1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 heeft al heel lang een E73 error en die heb ik al twee keer proberen te maken. Nu heb ik gister meteen vriend een andere DVD Drive in mijn xbox 360 gedaan, nog steeds de E73 error. Daarna deed ik mijn eigen DVD Drive weer in de Xbox. En hij deed het weer gewoon! Dus ik zet hem in elkaar, zet hem aan en nu geeft die wel weer de E73 error. Waar kan dit aan liggen? Kan ik het oplossen door middel van een nieuwe DVD Drive te kopen?
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn Xbox 360 heeft een RROD. Maar ik heb meer dan 100 digitale games. Die wil ik graag spelen op de Xbox 360 van mijn broertje. Kan dat als ik inlog op mijn account of moet ik licenties overzetten? Zo ja, hoe doe ik dat?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan met je eigen account inloggen op de 360 van je broertje, zolang je online bent kan je alles downloaden en spelen.
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoelang blijft je geld actief en waar kan je dat zien?
    Ik heb nog punten van vroeger... maar weet totaal niet hoelang al.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Login op https://commerce.microsoft.com/, klik op Payment Options en klik op Microsoft Account.

    En dan staat er zoiets als dit:
    Note to self: binnen 2,5 maand 38 euro uitgeven in de MS Store 8)
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hoe kan ik mijn account van mijn 360 verwijderen, maar wel zo dat ik ´m op de One weer kan gebruiken?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon je profiel verwijderen van je HDD.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Top! Wist niet of dat te veel was, thanks!
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je profiel is ook online opgeslagen, dus als je gaat inloggen op je One staat daar ook alles. Behalve saves en andere console gebonden content natuurlijk.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ah, zo. Ja ik twijfelde, maar het account is er van af! Dan kan ik straks zo door op de One.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Als je hem voor het eerst opstart vraagt die of je al een account hebt en kan je gewoon je email invullen etc en dan pakt die je gamertag.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn Elite, niet de slim versie, wil niet meer goed open. Hij heeft ook geen garantie meer en is al zo'n 5 jaar oud ongeveer. Ik moet er een tik op geven wil ik hem nog een beetje fatsoenlijk open krijgen. Nu is mijn vraag of ik de gegevens, savegames etc, ook allemaal over kan zetten op de slim versie zonder die cloud bende te hoeven gebruiken? Ik heb namelijk nog wel zo'n overzetkabel in huis, maar eveneens wil ik natuurlijk ook mijn profiel over kunnen zetten zonder dat het gevolgen voor mijn 360 games of mijn Xbox One gaat hebben als ik daadwerkelijk besluit een andere Xbox 360 te halen. Ik ben daar nog lang niet klaar mee namelijk. En kan ik mijn oude controllers met draad daar ook opgebruiken en zoja, zijn die er ook in een slim variant voor te krijgen? Ik zou dit graag allemaal willen weten. Bij voorbaat dank!

    Ik zou het ook fijn vinden wat + en - punten te krijgen van mensen die een Slim versie hebben. Ik ben geen zins van plan een tweedehands te halen. Een goed adres op een Nederlandse website zou daarom welkom zijn. Ik zie teveel bundels met FIFA en andere crap games. Als het echt niet anders kan wat betreft die bundels, dan is een buitenlandse website ook goed zolang ze maar nieuw leveren en niet alles in spaans, duits of frans staat ingesteld.

    @Lenny-t
    @Fardo

    Weten jullie raad met bovenstaande?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een Xbox360 S of E is niet anders dan de oude consoles in een ander jasje. Dus gewoon de transfer kabel gebruiken en online je account aan je nieuwe console koppelen (hulp op www.xbox.com/drm).
     
  14. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Die transfer kabel zou ik na gebruik wel weer terugbrengen naar de winkel waar je 'm vandaan hebt. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. :p
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zitten die tegenwoordig niet standaard bij de Xbox 360? In ieder geval heb ik nog een vrij grote, korte één.

    Ik haal in elk geval niet de 4GB versie, dan kan ik er één expansion opzetten en zit die vol. Ga voor de 250 of 500 GB versie. Is daarbij nog iets waar ik op moet letten?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Let op de aanbiedingen, bijna Black Friday enzo :9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt.

    Het overzetten van je gamertag, dat gaat ook gewoon mee met die transferkabel? En als het via een website moet, is het dan gewoon Xbox.com??? Geen idee waar ik dan moet zoeken, want ik kom er bijna nooit.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gamertag overzetten? Dat is een kwestie van opnieuw downloaden. Appeltje eitje.
    Mail adres invullen, wachtwoord en hoppa.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dan gewoon de oude 360 formatteren zodat ze geen shit kunnen uithalen met je gegevens? PayPal en zo, automatisch bij mij, dus wil zeker weten of dat helemaal weg is als ik formatteer en de 360 probeer door te verkopen of bij het vuil gooi. :+
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Yellow 13 Helemaal juist.
    Profiel verwijderd = profiel verwijderd. Tenzij ze je wachtwoord hebben, zit je veilig.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina