1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    2 lobby's door elkaar flikkeren zal niet werken, dan beter het algemeen klassement laten varen.
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Het algemene klassement zal vervallen als je de lobbies splitst. Immers kan een am dan in 2e lobby 1e worden en dat heeft ie net zoveel punten als de pro in de 1e lobby.

    Dus. Splitsen in pro+semi en am. Alleen nog de team klassementen en de pro-semi-am klassementen

    Laten we het voor Batthurst gewoon proberen.. 1 raceje, moet toch kunnen?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is niet alleen de start. Ook crashes etc zijn variabelen. Als ik vooraan rij en ik spin dan hebben mensen in mijn lobby er achter mij last van maar in de andere lobby niet.

    Als de Semi weg valt dan heeft een algemeen klassement inderdaad geen nut meer en dan krijg je gewoon een PRO en AM klassement (en dat resulteert in het hertellen van de punten van die 2 divisies omdat er dan coureurs tussen gemengd worden. daarom liever semi behouden).

    Trouwens als de semi blijft dan blijft het algemene klassement gewoon, alleen worden de AM's gewoon achter de SEMI's en PRO's geplakt. (ron en icedfire wisselen dan dus van plek in algemeen.)
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Offtopic, zojuist de autostoel van een GTV op de kop getikt voor mn Playseat. #yeeha
     
    f1freaky, B Tender, lawaai en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ben het wel eens met Cold, Nova en Ik strijden voor de plekken 1 en 2 in de SEMI categorie en dan heb je nog 2 andere die voor de plekken 3 & 4 strijden... tenminste als ze daarmee akkoord gaan. Dan blijft alles hetzelfde voor de rest.. Voor totale klassement wordt het lastig...

    On a other note, loyal weg (gemiddeld 1 afmelding per x) en Etro die niet happy is met zijn huidige setup (stuur en pedalen) en dus eigenlijk niet zoveel zin heeft om met controller te rijden... dan halen we de 15 a 16 echt niet meer komend seizoen. Dus opties:
    1. we rijden komende race met 14 en proberen het nog 1x op deze manier.
    2. we splitsen in 9 : 9
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Prima om te splitsen als het niet anders kan, wel liefst 9:9, maar de Semi's geen AM maken, dat niveauverschil is toch nog wel te groot, alhoewel een enkele AM al aardig mee kan.
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Echt stuk nu??
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Al eens gevraagd, maar, doen we aan promotie/degradatie? Dat kan met 2 lobby's niet meer lijkt mij.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat we dinsdag eerst maar moeten kijken hoe het gaat met 2 lobby's.
     
    f1freaky vindt dit leuk.
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben zwaar teleurgesteld in Microsoft.

    Nu bof ik dat ik een super brute waanzinnig aardige zwager heb (in USA),
    Zijn reactie: "NO problem, mijn kadoo, ik los het op, stuur de rekening maar naar mij, ik betaal de rekening. Just relax."
    Hij is de "master of coolness."

    LOL :D:p:cool::cool::cool:

    Ik moet alleen ff kijken hoe ik die reparatie opdracht kan
    versturen, want ik krijg steeds een foutmelding als ik voor bevestiging op enterknop druk.

    Zucht maar weer xbox service center nl bellen.
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Zo chill.....geef mijn zo'n zwager....;)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    hmm ik zou in eerste instantie bij Microsoft US aankloppen voor garantie. Die moeten zij jou kosteloos en op korte termijn bieden. Wanneer zij je dan uit efficiency doorverwijzen naar MS NL dan is dat hun zaak, maar met een doorverwijzing van MS US in je zak is het waarschijnlijk makkelijker praten/zaken doen met MS NL dan wanneer je op eigen houtje MS NL benadert.
    Want NL zal ook denk van ja luister, waarom zouden wij jou (gratis) garantie leveren wanneer we de initiƫle prestatie niet zelf geleverd hebben maar onze Amerikaanse collegae.

    Superaardig van die zwager, maar zou het nooit aannemen zelf :rolleyes:
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wel off topic.
    Maar dit is de enige optie die ik krijg als ik een reparatieopdracht doe via de service website.
    Maakt niet uit of ik mijn lokatie in USA verander.
    Kennelijk ziet Microsoft dat ik fysiek in Nederland/Europa ben en vanuit regio Europa het reparatieverzoek doe.
    En console naar USA versturen en terug kost net zoveel of duurder.
    En twee uur chat met USA service leverde excact o,000 procent op. Ik moet gewoon de procedure/opties opvolgen van de aangeboden keuzes omdat ik fysiek met mijn woonplaats out of region ben met de herkomst van de xbox console
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Whut? Ik zie nog niemand van jullie op de LB van Bathurst in de S-klasse? Dinsdag nog wat rondjes gedaan en ik zag Lawaai vandaag rondrijden op Twitch op Bathurst..... Wtf?
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Patience my friend..... Patience.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    2.11:6xx. Verdomd lastig circuitje om clean te rijden. Kan trouwens iedereen aanraden om ook even de pit entry en exit een keer te oefenen.
     
  18. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    2:08.980, cold 2:08.090, tender 2:07.5xx, maar dat gaat nog wel sneller verwacht ik...
     
  19. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil me controller versturen naar het repair centrum, maar dat kost 26 euro! Een nieuwe kost 60 eur dus om hem noi te versturen...
    Voor die xbox zal het dan ook wel aardig wat kosten...
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat slaat natuurlijk nergens op dat ze dat zeggen, dan zouden ze voor 80% van de consoles op dit forum hetzelfde kunnen zeggen, allemaal import.
     

Deel Deze Pagina