1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Duidelijk man!

    Klopt, heb hier ook vaak last van. Bijv. wanneer er ongemerkt een Caragor tevoorschijn komt, terwijl je nog wat verder weg van de captain bezig bent met de andere uruks. Opeens is ie weg en missie gefaald, of moet je de side missie overnieuw doen. Gelukkig start je in de Story missies meestal weer daar waar je gebleven was.

    Begin ook wel genoeg te krijgen van dat voorstellen steeds van die enemies. Zit je in een gevecht komen er opeens 4 van die mannekes met Powerlvl 1 zich allemaal voorstellen.
     
  2. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    ik bedoelde ik moet en captain vinden, hij wijst me naar een locatie die dan groen wordt zegt ook nog dat hij er is. Maar ik kan hem nergens vinden
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    LB indrukken (wraith sight) en dan rondkijken totdat je een rood poppetje ziet. Met L3 kun je dan zien welke captain het is. Zie je geen rood poppetje, naar een andere plek gaan in dat groene gebied en weer kijken met LB. Je kunt niet in 1 keer zon heel gebied overzien ...
     
  4. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    dat begrijp ik maar als ik meer als en half uur in het gebied zit en gewoon niks kan vinden
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik heb 1 keer gehad dat ik een captain moest killen en dat deeden die beesten voor mij.
    In de tussentijd pakte ik ook een toren.
    Zag vervolgen de video dat captain dood was en toen ik ingame kwam bleef die maar vragen om hem op te zoeken en te killen.
    Mischien heb je ook last van zoiets?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bijna alles gedaan. Nog 4 main missions, 2 survivalist challenges en 1 hunting challenge. Combat blijft echt zo wreed, helemaal als je al die skills hebt :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alle artifacts en die andere zooi ook? Ik ben bezig met alle outlast nog
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jups, die ook. Die heb eigenlijk de hele game verzameld tijdens de missies, als ik er in de buurt was en ze op de map zag staan. Kostte dus geen enkele moeite...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld. 100%. Goede game. Wat herhaling en te makkelijk later. Maar wel leuk. Season pass skip ik
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarvoor is Pinning Shot handig :) Dat icm die drie speciale krachten rechtsonder in het scherm, zorgt dat de vijanden die over zijn, vrij snel dood zijn en de Captain nog te vangen is.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je komt soms gewoon helemaal niet toe aan pinning shot. En het blijft toch debiel dat hij vlak voor je in thin air verdwijnt. Poef! Weg!

    @UpInSmoke0611 Ook alle trophies ?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik doe niet aan trophies haha. Kijk wat ik wil doen en bij deze was het wel 100%
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik merk wel dat ik nu wel wat beter word, misschien niet qua combo's etc, maar wel in het ontvluchten. Alleen die fucking side quests zijn echt fokking moeilijk. 50 Uruks in een arena doden, en dan loopt er nog niet eens een teller bij mij ook. Iemand een paar handige tips? Op moment hoop en kan ik alleen nog maar sterker worden door te exploren, dan pik ik daar mijn puntjes wel mee, en random executies. Ik wil alleen ook graag de side quests doen, vandaar de vraag.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Op een gegeven moment krijg je een skill voor een aoe attack. Daarmee moet het wel lekker
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik kan maar niet in de game komen.. Heb het gevoel alsof er een delay in de gameplay zit ofzo. Het voelt allemaal zo stroperig aan.. Ook vind ik de speelwereld niet echt denderend.. Niet echt sprekend of memorabel. En zoals eerder benoemd is het voorstellen van de vijanden enorm irritant. De knullige voideacting tijdens het voorstellen maakt het voor mij ook niet echt makkelijker.. Hoop dat ze hiervoor een patch brengen om dat uit te schakelen. Jammer dat de game geen constante 60fps kan leveren, had er graag resolutie voor ingeruild.. Want het stroperige stoort mij het meest.

    Verder veel potentie.. 'Geleende' elementen zijn goed uitgewerkt.. Denk dat een soort game stijl ala Darksiders deze game niet zou misstaan.
    Voor een open wereld game vind ik het net niet interessant genoeg.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Rienbu Ik heb helemaal geen last van stroperigheid? Game draait lekker vind ik...

    Ik ook. Wil wel zoveel mogelijk doen in een game, dus die 100% doe ik ook :)

    Ik ben ook niet zo goed in die massa combat, bovendien vind ik stealth veel leuker. Belangrijker is echter slim zijn. Goed kijken naar de weaknesses en fears van captains bijvoorbeeld. Voor die massa gevechten zijn een paar skills echter super handig: Die dat je combat multiplier al bij 5 strikes rood wordt zo dat je specials kunt doen, de skill dat je dan TWEE executions kunt doen en de skill dat je een keer geraakt kunt worden zonder dat de streak weer op 1 begint. Met die drie skills worden de gevechten een stuk makkelijker.
    Wat ook belangrijk is, is dat je niet te snel op de knoppen ramt. Dat deed ik ook in het begin. Het gaat best langzaam in deze game en je hebt dus veel tijd voordat de combat multiplier reset.
    Als je dan ook nog de skill critical striks hebt, dan verspring bij het juist timen de meter steeds met twee ipv 1.

    Ik heb echt nul moeilijkheden gehad met de side missions, allemaal erg goed te doen imho ... Gebruik alles wat je hebt. Vergeet de boog niet. Schiet op ontploffende vaten, vuurtjes, etc ...
    Als het ff teveel wordt high ground opzoeken en regeneraten. Runes dat je zoveel health krijgt van bepaalde acties helpen hierbij ook. Ik zelf heb altijd een rune equipped die 22% health geeft bij een stealth kill...
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Misschien is stroperig niet helemaal de juiste woordkeuze. Mss teveel motionblur oid. Weet niet.. Vind de snelheid waarmee de car en camera bewegen niet echt accuraat met de bewegingen van de thumbsticks. Kan goed aan mij liggen maar het stoort mij helaas te veel
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tips hoe om te gaan met het nemesis system

     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik moet nog 1 Warchief van de eerste 4 doodmaken maar ik krijg het voorlopig niet voor elkaar.
    Er komen altijd 2-3 Captains bij en het is ook nog eens in een stronghold dus ook een hele rits normale Uruk.
     

Deel Deze Pagina