FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    De lag zorgt gewoon voor te veel onvoorspelbare momenten en zeker niet op de tweede plaats frustraties met bijkomend geklets in de lobby.

2. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Niet overdrijven Flavour! We hebben pas 1 of 2x een volle lobby gehad... en die vaste 16 daar kan je niet tegen zeggen blijf jij maar weg.. eerlijk is eerlijk. Maar er zijn er altijd wel 1 of 2 personen niet... maar doordat we dit opvullen hebben we een grotere lobby (dus meer kans op slowmolag) dan nodig. Dat is heel lullig voor bijvoorbeeld Freaky, maar ik kies dan voor de groep in plaats van 1 persoon en dat heb ik nu al 5x geroepen, laatste x I promise :p
    Het splitsen moet je niet aan beginnen op dit moment, dan verpest je de teams en de lol, wel jammer dat dit soort discussies moeten plaats vinden omdat FM5 gewoon niet aan de verwachtingen voldoet. Heb er nog steeds wel veel plezier van overigens!!!

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    We hebben 3 keer 15 vaste coureurs (opgevuld met freaky maak daar 16) gehad en 1 keer 16 vaste coureurs. Ook met 15 en 14 man hebben we lag, iets minder maar het is er nog steeds. Dus ook zonder reserve coureurs erbij hou je in de meeste gevallen de lag.

Zoals ik zei, de enige oplossing is opsplitsen. Als er iemand op tegen was ben ik het wel dus ik zeg het niet zomaar even snel. Teamsklassement gaat gewoon nog door dus daar verandert niks. Enige verschil is dat de SEMI en AM coureurs niet meer voor de PRO's kunnen finishen.

B Tender vindt dit leuk.
  4. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt het niet aan de poorten die open moeten staan? Ben zelf nog niet online geweest met de xbox one, maar volgensmij moeten weer een aantal poorten worden opgezet:
    3074 udp tcp
    53 udp tcp
    80 tcp
    88 udp
    500 udp
    3544 udp
    4500 udp

Bron:
    Tech-recipes.com

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als het aan poorten ligt dan zou online nooit werken. Hier werkt alles perfect behalve als er meer dan 12/13 man in een Forzalobby zitten

6. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat Flavour's voorstel op dit moment het enige is wat we kunnen doen. in ieder geval 1 race proberen.
    klein voortel; gezien de standen, misschien is de knip beter te maken tussen semi en am.

ben absoluut geen voorstander van opsplitsen, maar races als gisteren en vele daarvoor kosten sommige mensen gewoon punten, plekken en plezier.
    Bathurst is daarnaast het circuit om dit te proberen :)

ik wil eventueel wel hosten voor AM lobby.

Als Bathurst failed zouden we altijd een race kunnen schrappen...

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is met de 2 reserve's erbij dan

PRO: 7
    SEMI en AM: 11

of

PRO en SEMI: 11
    AM: 7

:+

Zeg maar, welke groep verdient een groter veld. :p

8. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Beide vind ik eigenlijk haha
    Pro's en Semi's gaan leuke duels opleveren samen. Maar am en semi ook haha....
    Kan niet kiezen

Toch wel: pro en semi

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Als het moet liever Semi & Pro samen dan. Maar liever niet natuurlijk :)

10. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    kwam op dezelfde aantallen uit Flav. en baal ervan dat we op dat punt zijn, ik zeg dan ook semi+pro bij elkaar en am eigen lobby.
    en dan GOED bekijken wat de resultaten zijn.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Niet specifiek, maar ik vreesde aanvankelijk dat het alleen het kleine onderlinge tikje was en je was nogal fel (begrijpelijk gelet op je verhaal), dus wilde ik het zelf ook graag zien. Ik probeer zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dus wilde ik het zelf ook graag zien. Mijn gevoel zegt dat het een race-incident is en er alleen maar verliezers waren (jij, Alpha en ik). Ik had nog de mazzel geen schade van betekenis te hebben.

averagegamer vindt dit leuk.
  12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik sluit me aan bij lawaai: geen reserve rijders. Hoe lullig ook voor freaky.
    In heat 1 heb ik gisteren geen lag gezien. In heat 2 wel, maar geen last van gehad.

Divimus vindt dit leuk.
  13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ben het net je eens.
    Mijn reactie was indd wat fel, maar dat was frustratie (die na het zien van het filmpje niet helemaal terecht was)

averagegamer vindt dit leuk.
  14. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Eens zou het nog weleens willen proberen zonder de réserverijders.

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zonder reserve kom je, zoals ik zei, vaak gewoon op 15 uit. Gister was met reserves 15 en chaos. normaal zou Loyall erbij zijn en Etro was ziek. Dan was het zonder reserves alweer 15.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik neem het even op voor Freaky en zijn status 'reserverijder'.. Volgens mij heeft Freaky met de laatste race meegerekend méér races meegedaan dan sommige 'vaste' rijders.. Dus het is een beetje de vraag of het terecht is dat hij op 'de wip' zit vind ik. :) :)

just my 2 cents

f1freaky vindt dit leuk.
  17. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Het is ook niet om freaky buiten te sluiten natuurlijk.

18. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Misschien los ik tijdelijk het probleem op.
    Mijn XBOX is nu echt stuk.
    Ik kan voorlopig niet meeracen:mad::mad::mad::mad::mad:

19. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Wat geeft tie precies aan?

20. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hij start niet meer op.
    Dit gebeurde tijdens Forza spelen, hotlappen dat de Box zich uitschakelde.
    Eerst startte hij nog wel op als ik de kinect niet had aangesloten.
    Daarvoor alleen de consolefan die op max aanging zonder dat de aan-/uitknop op de console oplichtte.
    Daarna als ik alle aangesloten apparatuur loskoppelde starte de xbox one wel op en kon ik alles aansluiten.
    Ook het stuur. Maar wil ik racen of painten dan schakelt de XBOX zicht uit. Al na 3 minuten.
    Xbox wil nu niet meer aan. Alleen als ik de stekker uit het stopkontakt haal en er weer in dan draait de consolefan op max en blaast hij hete lucht eruit.

Ik vermoed toch een warmte-probleem.

Deel Deze Pagina