Gisteren de VoG op Hard gehaald, echt zwaar pittig en 6 uur mee bezig geweest. Ik raad aan om minimaal 1 iemand op level 30 te hebben en onthoud: dood is dood. Geen revives mogelijk tot aan volgende checkpoint. Void wapens is ook een MUST!
Ugh, iedereen quit als ze achterstaan en zo krijg je nooit een fijne match... Ze hadden nooit ervoor moeten zorgen dat je niks zou krijgen als je verliest. (Iron Banner)
Ja had dan 5 gedaan. Ik zit alleen maar in teams die leaven... Zo raak ik nooit hoog genoeg met de rank
Precies, nou'ja morgen rank 2 en ik kan die andere bounties ook halen wie weet krijg je dan ook nog een 10% xp boost?
Waar zijn eigenlijk de rest van de rewards? Bij die vendor heb ik alleen een cloak, chest en machine gun.. Zou gaar zijn als het daar bij blijft En NB, class item geeft idd 20 procent erbij. En shader en Banner 10%. Met nightfall gaat het dan wel redelijk vlug
Ik zeur er al een tijdje over, maar mooi om te zien dat het ook echt zo is. Je level maakt alleen maar wat uit als de tegenstanders (in PVE) hoger dan jouw zijn.
Ik geloof dat ik zojuist de story missies heb uitgespeeld .... gees cinematic, geen end credits niets Wel heel erg jammer dit .... had toch wel iets meer verwacht. Ben wel een klein beetje teleurgesteld Nu enkel nog maar wat online te gaan waar ik niet echt goed in ben dus me niet heel lang mee zal gaan vermaken .... Hoop dat de DLC snel uit gaat komen met nog wat story missies.
Ik ben nu trouwens vanguard rank 5, heeft t nog zin om dat door te levellen of moet ik nu een faction kiezen?
Okee, nice. Als je je Marks erg snel cap'ed zou je een faction kunnen kiezen denk ik, anders is het denk ik onnodig.