1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb de aanrijding van Ron al gefilmd. Nog ff uploaden. Komt eraan Ron.
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik had hetzelfde in de eerste start, omdat ik netjes wachtte, waren Divimus en freaky al naast me binnen 100 meter... normaal start ik niet zo ver vooraan, maar het is geen juiste manier als je het mij vraagt... beter is om het na bocht x gewoon gas te geven... Dan krijg je dit niet.
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    http://gameclipscontent-d3001.xboxl..._=1413321984_1d9217647d67abf56d815dfb94e5b625

    http://xboxclips.com/video.php?uid=...stic&vid=996855e2-a4c5-4aa8-9070-6417cc032196

    Hoop,dat dit werkt via tapatalk?

    Ennieweej..... Het zijn 2 tikken die je krijgt die denk ik haast onvermijdbaar waren. Wij sturen allebei in en raken elkaar, ik kon niet meer anticiperen om de touche te omtwijken (reactievermogen)en beland naast de baan. Alpha kan je denk ik niet meer ontwiijken om dezelfde reden... Maar dat is slechts my pov
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou de replay maar eens terugkijken Ron ;) Dan zie je dat jij zelf in die bocht aan de binnenkant t gras op rijdt. Dan stuur je tegen en ga je in de bocht naar rechts een heel stuk naar links. Daardoor klapt de insturende Surrealistic aan de zijkant tegen jou aan. Door het snelheidsverlies en twee brede Lambo's die naast elkaar zitten kan ik jou niet meer ontwijken en tik ik je aan, terwijl ik juist extra geremd had vanwege het harmonica-effect. Ik vind eigenlijk dat ik daar dus meer last van jou/jullie heb dan andersom. Ik reed verder een bijna foutloze race, maar ik moest hierdoor een volledige ronde met fikse schade rijden om bij de pit te komen. Vervolgens raak je zelf opnieuw de controle kwijt in bocht 3 of 4 en beland je buiten de baan en quit je de race.
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Net filmpje ook bekeken, kom indd met een wiel in het gras, maar kom daardoor niet extreem wijd.
    Surreal komt iets naar binnen, ik iets naar buiten en dan is het raak.
    Bocht 3-4 raakte ik indd ook de controller kwijt, dit was door het gigantische verlies aan grip.
     
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Baal er wel van, teammates..... En het is achteraf makkelijk praten, (want áls mn vader geen piemeltje had gehad....) maar mij staat niet bij dat je riep. En de schade komt denk ik eerder van de klap vanachter gelet op de aandrijving. Erg zuur. Om nog even terug te vallen op eerder, erg fuck!
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de replay teruggekeken en ik gaf je idd niet genoeg ruimte in die bocht, maar ik zat gewoon op de racelijn en wist ook niet dat je daar zat. Je riep pas heel laat links en toen gaf ik ook ruimte maar zaten we al zijdelings tegen elkaar. Ik rijdt niet met achteruitkijkspiegel en hamer er altijd op om op tijd aan te geven als je inhaalt, maar mijn excuus voor het, naar mijn mening, race-incident.
     
    Aragnite vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tijd voor een vrolijke noot!!
    Belofte maakt schuld...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Good enough @Divimus ?
     
    f1freaky, VanDen en Divimus vinden dit leuk.
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Alllemamaggies!
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zelfs de hartjes staan erop :)
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik wil nog wel een opmerking maken over de situatie tussen Nova en Majong. Ik heb nog niets teruggezien maar weet nog wel uit mijn 1e race ooit bij XBWracing dat ik ook bijna door drie man reed en wat opmerkingen naar mij geslingerd kreeg. Dus dat kan een keertje gebeuren, hopelijk verpest het jullie plezier niet.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat deze afschrikwekkender is dan die zwarte ;)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik vind hem hartstikke mooi geworden Tender :D!
     
  16. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga er even vanuit dat je Aragnite bedoelt;)

    Enfin. De hectische race is over... leek Destruction Derby wel..

    Mooiste moment van heat 1.

    http://xboxclips.com/video.php?uid=...3 NL&vid=c5e63412-f3e4-406c-89f8-53fca3584d73
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kon ik ook mooi van profiteren ja, kwam nog van een plekje erder terug en kom er aan de andere kant langs. :p

    Morgen maar eens concreet gaan nadenken over een oplossing voor de lag.
     
  18. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb even terug gekeken.
    Ik zag dat je eerst een keer door Surealistic werd geraakt waardoor je op het gras vloog. Wel vlak bij mij.
    Daarna ongeveer een ronde verder raakte ik je bij het uitremmen van de eerste bocht niet hard ,maar well vervelend voor je.
    Wat mij betreft was dit geen bewuste actie.

    Nog even later kwam ik je weer tegen, nu slingerde je van de ene kant in het gras naar de andere,
    Toen ik erlangs reed kwam je net weer uit het gras zetten en raakte je mij. ( no hard feelings )
    We waren daarna alle twee aan een pit beurt toe.

    Je "zin Want dit slaat nergens op wat je flikte!! vind ik dus wat zwaar aangezet.
    Als je het daar niet mee eens ben wil ik graag dat een derde ernaar kijkt.

    Ik zie aan reacties dat ik hier niet welkom ben je zult me daarom ook niet meer zien.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Overal waar ik een xbox nl facebook pagina vind post ik dit:
    Fijn hoor, neemt mijn zwager vorig jaar (die in de USA) woont een Xbox one mee als kado tijdens zijn vakantie. Omdat hij medelijden had omdat in Nederland het nog maanden wachten was. Nu is de Xbox one defect, Ik had de xbox one netjes geregistreerd. Op de xboxservice NL website staat in De Nederlandse taal dat ik garantie heb tot 2016. En dat reparaties kosteloos zijn, zonder dat er voorwaarden zijn gesteld. Dat is dus een geaccepteerde afspraak. Vul ik echter een reparatie opdracht in, dan volgt de mededeling dat ik 100 euro moet betalen omdat ik een Usa console serienummer heb. 100 euro om administratief de console van lokatie te wisselen. Ik vermoed dat een Microsoft medewerker alleen maar in mjn account USA in Nederland hoeft te veranderen op zijn monitor en dan te enteren. Kassa! IK dacht dat WOEKERPOLISSEN niet meer bestonden. Een passende oplossing was sorry dat de release in Nederland zo vertraagd was, wij nemen natuurlijk de garantie afhandeling normaal in behandeling.
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Kwali: In mijn snelle ronde een grote lagstoot en verloor daar mijn goede tijd.
    Daarna het gevoel dat het spel op 90% ging en niks lukte.

    Heat 1: Voelde me opeens erg vermoeid, zwarte vlekjes en kon niet goed zien. Matige race.
    Pim ging erg lekker en daar was ik wel blij mee.

    Heat 2: Hier en daar kunnen profiteren tot ik achter 2 Grasser Lambo's kwam te liggen.
    Met Tender in mijn spiegels gaan pitten in ronde 4 en tot mijn eigen verbazing kwam Tender die iets later ging pitten achter mij eruit en ik lag opeens 1ste met 6 snellere mannen achter me.
    Voelde me niet snel genoeg om ze achter me te houden. Rare lagstoten uit het niets die me meer zenuwachtig maakten dan die 6 man.
    Lawaai maakte een foutje bij het remmen en verloor zijn complete race. Tender maakte een zeldzame fout toen ie me voorbij was. Divimus heeft het nog geprobeerd.
    MAAR IK BEN DE BESTE! ook al ging het 2 seconde langzamer dan de rest hier wel mooi mijn eerste GT3 overwinning. :thumbs:
     
    Menno88, NovaCaine, Divimus en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina