FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Kan bij het splitsen van de lobby misschien ook gekeken worden naar de tijden die mensen rijden. Denk zelf namelijk dat Nova en Lawaai ook wel mee kunnen komen met de Pro's en zelfs sneller zijn. Dan zouden we 9 : 9 kunnen rijden in de lobby's als ik de post van Flavour zie.

Surreallistic, B Tender en f1freaky vinden dit leuk.
  2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Prima oplossing. Er zijn immers slechts 4 semi's officieel.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dan gaat het Semi klassement dus weg.

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb er geen probleem mee.

5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    ik ook niet. Denk dat de verschillen ook een stuk kleiner zijn dan in het begin van de competitie. En het maakt het makkelijker om geïnteresseerden nieuwelingen toe te laten dus hopelijk is dit win-win voor iedereen.

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb er geen problemen mee, op voorwaarde dat er voor de SEMI/AM lobby een vaste host/raceleiding word aangewezen.

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    En waar willen de Semi's dan heen? En wat zien jullie als oplossing voor de teams? Want per team is 1 AM toegelaten. Per week de beste AM en Beste PRO laten mee tellen?

8. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    dus er zouden dan 2 semi's naar pro gaan en 2 naar am....
    niet mee eens. heb nu een bronze plak, en vecht nog dagelijks met ron voor zilver.
    laten we aub niet teveel veranderingen doorvoeren. bij wijze van proef splitsen we nu in 2 lobby's dat is step 1, als 't dan nog steeds poep loopt rijden we de rest van het seizoen af in 15/16 lobby met lag stoten en vervelende crashes. en daarna smijten we FM5 in de kliko en stappen we over naar wat anders. :)

pim_smeets vindt dit leuk.
  9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat het makkelijkste is om te kijken naar de verzamelde punten in het semi klassement. Betekent voor Grasser 2 AM's. Is dat een probleem? Hoeft niet. Is vast een mooie factor voor te bedenken voor het teamklassement.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Met kleinere lobby's zijn we gegarandeerd slowmo lag vrij, dat hebben we inmiddels geleerd.

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Even tussendoor:

lawaai, averagegamer, VanDen en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik snap je punt, maar ik ben niet uit op een plak of wat dan ook. Wil gewoon lekker racen met gelijkgestemden. Wat dat betreft is het jammer dat we moeten splitsen.

Wellicht handig om, samen met algemeen klassement van Freaky, eens te kijken naar promotie degradatie. Daar is vast een moi gemiddelde uit te halen. Als opstapje zeg maar naar project cars.

13. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Primair is 't fun, maar de fun is ook om eens in een top 3 te komen (tenminste, dat vind ik persoonlijk erg gaaf om te halen!) waarom dan niet gewoon de 2 snelle SEMI's naar de pro lobby en de 2 andere SEMI's bij e AM's. ze blijven gewoon SEMI. is 't ook opgelost.. geen gekloot met teams, klassementen etc.

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    dat lijkt me ook een oplossing alleen qua tijden vergelijken en met plekken etc. kan dat iets lastiger zijn als Semi een categorie blijft.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dan zit je met het punt van verschillen in de lobby, zoals Flavour dat al eens verwoorde. ;-)

16. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    wedstrijdleiding zal dan toch vergelijken op totale race tijd? zie geen probleem, leiding moet toch 2 lobby's in 1 vouwen.
    het is uit 2 lobby's de totaal tijden in een tabel zetten en sorteren. voila. (wil daar zelfs bij helpen als 't moet)

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tijden vergelijken vind ik een zéér oneerlijke oplossing. De ene lobby kan chaos zijn en in de andere loopt alles smooth... Je gaat appels met peren vergelijken als je die tijden vergelijkt.

De enige manier om dat eerlijk te doen is wanneer je met ghosts rijdt, en er (dus) geen aanrijdingen kunnen plaatsvinden.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals ik al zei, er zijn teveel variabelen tussen de lobby's. Als de herstart langzamer gaat in de ene lobby zit je al met een oneerlijk verschil. De ene lobby heeft een crash de andere niet. Allemaal variabelen.

19. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    :) i give up
    @ Flav, laat maar weten als ik je ergens bij kan helpen, sorteren, tellen, etc. maar er zijn nu simpel weg teveel brainfarts.

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    Als je het opneemt met twitch stream kun je vanaf de start tot finish tot op de seconde zien hoelang het duurt dus qua herstart maakt het dan niet uit, alleen moet je dan eerst de race opnemen, de starttijd opzoeken en dan de duur van de race uitrekenen + verschillen onderling doorrekenen zoals ze dan op de eindlijst staan. Dan kun je wel netto racetijden vergelijken al zal je nog verschillen houden omdat je in verschillende lobby's rijdt.

Deel Deze Pagina