1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha grapjas...
    Misschien ben ik erbij vanavond, ligt eraan of ik nog weg gaat
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zal m'n plekjes met hand en tand en een Lambo en nog een beetje van Maggi verdedigen.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb nog geen afmelders gezien dacht ik. Maar heb ook al een tijdje niets vernomen van Etro dus misschien dat lawaai weet of hij er vanavond bij is.
     
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij is Iced er ook niet bij.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    niet te vergeten ook autologos die oplichten bij het remmen en toerentelles die rood opgloeien boven 4000rpm;)

    wat voor tijden worden er zoal gereden? Heb t gevoel dat het weleens best dicht bij elkaar kan,liggen hier. Het zijn relatief wei,ig bochten namelijk,en vergeleken met sommige andere banen vind ik hem ook relatief eenvoudg (dus lastig om veel sbeller te zijn dan anderen).
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    ~2:14 gisteren 3-4 rondjes gereden.

    Edit/ ik denk wel dat 2:13 laag haalbaar is voor mij misschien 2:12 ook wel.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Vorige week een 13:050 gereden. Maar daar kom ik niet meer bij in de buurt. Als ik met een 13:1xx kan kwalificeren ben ik dik tevreden.
     
  8. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Etro is erbij, blijf het herhalen liever 14 rijders en lagloos, ook al durft de leiding dit niet te beslissen.
    Tijden zijn rond de 2:10.7... soms sneller, soms iets langzamer.
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Yep 14 is beter als 16 vwb lag.
     
  10. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    prima, ben ik de derde en wacht ik rustig af tot jullie er samen af rollebollen :)
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom bij lange na niet in de buurt van Lawaai's tijd in de Viper. Hoe hard en goed ik ook uit de laatste bocht kom, direct na start/finish peert de Viper 'm bij hotlappen. Heb zelf wel een tijd van 2:12.2xx staan, 2:11 is haalbaar in het ideale rondje zeg maar, dus dat wordt m toch niet ;-) 2:12.5xx ben ik zeker tevreden mee.
     
  12. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Dit is inderdaad een viper baan..
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Reed vanochtend 10.216 dirty door 1 rewind. Rijd redelijk constant rond de 10.6 maar als er ook maar iets fout gaat rij je echt niet harder dan 11.0
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    dan zitten we behoorlijk in de buurt Cold! Puur qua(beste) rondetijd lig ik nog een heel klein beetje op je voor, maar de ruf,is kwetsbaar hier op de lange rechte stukken dus t ziet er goed uit voor he :) ik ga m'n aangepaste kleuren nodig hebben!
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben er idd niet bij vanavond. Ik heb dit weekend de belofte gedaan om vandaag een destiny raid ten doen. Na de tijd dacht ik ineens, oh jah , dinsdag Forza 5.

    Daarbij is deze baan niet echt mijn favoriet, en wil ik graag de raid doen. Vandaar mijn keuze.
     
  16. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Jammer Iced, maar wel veul plezier in de Raid (erg gaaf om te doen, wij hebben afgelopen zaterdag voor 't eerst tijd gemaakt om 't af te maken, erg kickuh als je 't haalt )

    ps, je haalt hier trouwens wel de druk van surreal af hé !! nu 2 puntjes verschil..... :p
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zou hetzelfde doen Iced ;)
    Helaas ben ik geboot.

    De druk van mij bedoel je, Iced staat net achter me in het algemeen klassement.
    Dit gaat 'm punten kosten :p
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nog niet verder gekomen dan een 2:14.1 en 2:14.5 maar rijdt ook wel in de 2:16, en dan ook nog met de Ruf zal ik niet al te veel punten halen denk ik, maar we gaan er gewoon voor, zoals altijd ;)
     
  19. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Hehe in overall klassement idd ron :) ouwe AM topper!!
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ouwe!? :mad: we schelen gvd misschien maar een paar jaar. :D

    Edit/
    Over klassement gesproken. Hoe gaat het verder met de divisies? Werken we met promoveren/degraderen? Laten we voorlopig alles zo als het is?
     

Deel Deze Pagina