1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, als ze het nu nog niet snappen... misschien maar goed ook die beta ja. Niet alleen voor feedback, maar weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben die beta opzettelijk een jaar van te voren gedaan ;) nu krijgen ze feedback waar ze wat aan hebben, bij Destiny kon je nog zoveel feedback geven maar daar zouden ze uiteindelijk toch niks mee doen omdat het te kort dag geweest zou zijn.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg teleurstellend dat ze de pc versie van halo1 gebruiken, wat een totaal andere game is qua multiplayer dan de xbox versie zoals de meeste van ons gewend zijn
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hoe dat dan ?

    Ieder Halo deel individueel een ranking systeem zag ik :)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je nou playlist doen met maps uit alle halos.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Los van elkaar wat ik begrepen heb, dat elke game zijn eigen heeft. 100 MP maps en dat verdelen over vier games lijkt me nogal een chaos en lastig programmeren. Halo 1 maps zijn weer anders dan die van 2, 3 en 4. Halo 4 is ook op een andere engine gedaan, maar helaas kan ik je geen bron geven. Het zou echter wel rete gaaf zijn, Halo 4 stijl een Halo 2 of 3 MP map spelen. :9
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja daarom dacht ik al. Want euh. Leuk dat Halo 1 filmpje maar Jezus wat outdated haha.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaan lange avonden/nachten worden! :cool:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Echt wel, de shooter box van het jaar. Hoop echt dat deze box Call of Duty keihard in de bruine anjer pakt qua verkopen.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wanneer begint die Halo 5 beta?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    The Halo 5: Guardians beta will kick off Dec. 29 and run for three weeks, developer 343 Industries announced today during Microsoft's Gamescom 2014 press briefing.

    Four-on-four arena combat is the focus of the beta, with all players starting with the same loadout. Seven maps, three modes and 11 weapons, along with a few armor sets for customization, will be available to try. By playing the beta, people will be able to unlock content that will carry over into the full game. According to 343, the beta will run at 60 frames per second and will use dedicated servers. Players will be able to provide beta feedback through the Halo Channel, an interactive network that will be available Nov. 11 on Xbox One and Windows 8.1 devices."
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan al :eek:

    Shit, wil geen H5 missen :p
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, nice! :) Ik dacht ergens volgend jaar! :+
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Voorlopig kijk ik meer uit naar de MCC dan naar Halo 5. Het was toch altijd een beetje bedoelt als een triologie als ik me niet vergis? En ik vond Halo 4 toch al van een hele andere orde als de eerdere delen (incl. Reach en ODST). Deel 4 is een goede game, maar het verhaal, de sfeer en vijanden waren toch net even anders.

    Halo 5 is wel gewoon een must-buy, maar nu kijk ik vooral uit naar Halo 1 en 2 omdat ik die nooit serieus gespeeld heb. Wat een luxe :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ga met Halo direct in mijn favoriete rol van zelfmoordterrorist in de MP. Weggeschoten worden, om vervolgens te belanden in een klein veld van ontploffende granaten. Kan nu al nauwelijks meer droog houden van het lachen om mijn eigen deaths. En Halo is ook de enige serie waar ik deaths goed kan verdragen. Bij COD word je elke nano seconde gedood, zeker ik. 8):+
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet in mijn team Yellow
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo 3

    [​IMG]
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    I need a weapon, I guess...
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik het zo allemaal even bekijk dan zal Halo 3 toch het minste zijn, Halo 2 heeft een dikke update gekregen en Halo 4 ziet er nog steeds prachtig uit.
     

Deel Deze Pagina