1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn spelers hebben vaak last van spierblessures, is dat gewoon pech of heeft dit een oorzaak?
     
  2. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    ja daar heeft iedereen wel last van. Je kan het wel proberen te verminderen door alleen te spelen met spelers met voldoende fitness. Ik stel ze alleen op als de fitness 85 + is. Daarom is het handig om een 2de goedkoop team ernaast te hebben.
     
  3. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor de conditie om af te wisselen.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat dacht ik dus ook toen ik hem in futhead maakte! Nu alleen nog de coins! Heb Bale al en Reus en nadat ik Benzema heb koop ik tijdelijke vervangers die zelfde chem hebben . Isco komt temp ipv modric. Varane ipv Ramos. Ter Stegen ipv Neuer en Boatang schaf ik nog aan via me oude Origin coin boost account. Alleen temp vervanger voor alaba is zoeken. Was er geen Duitse LB IF? Of is schmelzer wat als temp?
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sick, zoveel coins dat je Bale en Reus kan betalen :eek:. Aogo is een prima Duitse IF LB. Sterk, redelijk snel en fijne H/H WR. Marcel Jansen vind ik ook prima, heeft wat meer body dan Schmelzer.
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nu dit team:

    http://www.futhead.com/15/squads/4237941/

    Ik twijfel eraan om weer Lewandowski te verkopen zodat ik wat spelers kan vervangen (Aogo, Howedes, Rode).

    Iemand tips? Lewa houden of verkopen voor rond de 170k? En dat dan gebruiken om bovenstaande spelers te vervangen. Zat bijvoorbeeld te denken aan Götze als schaduwspits, iemand ervaring daarmee?

    Kan bijvoorbeeld 'üpgraden" naar http://www.futhead.com/15/squads/4238760/
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Woooop mijn voorhoede nu

    Schürrle - Sturridge - Sterling

    Is het een goed idee om buitenspelers de Engine chemistry style te geven? (+2 pace +2 drib +2 pass)
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kan ook adrian ramos in de spits zetten (en dan kroos en gundogan omdraaien) dan hou je iets meer snelheid centraal aangezien je ook een heel traag middenvelt hebt

    o nee dat werkt niet, dan moet je kroos vervangen
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Zo bronzen 750 packjes openen kan wel uit :p Ik had voor 13k aan pakjes geopend
    Heb daar van nu nog 40 consumables op de markt staan en 50 spelers in de club en ik heb die 13k er al uit :9
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geluk met spelers of..?
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Premium Gouden Jumbo pakketten vanaf 7 uur verkrijgbaar in FUT tot 11 uur vanavond. Grijp je kans! :thumbs::)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nee dat niet of dat moet nog blijken. Daar heb ik nog maar een paar van gelist en uiteindelijk een quicksell gedaan op de meesten.
    Vooral healing en fitness kaartjes gaan als de brandweer. En rare bronzen contract en training kaartjes raak je langzamerhand ook wel kwijt.

    + de fun van het openen van pakjes maakt het wel leuk.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zou ik niet doen persoonlijk, Modric heeft veeeeel betere Physical stats dan Rakitic en dat is best wel handig voor een speler die toch wel vrij vaak voor het doel van de tegenstander komt. Bovendien heb ik liever H/M workrates (Modric) op CAM en M/M workrates (Rakitic) op CM. Maargoed ik snap wel dat je het zegt omdat Modric natuurlijk betere defending heeft, maar geloof me een CAM met goeie defending kan soms ongelofelijk handig zijn, had ik toen ook met Rooney, pakt soms de bal af op de meest nasty plekken op je tegenstanders helft en dan kan je meestal met 1 steekpass je Spits 1 op 1 met de keeper zetten.

    Ik zeg;

    Engine op Sterling.
    Sniper op Schurrle.

    Why? Sterling is een rechtspoot op rechts en zal dus vaker in positie zijn voor een voorzet. Schurrle daarintegen is een rechtspoot op links en hij zal dus vaker in positie komen voor een schot op doel.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Daar is over nagedacht :) Goede tip. Thanks!
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  15. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vreugde dabs fekocht maar waar kan ik die instellen? Er staat Aanpassingen maar waar is dat?
     
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Is Messi recentelijk weggeven bij aanschaf van een pakje boter? Net vier matches gespeeld, kom ik gewoon vier keer achter elkaar Messi tegen. En nee, het was niet vier keer dezelfde speler ;)
     
  17. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus die jumbo pakketten kopen doet de store het weer is niet op de ps4 ben ik de enige of hebben meer mensen het?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Psn heeft weer eens onderhoud vanavond :mad:
     
  19. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ok en ook bekend tot hoe laat?
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er nieuw nederlands commentaar op fifa 15 op de next gen?
    Ik hoor hier op het begin namelijk het commentaar van een andere bekende (kan 'm niet plaatsen..)
     

Deel Deze Pagina