1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Oh nee he....gaan we dat krijgen vanavond:eek:
     
  2. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Sjesoes!! Kudt M$
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah het kan geloof ik wel, 1 voor 1, met een omweg. Ik kan gewoon de friends app openen.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nu zie ik ze wel online
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb zojuist een invite binnengekregen flavour, kom eraan :)
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kom er ook aan....ben onderweg
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom eraan kids
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Joinen kan gewoon zie ik.
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Sorry hoor maar ik word achter gewoon helemaal kort gereden.. Lekker weer.
    Auto was niet meer op de baan te houden gvd.
     
  10. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ook door invaller mahjong, met alle respect maar gast, doe Heat 2 maar lekker achteraan hangen. Want dit slaat nergens op wat je flikte!!
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Race 2 van de eerste tot de laatste bocht geen toffe connectie gehad...
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Kwalificatie: Kut! Ik draaide om, reed te hard richting de bocht, maakte hem dirty, begon uit stilstand in de laatste bocht, en reed een 2:13.6xx!! Dat was een halve seconde sneller dan mn beste oefentijd en die oefentijd was al een uitzondering op rondjes van 1 a 2 seconden langzamer. Uiteindelijk nog een lage 2:14 kunnen rijden, maar die 2:13.6 had dus nog sneller gekund met een rollende start en als ik hem naar niet dirty had gemaakt, zonde, maar wel mooi dat de rondetijden beter worden.

    Heat 1: In het begin veel last van foutjes van de Lambo's voor me die zo kolossaal zijn dat ze moeilijk te ontwijken zijn ;) Daardoor flinke schade in de eerste bocht al, een langzame ronde, pitten en achteraan het veld begonnen. Uiteindelijk nog op kunnen klimmen tot een 11e plaats, het gat daarvoor was te groot. Wel erg lekker gereden, heel weinig foutjes, veel perfect turns, heerlijk door de bochten, ging goed!

    Heat 2: Begon lekker, snel opgeschoven naar plek 2, helaas ging het bij start/finish fout, een ongeluk voor me, auto's dwars op de baan, kon ze niet meer ontwijken dus schade en wilde de pit in, maar daar kwam Cold, schijnbaar buiten zijn schuld om, vanaf de baan vlak voor de ingang van de pit over het gras nog de pitlaan op en blokkeerde deze door dwars te staan. Daardoor raakte ik op de kop en verloor ik nog meer tijd. Uiteindelijk nog opgeschoven naar plek 12 maar geen voldaan gevoel in deze heat.
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat een kut avond, heat 1 bocht 1 volle schade, heat 2 vooraan gestart, na een tikje van Tender (race incidentje) paar plekken kwijt, daarna viel de controller uit en was het over.
    Kut kut kut kut!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Van beide heats heb ik zojuist de replay geshared...
     
  15. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Leuke en hektische race, voornamelijk heat 2 was byzonder..
    Kwali, beste ooit op plek 3.
    Heat 1, goede start, kon aan de binnenkant van Tender komen, maar die gooide de boel dicht, maar toch als 4e door de eerste bochten, daarna probeerden mensen mij nog voorbij te komen, Divimus lukte dat en die maakte foutje na 2 rondjes waardoor ik 4e lag en zo verder kon rijden.. Divimus bleef achter mij hangen en dankzij 1 foutje aan mijn kant was het nog even spannend. 4e geworden.

    Heat 2, er gebeurde van alles en kon goed uit de misere blijven, zeker bij die grote crash op het rechte stuk, dus stond redelijk snel ergens vooraan met Tender in mijn nek, paar mooie bochtjes waar we zowat naast elkaar door die bochten gingen, maar 1 foutje bij die doordraaier, maar kon in zijn spoor blijven totdat er iets mis ging met Ron... Tender wilde hem weer voor laten en ik zag dat niet en hoppa botsing, gelukkig vlakbij de pits dus we konden allen pitten. Daarna stond ik opeens 2e achter Denvan en ik was sneller dus dat was spannend, slowmolag maakte bijna een einde aan ons beide, maar het ging 2x nog maar net goed, iets later daarna was ik sneller, maar zat ik aan de verkeerde kant en verremde mij (ook was er even lag en schrok ik) daarna dacht ik vrij de baan op de komen, maar Nova en Cold kwamen eraan en ik snel naar links, maar ik raakte (of hij mij) Cold nog even en weer het gras mogen maairen en dat resulteerde in plek 11 opeens... (sorry voor het gevloek, zag voor het eerst een overwinning voor me :D ) daarna nog 2 lambo's die de liefde bedreven en ik niet meer kon ontwijken, moest pitten en daarna nog naar de kont van Alpha gereden, maar was net te laat... 13e, teleustellend qua resultaat, wel mooie acties gehad...

    Op naar de volgende uitdaging.
     
  16. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Knap kak Ron !

    Kwalli , kak en vergeten
    Heat 1, potje mahjong gespeeld en verloren.
    Heat 2 alpha drukte me van de baan van spot 3, helemaal naar achteren gevallen, jammer, waarschijnlijk hoorde hij me niet toen ik links riep. daarna nog ietwat kunnen mazzelen van andere crashes. 1 lap tekort voor defecte flavour te pakken

    Snap dat er gaatjes gevuld kunnen worden, maar doe wel normaal, wat mij betreft wil ik hem op deze manier niet meer zien. Verpest mijn race nu door lompigheid.
    Eerlijk is eerlijk. Heb m'n best gedaan om hem aan stront te rijden omdat ik al schade had. Dat lukte maar half, was niet netjes van me, maar was dan ook best boos! Dus doe ermee wat je wil. Mahjong, op mij heb je een kakindruk gemaakt.
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Race 2. Na de echte start, 2e bocht werd ik dr uitgetikt.. ik weet niet door wie.
    Graag uitzoeken wie, en of t nou pech was of lompigheid

    Daarna heel veel lag stukken.

    Ik eis communicatie stilte tenzij echt communicatie nodig. Dus demon ik zit links. Demon de pit in.

    Een oeps, sorry of oeeei oeeei kan ik nog mee leven.. maar de rest... koekje dr bij?

    Ik zou de volgende race als dr uitvallers zijn het zo laten.. hebben we meteen een mooie test of de lag dan minder is. Ik kreeg vanavond wel heeel vaak weak connection, hiervoor nog nooit gezien.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eigenlijk is wat er vandaag in de start van race 1 gebeurde al sinds vóór deze cup al mijn bezwaar voor deze manier van starten.
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...nder&vid=9a6a3cdc-fce0-419a-aa0a-32962481f78b
    Als polesitter ben ik gewoon sitting duck... Ik mág pas gasgeven bij de lijn... de auto's achter me mogen daarvoor al gassen. Had ik niet zo verdedigd dan had ik na bocht 1 4e gelegen... Eigenlijk start ik liever 2e dan 1e!
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Huh? Iedereen mag toch pas vanaf de lijn op t gas? Zo heb ik het tot nu gedaan en volgens mij de meesten voor en achter mij ook altijd.


    Eerste heat wat het prima rustig op de chat. Complimenten aan de kletskousen. Jammer dat het de tweede heat minder goed lukte...
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De polerijder mag vanaf de lijn op het gas. De rest mag vanaf de lijn inhalen (maar dus al eerder op het gas). Daardoor kunnen die in principe met meer snelheid over de lijn als de polesitter (tenzij ik als polesitter al vóór de lijn gasgeef, maar dat mag dus niet)...

    Vandaag was ik de snelste... maar niet de meest constante :)
     

Deel Deze Pagina