:30. Weekenden later. :) Nightfall en de Weekly op 28 moet ik ook nog.
     
  18. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Lees het nu pas, jammer. Voeg me maar toe op psn, ik doe de volgende keer graag mee
     
  19. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14

    Kan zondag wel...Hoelaat ? ( ik kan niet altijd even snel reageren vanwege me job )

    Edit las net je bericht 7 uur iT is !
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14

Deel Deze Pagina