1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet overdrijven 4 tot 10 werkdagen staat er :D. Maar de vorige keer dat ik daar wat heb besteld kwam deze twee dagen na verzending al aan. We zullen zien. Deze week niet al te veel tijd. Voglende week wel een minivakantie, dus hopelijk is hij voor die tijd binnen :D.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Net chapter 6 af kunnen ronden. Gaf me een enorm Resident Evil gevoel

    Mooi ook dat de locaties zich niet vast blijven klampen aan donkere gangetjes in een gekkenhuis.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb mijn review exemplaar ook binnen nu. Ben erg benieuwd. Ben nooit een held geweest met horror games en toch heb ik altijd weer enorm interesse in het genre. Ik ga ook een streampje opzetten en die is te vinden door MosquitoSmasher te zoeken.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Review exemplaar? Ok... doe mij die ook! :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hehe.

    Anyway...

    De installatie ging goed maar hij is idioot lang bezig met die 7.5GB patch. Hij lijkt nu zelfs te steken op 4%
     
  6. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    het installeren duurde heel lang en toen kon ik m niet eens spelen! alles weer gewist en opnieuw geinstalleerd.. nu doet ie t wel maar waarom moet je in godsnaam elk spel perse op de harde schijf zetten?? vette game trouwens
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had ook een patch gisteren, maar die stond er binnen no time op? Is er vandaag weer een of is het dezelfde?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is echt bizar hier man. Hij gaat van 10% naar 22% en net stond hij op 32% en een hele tijd gebeurd er niets en dan ineens...41%.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PS4? Had je hem vandaag voor het eerst gespeeld?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Xbox One man, maar vandaag voor het eerst in de console gedaan. Nog niet gespeeld, ik kreeg gelijk een melding voor de patch toen ik de disc ging installeren, dat heb ik eerst even weggeklikt. Na de installatie de patch gaan downloaden.

    Nu is hij 52%. Dus eigenlijk valt het nog mee voor mijn 12mbits verbinding. Hij download niet per procent lijkt het...aangezien hij echt van 20 naar 30 jumpt.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    kan iemand mij vertellen hoe dat piano nummer heet wat gedraait word als je de eerste keer voor de spiegel staat??
    hopelijk bij voorbaat dank :)
     
    oneshot1tkil vindt dit leuk.
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat ga je heel de game lang nog horen haha, maar dat is gewoon de soundtrack van deze game. Nummer werd ook gebruikt voor de trailer en reclame.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk is de patch klaar. Nu eerst eten en daarna of later vanavond/nacht spelen. :D
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toffe intro zeg van de game. Maar please Tango Gameworks...stop hier een optie in dat we het van Letterbox af kunnen halen. :mad:
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er trouwes al patches uit die de game beter maken?
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heerlijke game zeg

    Jammer van die technische problemen, maar écht heeel storend is het niet @oneshot!tkil. Je went er snel aan...

    Dus als je van survival-horror houdt, niet twijfelen gewoon halen die hap (edit: zie dat je de limited edition al hebt besteld).

    Ben chapter 5 doorgekomen met bijna geen health en bijna geen ammo op survivor... stressen als een malle
    als er weer zo een onzichtbare dude achter je aan zit

    Ben nu bij chapter 6, speel op een rustig tempo...

    Tot nu toe vind ik hem niet zo heeeel uitdagend op survivor (wel erg vermakelijk)... best moeilijk, maar gewoon te doen. Heb maar 2 momenten gehad waarbij ik meerdere malen achter elkaar dood ben gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2014
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Tot nog toe precies de game waar ik al tijden op heb gewacht heb. De game speelt als re4/tlou en de sfeer is uitstekend! De balken boven en onder wen je snel aan, al merk ik toch wel dat mijn zicht aardig erdoor verminderd is. Ook vind ik het checkpoint systeem niet helemaal handig gedaan, zo spawnde ik diverse keren op random plekken, terwijl ik hier al tijden niet geweest was. Zo wist ik niet meer wat ik nou doorzocht had en wat niet.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net chapter 2 gehaald op Survival en het is nog prima te doen, maar soms is het ook gewoon beter om weg te rennen voor die gekken. Vind de sfeer wel heel erg tof allemaal.

    Blijf die balken echt jammer vinden en zwaar onnodig. Had dan die balken wat minder groot gemaakt, neemt echt teveel in van het scherm. Ook vind ik de game tot nu toe grafisch alles behalve speciaal. In een cutscene in het begin oogde het zelfs 360 achtig. Ook best....weird dat deze titel gewoon sub HD is op beide nieuwe consoles ook.

    Maar verder vind ik het cool dat je echt goed kunt sneaken en tot nu toe veel van die freaks kunt stealth killen en het begin vond ik echt heel gaaf.
     

Deel Deze Pagina