1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah klopt man. Maar het was wel hectisch soms in die bossen in het donker en dan ineens opgejaagd worden door die gasten.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt het was wel spannend met de achtervolgingsstukken waar je geen ammo meer had :D. Good old memmories :D
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Veel zin in deze game!!
     
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Alan Wake staat idd bij mij ook op nummer 2 met games die ik vaak opnieuw uitgespeeld heb. Op een of andere manier deed die game mij qua verhaal zoveel, dat ik die maar bleef spelen. Kan ook niet wachten op deel 2.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Two quick things from the guy on PS3 who's finished the game;

    In New Game+, there is a chapter select.

    Akumu Difficulty description reveals one of the reasons why the difficulty is so difficult.... In Akumu difficulty, one hit from anything will kill you.

    [​IMG]

    Nieuwe trailer:
     
  6. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    toch niet kunnen laten om nog even naar de filmpjes te kijk
    mega vet dit word dinsdagavond bibberen op de bank haha gordijnen dicht, home cinema op max en kakken maar:p
    ik heb er heel veel zin in, mijn x1 gaat overuren draaien en ik zal woensdag met kleine oogjes op mijn werk toekomen;)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mordor op 100% zetten en daarna aan Alien/Evil Within

    Had ik al gezegd 49,99 bij MM?
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Al in de winkel, of volgende week pas?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee helaas nog niet
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lees overal alleen maar positieve shit.

    Heeft iemand de game al binnen ? Op webshops als gamedumper, preordersonly.nl etc is hij sinds gisteren al op voorraad. Veel mensen van Neogaf hebben de game ook al ontvangen.

    Ik heb hem zelf via PSN gepre-orderd. Dus ik moet helaas wachten tot maandag nacht

    Wel een nadeel van digitaal pre-orderen...
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is sowieso geen voordeel aan digitaal preorderen? Mocht de game toch kut zijn, dan is cancellen veel moeite en anders is de game niet te verkopen. Als ik digitaal zou kopen (waar ik geen enkele reden voor zie), dan zou ik dat doen nadat de recensies uitkomen.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is een persoonlijke keuze. Heb sowieso veel vertrouwen in Shinji Mikami...daarnaast zijn de eerste impressies erg positief. Maar mocht de game toch slecht scoren, dan wil ik hem alsnog spelen.

    Maar ik begrijp je punt.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Daarnaast hebben de winkels hem 9 van de 10 keer al een aantal dagen eerder, zoals je zelf al aangaf. :p
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb zeker wel +- 10 uitgebreide impressies gelezen.

    Over het algemeen is iedereen erg positief. Maar er zijn wel een aantal minpunten waar ik me zorgen om maak.

    + Het speelt daadwerkelijk als Resident Evil 4 (wat tegelijkertijd ook een minpunt kan zijn, aangezien de gameplay een beetje outdated is)
    + Speelduur (campaign is 15-17u)
    + Ammo is schaars
    + De atmosfeer

    +- Het speelt als een klassieke horror game; slow pace, beetje clunky controls etc (zal niet voor iedereen een pluspunt zijn)

    - De graphics
    - Het spel heeft framerate issues/texture popups.
    - Op het scherm heb je aan de boven- en onderkant 2 zwarte balken; net of je een film aan het kijken ben (en je kan het niet uitschakelen).


    Ben erg benieuwd naar de reviews. Denk zelf dat dit geen game is voor het mainstream publiek (zoals Vanquish). Het is meer een game voor de échte old skool horror fans. Over het spel zelf maak ik me geen zorgen, daar is vrijwel iedereen dik tevreden over. Maak me wel een beetje zorgen over de technische kant van het spel.

    @Modder-Eter vind het gewoon prettig om niet meer te hoeven swappen van disc. Daarom heb ik Driveclub en The Evil Within digitaal gehaald. AC Unity ga ik waarschijnlijk ook digitaal halen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap dat disc swap probleem niet. Maar ieder z'n ding.

    Verder zouden er nu toch wel reviews moeten verschijnen
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De technische 'problemen' waar ik over gelezen heb kwamen voor op de PS3 versie.. Lijkt mij aannemelijk dat het op de PS4 minder demanding game word en gewoon soepel draait. Meen dezelfde engine als de recente Wolfenstein toch? Die speelde heerlijk.

    Anyway, veel zin in!! Res4 is nog steeds een van mijn favo games en wacht al tijden op een horror game die daar over heen gaat..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gemak dat je geen discs meer hoeft te swappen bedoel je? Ik dacht ook dat dit geen big deal zou zijn, totdat ik de Xbox One in huis had en dankzij het sharen 10+ games. Heerlijk om gewoon van game naar game te kunnen jumpen zonder dat je elke keer van je bank af moet. Ben helemaal voor digitaal nu.

    Heb deze game gisteren tijdens First Look gespeeld op de Survivor stand. Ik heb zelf niet veel gemerkt van framerate problemen, maar heb daar eerlijk gezegd dit keer ook niet echt op gelet. Grafisch absoluut geen wondertje, maar het doet zijn ding. Verre van makkelijk ook en als je die vijanden niet heel snel in de hens zet, staan ze weer op en ben je vrij gauw fucked, zeker wanneer er meerdere zijn. Volgens mij waren de laadtijden wel beter, vergeleken met die stream met Pete Hines een tijdje terug.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij FirstLook toen op die rommel televisies daar zag Uncharted 2 er zelfs slecht uit.. Vertrouw die settings voor geen meter.

    Naja echt ieder zn ding, heb mordor uit en staat al te koop. Anders zou hij space innemen op mn harde schijf en voor eeuwig nooit meer gespeeld worden.. vind ik persoonlijk zonde. maar niet het juiste topic eigenlijk
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Speelt het echt als Resident Evil 4 ?

    Iedereen online vergelijkt The Evil Within maar met Resident Evil 4.....

    Ennuh...dat is precies wat ik bedoel ja. Merk gewoon dat het voor mij een handeling te veel is om van game te switchen...zeker als je veel games speelt.

    Ik probeer altijd zoveel mogelijk trophies/achievements te halen, dus dat ik een digitale game niet kan doorverkopen is voor mij geen groot probleem (als ik een game niet k. Fysieke games verkoop ik ook nooit heel snel.

    Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb sommige games uiteraard ook digitaal, maar daar heb ik toch wel een beetje spijt van. Zo heb ik Super Mario 3D World digitaal, maar wil ik achteraf eigenlijk toch wel de fysieke game voor de verzameling. Ik hou blijkbaar gewoon van verzamelen. :+
     

Deel Deze Pagina