Ik zou zeggen doe eens een speedtest, XBL trekt altijd de volle 9/10 MB bij mij weg. Het kan natuurlijk ook zijn dat er wat anders aan de hand is vandaag.
Ligt aan de servers van hen denk ik. Forza 5 en horizon 2 (ook de demo) downloadde ook bij mij zeer traag. Geen idee wat het is daar. Elke andere game had ik in no time binnen.
Is niet traag hoor, demo is 10gb dus 80% van 10gb in 3 kwartier is dus 3mb per seconde, best prima voor op een console.
Dat het een console is staat los van de downloadsnelheid. Het klopt anders wel dat het traag is. Het duurde bij mij ook veel langer ten opzichte van andere games.
TLOU remastered is meen ik 44 GB en die had ik binnen een kwartier binnen ofzo. Vind ik drastisch verschillen met de 10 GB die er ruim 50 minuten. over deed. Daarom heb ik meer het idee dat het aan mijn console ligt want xbl is altijd lekker snel geweest in mijn ervaring. Zal eens een connectietest doen als ik thuis ben. Zo.. Nu back ontopic Heerlijke demo
Zoek maar eens rond op het internet. Er staan tientallen klachten wbt de download snelheden van de forza games Het ligt niet aan jouw console, bij mij was deze ook tergend traag (Forza 5 duurde totaal iets van 2 dagen :/). FIFA 15 daarentegen had ik binnen een uur binnen.
Sorry,... zal het niet meer doen, maar hij begon. Heb de P1 al wel een keer gereden, maar hoe, waar,... weet ik niet meer. Zal hem eens aanschaffen. Die Caterham was idd een glij-monster, was één van de weinige Buckets die ik niet meteen de eerste keer haalde. Ben benieuwd of de Donkervoort ook z'n 'fijn' apparaat is.
De Donkervoort valt met een goede tune wel mee bij mij. Ik maak sowieso wel alle auto's eerst AWD en dat helpt behoorlijk met handeling.
Zo na dik 2000 km gereden te hebben toch maar is online gegaan maar wat een vette game zeg! Ik ga me er nog wel mee vermaken
Echt een leuke race game, echter een groot minpunt voor mij zijn de dunne boompjes die van beton zijn Of ik moet beter leren rijden.
Als je een foto hebt gemaakt moet je op share drukken. Dan word de foto gestuurd naar forzamotorsport.net.