1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ooops! :confused: Fixed! :cool:

    Ben nu in het tweede gedeelte en dat is echt stukken mooier dan het lege eerste stuk. Prachtig al dat groen!

    @UpInSmoke0611 Ik heb de 20s finishers genomen. Andere dingen op dit moment niet zo'n behoefte aan ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Met welke knoppencombinatie deed je het verhoren ook al weer?
    Dat is de enige die ik even vergeten ben, slacht namelijk alles af nog.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    R1 inhouden, of RB denk ik op Xboner
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. En het afvuren, of afstoten, van je wraith krachten weet je die ook? Ik bedoel de boog niet, maar tussen door Uruk's van je af stoten met een soort van wraith blast? Ik hoef alleen die nog, dan moet het me wel lukken.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Met rondje of B denk ik.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Super, ik kan aan de slag.

    Nu nog een vraagje voor Gakkie, die al een stuk verder is, tenzij jij ongeveer even ver bent:
    Hoeveel van die mini werelden zijn er eigenlijks? Ik dacht dat het eerste en grijze gebied juist het enige was. :F:
    Gakkie heeft het ergens over een ander, groenrijk, gebied. Benieuwd hoeveel van dit soort mini werelden er eigenlijks zijn.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ben bijna klaar. Nog 1 dagger missie, 1 sword, 10outlast, 1 survival challenge en 2 hunting challenges dan alle side dingen gedaan. Er is nog 1 extra gebied. 2 totaal
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Twee van die mini werelden dus, nice. Ik heb die torens in het eerste gebied namelijk al gedaan, verwachtte toen een achievement, maar dat zal wel komen met het einde van de tweede mini wereld, hoop ik.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die laatste dagger missie maakt me boos. Bij de laatste stealth kill word ik gezien door een of andere drol gvd
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die boogmissies maken vooral mij echt boos. Shit, moet je er in één van de eerste 10 neerleggen, komen er heel onlogisch drie captains of je af die je missiedoel verstoren. Dit had van mij wel anders gemogen, want ze kunnen je namelijk ook van je missie afslaan. Totaal onlogisch, alsof die boogschutters die ik een headshot moet geven al niet genoeg doen. Tamelijk irritant en ook nog niet gehaald dus, wel meerdere keren geprobeerd. Misschien toch meer boog upgrades en skills halen. En het ergste is dat ik begrepen heb dat er nog meer van dit soort fijne missies zijn, door de hele game heen. Irritatie ten top, dus ik blijf voorlopig eerst maar even die verzamelingen doen en dan zien hoeveel upgrades en skillpoints ik daar voor kan halen. Vind dit best wel een beetje balen, dat het Nemesis systeem in de weg zit van side quests zoals van de boog die ik beschrijf hier.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die boog missies zijn juist easy man. Daar schoot ik zo doorheen. Dat je 3 captains daar tegenkwam is waarschijnlijk toeval
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toeval? Geweldig, heb liever dat ik me kan concentreren op de missie, ipv dat je melee gepakt word door iemand die je niet ziet aankomen. Dan heb ik liever wat intensiever vuur van die Uruk boogschutters. 10x die gasten een headshot doen, benieuwd wanneer ik dat haal. :'-(
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Behalve dat je iedere orc kunt gebruiken om informatie in te winnen. Wat doen de snitches dan beter? Nog meer informatie geven. Je hebt twee gewone orcs nodig om alle informatie op te vragen, inclusief weaknesses. Een snitch levert alles in één go.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wist niet dat je van gewone orcs ook info kon winnen :eek: Ik doe het altijd via snitches, slaves en los liggende info. En natuurlijk elke captain die ik versla ...
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja en die bodyguards weten weer iets meer van die warchiefs geloof ik?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Handig om op zo'n manier achter de ID van een bepaalde captain te komen. Alles wat zo in de schaduw staat kun je dan ontdekken na een verhoor, dan kies je er een en zijn ID en laatste verblijfplaats word dan bekend. De gevolgen voor het verhoor moge duidelijk zijn.
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen weet de naam en locatie van captains, niet warchiefs. dat weten alleen de captains en snitches, en weten ze de sterke en zwakke punten van iedereen.
     
  18. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu zo leider maar ik ben op locatie heb iedereen daar vermoord en toch kan ik em niet vinden
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat wist ik niet. Niet dat de welke NPC dan ook lastig is te vinden. Misschien dat het me daarom ook niet was opgevallen...
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik overigens erg slecht vind in de game is het escapen van captains. Als ze vluchten dan verdwijnen ze zomaar ineens, poef! Ren ik er achter aan en zit ik 20m erachter en ineens poef weg istie "... has escaped". Erg slecht. Gebeurt ook al zeer snel. Ben je met een captain bezig tussen een groepje mannen, vlucht hij en voor dat je een beetje de richting waarin hij vlucht kunt bepalen en uit de groep kunt escapen is de captain al fietsie foetsie ...
     

Deel Deze Pagina